XXL Nutrition

grand prix charleroi

Bezoekers in dit topic

Joop68

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 feb 2004
Berichten
1.693
Waardering
1
weet iemand hier wie de overall ervan gewonnen heeft?

en de heracles cup winnaar?

tx
 
De overall ging naar kurt roelandts.
Sheu won de grand prix, maar naar mijn mening en vele anderen had di izri Memhed moeten zijn die veel drooger stond.
De lokatie voloet niet aan het aantal publiek.
Te gekke posing van gastposer Ed Van Amsterdam met 145kg.
Al bij al een wedstrijd van niet al te hoog niveau tegen over vorige jaren.
 
bedankt Squat!!
 
SQUAT zei:
De overall ging naar kurt roelandts.
Sheu won de grand prix, maar naar mijn mening en vele anderen had di izri Memhed moeten zijn die veel drooger stond.
De lokatie voloet niet aan het aantal publiek.
Te gekke posing van gastposer Ed Van Amsterdam met 145kg.
Al bij al een wedstrijd van niet al te hoog niveau tegen over vorige jaren.


Waar zijn foto's te vinden dan?
 
Idd Squat: het was een mooie wedstrijd alleen een HEEL ERG slechte locatie. Scheu poseerde weer als vanouds, prachtig gewoon. Hij verdiende desondanks het niet om te winnen. Memhed stond vele malen beter.
De performance van Ed was idd super. Echt gaaf.
 
Ed van Amsterdam op145 kg :eek:
 
Ik zat in de jury en had inderdaad die Turkse bodybuilder op de eerste plaats. Scheu was gewoon niet in zijn beste doen, al blijft het een genot hem te zien.
Posingroutine van Ed met die bal had ik nog niet gezien, zo simpel en toch zo geweldig goed, klasse. Eugene Buys verdient hiervoor de credits!

Al met al vind ik de wedstrijden in Belgie altijd erg leuk. Veel publiek, veel atleten, strak schema. Alleen het publiek mag van mij iets meer uit zijn dak gaan, ze vonden Ed heel goed, maar lieten dat niet echt merken zoals je in Nederland ziet. Maar dat zal wel gewoon een verschil in gewoonten zijn.
Ik denk wel dat er vaker Nederlanders naar de wedstrijden in Belgie zouden moeten komen kijken, zeer zeker de moeite waard!
 
Zullen er nog foto's komen op muscletotaal van deze wedstrijd?
 
Even off topic... hoe zit het met je borst philliep (squat)? Heb gehoord dat het nog meeviel... succes met je herstel... greetz bjorn ;)
 
de reden waarom je geen foto's vind van Kurt is omdat z'n naam Roelans is en niet Roelandts.

kurtr05.jpg


http://www.siggi-segers.com/gallery/kurtr.html

idd nice fysiek
 
Back
Naar boven