AndroidHealthClinic

Graspop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Chewie

Huge Freak
20 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
8.966
Waardering
196
Lengte
1m94
Massa
128kg
Vetpercentage
22%
Zo net terug van graspop...vond het echt super!
De mensen maar super relax, super weer (misschien wat te super) en wat ik heb gezien, waren de bands ook ok tot klasse.
Vond de optredens van SOAD en Slipknot het beste en epica heeft me echt verbaast itt WT dat me een beetje tegenviel... en tja Slayer...tja SUPERRR!

Martijn kom op met de foto's :D
 
Ben ook net terug. SOAD was top, vond Slipknot heel erg tegenvallen. In Flames was heel goed en ook Dream theater. Relaxed weer ook.
 
HELMET RULES!!!
en ja, er waren nog enkele andere goeie bands ;)
 
wow guys.... In flames? what the **** :p lekker hoor!
Epica kan idd erg cool zijn. WT is gewoon jammer als ik Epica en After Forever bekijk.

Slipknot heb ik gezien toen ik 16 jaar was (in 013) heb eigenlijk geen zin meer om ze te zien, omdat die ervaring nooit meer evenaard kan worden: was eerste optreden van een grote band die ik heb bezocht..

Festivals rule!
 
Het was weer erg vet. Vooral SOAD en In Flames waren super vet! Verder vond ik caliban erg vet, alter bridge wel ok. Nevermore viel tegen, geluid was bagger. Soilwork viel ook war tegen. Hatebreed natuurlijk weer erg vet, alleen het geluid had wel harder gemogenl. Slipknot was echt enorme bagger, wat ook goed aan de respons (het gebrek aan) van het publiek te merken was. Gister lamme dag gehad en alleen stukje dark tranquillity en natuurlijk dream theater gezien, wat erg vet was. En nog wat terror, lacuna coil en iron maiden. Al met al weer een goed weekend!
 
het is me opgevallen dat er veel problemen waren met het geluid, das zel jammer natuurlijk
had bij slayer de indruk dat ik thuis in de woonkamer hun muziek aan het luisteren was, en niet op een festival
 
Ben alleen zaterdag geweest, maar super relaxed gehad. Hatebreed en SOIA heel vet en offcourse Slayer! Voor de rest weinig gezien, jammer dat ik Anthrax heb gemist! Stond nog wel een of andere lamme gast vol trots in ze broek te zeiken wat een mafkees :D
 
hehe we hebben enkele zalige foto's van kerels die dronken zijn en hun broek + onderbroek op hun enkels hebben terwijl ze naar een groep aan het kijken zijn :D
 
nieuwe cd van soad is ook relaxd goed :)
 
Back
Naar boven