Fitness Seller

Gratis 3 RAW IRON Sports Whey samples! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gelukkig valt dat wel mee!:p
Je kunt de zoetigheid zelf een heel eind bepalen door meer of minder vloeistof te gebruiken.;)

Ik was van plan om een zak van 5kg whey te bestellen, maar ben nogal gevoelig voor teveel eiwitten dan komen er naar een week super kleine puistjes opzetten langs me ogen. Weet je toevallig hoeveel lactose erin zit en zijn er eventueel ook samples van deze beschikbaar?
 
Ik was van plan om een zak van 5kg whey te bestellen, maar ben nogal gevoelig voor teveel eiwitten dan komen er naar een week super kleine puistjes opzetten langs me ogen. Weet je toevallig hoeveel lactose erin zit en zijn er eventueel ook samples van deze beschikbaar?

De samples die je hebt gekregen waren van de RAW IRON 5kg zak.

Zoals bij alle Whey producten zit ook hier Lactose (=een natuurlijk melksuiker) in. De precieze hoeveelheid durf ik niet te zeggen.

Wat ik wel weet is dat atleten met een milde Lactose intolerantie deze Whey goed kunnen verdragen. Mensen met een zware Lactose intolerantie kunnen beter de RAW IRON Isolaat pakken. Daar is de Lactose tot een absoluut minimum teruggebracht.
 
Oke dank u, kost iets meer maar dat lijkt me geen probleem.
 
Oke dank u, kost iets meer maar dat lijkt me geen probleem.

Graag gedaan.:) Trouwens de smaken van de Isolaat (vanille en aardbei) zijn hetzelfde als de smaken van Sports Whey (waar je samples van hebt gekregen).;)
 
Vanille was wel lekker idd, denk dat ik daar maar voor ga.
 
Back
Naar boven