AndroidHealthClinic

Grand Prix van Rusland?

Bezoekers in dit topic

fromamsterdam

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
2
Weet iemand iets meer over de Grand Prix van Rusland, die vandaag gehouden zou worden? Hij staat niet vermeld in de IFBB kalender. Federov zou meedoen, dus ik ben heel erg benieuwd.
Misschien een weblink of andere info.
thanx

heb even rondgekeken maar niets gevonden behalve een russisch artikeltje van 2002

De wedstrijd is al bezig. Kreeg net het bericht wat de eerste callout was:

hou je vast:

Coleman - Cutler - Federov!

Maybe a new star is born

vet
post maar gauw de uitslag als ie er is

:thumb:

gr BT

fromamsterdam.... =

hoofdredacteur Harry bekend van de bladen die ik wel 's bij de Appie koop??

Greetz,

Maurice

Harry de Jonge soms?? ;)

Uitslag GP Rusland

1 Ronnie Coleman
2 Jay Cutler
3 Alexander Federov
4 Troy Alves
5 Rodney St. Cloud
6 Art Atwood

Federov heeft gescheurde borst gehad en dat was zichtbaar, voor de rest had ie Cutler te pakken. Coleman was buitenaards, nog beter dan op de O.

Ronnie beter dan op de O ???
zijn hier foto's van te vinden Fromamsterdam?

pics russian GP

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Ronnie idd nog beter :thumbs: :bow:
die Federov is ook niet de minste geloof ik

Die Federov is de ideale mix van Coleman en Cutler !

Die rug van die rus is onwijs jammer dat hij zo a-symmetries is hij zal wel een operatie hebben gehad ofzo. Ik vond ronnie op de O beter dan nu

Beter?? Man, ze hebben zich gespaard, dat zie je zo, ze zijn stukken minder droog als op de O, minder uitgedroogd en mindere vorm. volgende week de GNC en daar zullen Jay en Ronnie wel weer echt willen peaken.

Hej overdevest hoe is het met je bicep blessure?

Mars zei:
Hej overdevest hoe is het met je bicep blessure?

ja gaat naar omstandigheden redlijk, vorige week geopereerd, hoop komende week hem weer rustig te gaan belasten

k d8 dat Ronnie tegenwoordig de enige was met zijn buitenaardse benen, maar die Rus heeft net zo dikke benen als Ronnie, en de kuiten van de Rus vind ik zelfs beter. Alleen de borst van Fedorov valt me enorm tegen. Maar deze man kan het ver gaan schoppen. Las op bodybuilding.com dat Fedorov heeft gezegd dat hij de Mr. Olympia 10X gaat winnen!!!

klempic zei:
k d8 dat Ronnie tegenwoordig de enige was met zijn buitenaardse benen, maar die Rus heeft net zo dikke benen als Ronnie, en de kuiten van de Rus vind ik zelfs beter. Alleen de borst van Fedorov valt me enorm tegen. Maar deze man kan het ver gaan schoppen. Las op bodybuilding.com dat Fedorov heeft gezegd dat hij de Mr. Olympia 10X gaat winnen!!!

Laat ie het eerst maar is 1 x winnen..

Back
Naar boven