Fitness Seller

Grapjes in de gym

Bezoekers in dit topic

roxxe

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
18.657
Waardering
14
Wie heeft er al es wat uitgestoken in de gym - behalve pissen in de wasbak hé axe?

mag zelfs verbaal zijn zoals

een gymmaatje van me had es in 10minute 3-400cal verbrand door hardlopen
in de kleedkamer vertelde hij me dit en deed alsof ie mikki's gsmnr had zo blij was ie, toen zei hij dat ik nooit kon :rolleyes: waarop ik antwoorde met jawel, coïtus :)


niet grappig? wel ja je had er moeten zijn :mad:

geht los amigos

edit: gymmaatje heeft geen vriendin
 
Laatst bewerkt:
en hij heeft zeker geen vriendin ;)
 
yep dat had ik vergeten erbij te zetten :d
 
Ik lach bijna meer in de gym dan dat ik train:D Train met een vriend van me, spreek hem niet zo vaak irl, dus als ik hem zie ist altijd onwijs lachen:D
 
Heb een keer in me oude Gym, met een paar andere, water gevecht gehouden met halve liter flessen water enzo.. aan het einde van de training iemand was aan het k*tten en die morste per ongeluk water op die andere die ging wat terug morsen ja en toen werd het toch eff wat meer water en voor we het wisten stonden we met ze 3 aan de kraan met onze flessen.. na der hand wel weer op geruimd

ook een keer ze hadden daarzo van dat poedermelk voor in de koffie..
en het scheen dus dat eht ontbrandbaar was als je het boven je aansteker liet vallen... eerst klein beetje en toen maar eens een flinke hand..
Een steek vlam niet normaal, een maat van me had gelijk geen wenkbrauwen meer.. haha.
Ja dat was het wel zo beetje
 
Topic van de week.
 
ik wou eens schijten in mijn gym, de wc was bezet, een kerel komt naar buiten met een smile . haha

toen ik naar binnen gaan zitten en schijten he, haha.
wat was die bril warm, en ik keek en er zat stront op, haha was wel lache
 
akiraC zei:
ik wou eens schijten in mijn gym, de wc was bezet, een kerel komt naar buiten met een smile . haha

toen ik naar binnen gaan zitten en schijten he, haha.
wat was die bril warm, en ik keek en er zat stront op, haha was wel lache

heh lol :D

bij mij niets speciaal, 1 keer wel persoon die ik ken afgang bezorgd, was aan het opwarmen op een soort bench-machine, dus met weinig gewicht. Hij begon erop te leunen om mij beneden te houden, duwde ik hem bijna volledig de lucht in :D

(denk nu niet dat ik sterk ben, mannetje woog niet veel :( )
 
Hahahaha, kijk je nooit voordat je gaat zitten?
 
Zette weleens stiekem de apparaten veel zwaarder (met die steekpennen) terwijl die andere gast d8 die 40 kg omhoog duwde stond ie dus op 70kg :D

En hem vervolgens nog beetje meehelpen met dat gewicht om omhoog te krijgen en dat ie niet moet zeiken dat het opeens zo zwaar is geworden :D
 
akiraC zei:
ik wou eens schijten in mijn gym, de wc was bezet, een kerel komt naar buiten met een smile . haha

toen ik naar binnen gaan zitten en schijten he, haha.
wat was die bril warm, en ik keek en er zat stront op, haha was wel lache


hahaha je moet in een deuk hebben gelegen :P
 
Behalve wat watergevechten en vechten met trainingsmaatjes zijn mijn trainingen eigenlijk altijd serieus. :)
 
Zette weleens stiekem de apparaten veel zwaarder (met die steekpennen) terwijl die andere gast d8 die 40 kg omhoog duwde stond ie dus op 70kg :D

En hem vervolgens nog beetje meehelpen met dat gewicht om omhoog te krijgen en dat ie niet moet zeiken dat het opeens zo zwaar is geworden :D

Hield hij er geen blessure aan over ?:eek:
 
M'n trainingsmaatje en ik kijken elkaar welleens veelbetekenend aan wanneer er weer een vette schreeuwerige bouwvakker of een geraamte van een breezah onzin loopt uit te kramen maar that's it :o
 
Laatst bewerkt:
ik wou eens schijten in mijn gym, de wc was bezet, een kerel komt naar buiten met een smile . haha

toen ik naar binnen gaan zitten en schijten he, haha.
wat was die bril warm, en ik keek en er zat stront op, haha was wel lache

gatverdamme wat verzin jij voor gore verhaaltjes zeg
 
Een keer was ik aan het trainen met mn trainingsmaat(kickboxer) en een 1 of andere gast was een beetje aan het opscheppen. Op een begeven moment zegt mn trainingspartner, als je een turk wilt zien nken moet je nu naar huis gaan'

Geweldig:roflol: Ik en de paar anderen kwamen niet meer bij van het lachen
 
Aan het trainen in het losse gewichten gedeelte, waar precies de mensen altijd wachten voor spinningles etc. Op een gegeven moment raken er 2 aan de praat en het kwam erop neer dat meneer spinning 10km kon hardlopen in ongeveer 25 min.. Het was duidelijk dat ie zomaar wat lulde, maar wilde niet meer van deze tijd afzien. Er lag toen zon 6 man dubbel en hij werd steeds maar kwader :p
 
Back
Naar boven