AndroidHealthClinic

grapje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

michel

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2003
Berichten
70
Waardering
0
Wat is het verschil tussen een homo en een kanarievogel?


Er is geen verschil
Ze hebben allebei zaad in hun bekje en stront aan hun stokje.
 
Originally posted by michel
Wat is het verschil tussen een homo en een kanarievogel?


Er is geen verschil
Ze hebben allebei zaad in hun bekje en stront aan hun stokje.

ik moet je blijkbaar al niet meer vertellen dat je hiervoor wel eens neg karma zou kunnen krijgen

:D
 
dat doet mij denken aan het verschil tussen een duitser en een homo,
 
mogen er dan geen grappen verteld worden.Men kan niet altijd serieus zijn.
 
Originally posted by dandyman
dat doet mij denken aan het verschil tussen een duitser en een homo,

heb je m'n vorige post wel gelezen Dandy?

:D

vertel op...
 
Originally posted by michel
mogen er dan geen grappen verteld worden.Men kan niet altijd serieus zijn.

er zitten hier blijkbaar enkele members die niet graag homo moppen lezen

meer weet ik er ook niet van


vraag eens aan Ryu, die weet er wel meer van

:D
 
heb zelf helemaal niets tegen homos en maak overal wel gein over. bedoel t alllemaal niet persoonlijk, maar ik snap wel dat je mensen tegen t verkeerde been trapt idd. maar hey een geintje moet toch kunnen. Althans das mijn mening

als je een geintje maakt over een kangaroe ben je dan ook gelijk anti-kangaroe..misshcien idiote vergelijking maar t komt in mijn ogen op t zelfde neer. je maakt namelijk over iets of iemand een geintje. Ik vind zelfspot ook geweldig en als iemand een grapje over mij maakt lach ik enkel mee tenzij je echt op persoonlijk vlak een grens overschrijdt maar als je homo bent vind ik dat je een geintje af en toe wel door de vingers moet kunnen zien. T is geen taboe meer en juist daarom mag er wel een geintje over gemaakt worden. Bij pedofilie en dierenmisbruik vind ik dit wel een andere context omdat je dan 2 partijen hebt waarvan er een misbruikt wordt. maar dat is mijn mening dan he.

ben overigens weer aardig aan t afdwalen:rolleyes:
 
Originally posted by dandyman
heb zelf helemaal niets tegen homos en maak overal wel gein over. bedoel t alllemaal niet persoonlijk, maar ik snap wel dat je mensen tegen t verkeerde been trapt idd. maar hey een geintje moet toch kunnen. Althans das mijn mening

als je een geintje maakt over een kangaroe ben je dan ook gelijk anti-kangaroe..misshcien idiote vergelijking maar t komt in mijn ogen op t zelfde neer. je maakt namelijk over iets of iemand een geintje. Ik vind zelfspot ook geweldig en als iemand een grapje over mij maakt lach ik enkel mee tenzij je echt op persoonlijk vlak een grens overschrijdt maar als je homo bent vind ik dat je een geintje af en toe wel door de vingers moet kunnen zien. T is geen taboe meer en juist daarom mag er wel een geintje over gemaakt worden. Bij pedofilie en dierenmisbruik vind ik dit wel een andere context omdat je dan 2 partijen hebt waarvan er een misbruikt wordt. maar dat is mijn mening dan he.

ben overigens weer aardig aan t afdwalen:rolleyes:

hehehehe

:D

niener! niener! niener!
 
Originally posted by dandyman


dan laat ik jou nog ff over t antwoord nadenken:D

een Duitser schijt in het roergebied en een homo roert in het schijtgebied


kom maar op met die neg karma!

:D
 
Ik vind het een leuke grap :D Homo's kom maar op met jullie
negatieve karma's :D
 
Originally posted by bart82


een Duitser schijt in het roergebied en een homo roert in het schijtgebied


kom maar op met die neg karma!

:D

damn ik dacht iets met hun duitse helm :D
 
Back
Naar boven