XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws Gratis 500 gram Creatine bij Raw Iron Hulk Force pre-workout

Bezoekers in dit topic

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
5.592
Waardering
194
Deze week een krachtige aanbieding bij Sportfood.nl: :wl:

Bij aankoop van een 1kg of 2kg pot RAW IRON Hulk Force pre-workout krijg je GRATIS een pot RAW IRON Professional Creatine 500 gram t.w.v. €14,90!

Check alle 5 de weekaanbiedingen op www.sportfood.nl :thumb:
 
Laatst bewerkt:
zit er geen caffeine in de pre workout? Waar krijg je dan energie van? Lijkt me sterk dat je van die aminozuren energie krijgt.
 
zit er geen caffeine in de pre workout? Waar krijg je dan energie van? Lijkt me sterk dat je van die aminozuren energie krijgt.

Ben je serieus? Daar krijg je dus wel degelijk spierenergie van
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben je serieus? Daar krijg je dus wel degelijk spierenergie van

Ik dacht dat bcaas gwn de spieren voedde en beschermde? Als ik bcaas neem dan sta ik niet te springen van energie hoor. Ik bedoel echt die energierush die je van caffeine krijgt..
 
zit er geen caffeine in de pre workout? Waar krijg je dan energie van? Lijkt me sterk dat je van die aminozuren energie krijgt.

lees je wel? Een pre-wo hoeft niet altijd stimulanten te bevatten (denk bijv aan NO boosters)

Beste verkochte pre-workout van 2014
Meer kracht en spiermassa. Beter herstel
Stimulantvrij, dus ook voor 's avonds
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dit is dbb, een supplement zonder hard drugs is hier geen pre-wo
 
lees je wel? Een pre-wo hoeft niet altijd stimulanten te bevatten (denk bijv aan NO boosters)

Ik denk dat dit eerder persoonlijk is. Voor mij moet een pre workout stimulerend werken. Maar oke ik snap wat je bedoelt en ja ik kan lezen.
 
Ik denk dat dit eerder persoonlijk is. Voor mij moet een pre workout stimulerend werken. Maar oke ik snap wat je bedoelt en ja ik kan lezen.

Ik vroeg niet of je kan lezen, ik vroeg of je het wel gelezen had. En gelukkig voor jou zijn er ook pre-workouts mét stimulaten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik HulkForce al geruime tijd als post-workout, merk dat het mij terug wat oppept na mijn training :cool:
 
De Creatine in HULK FORCE zal je 10% sterker maken na ongeveer 7 dagen.

nice op een weekje bijna 20kg extra op mijn benchpress, beter dan de sterkste orals op dit moment. even mijn bestelling doen.
 
zit er geen caffeine in de pre workout? Waar krijg je dan energie van? Lijkt me sterk dat je van die aminozuren energie krijgt.

Pre-workouts zijn te verdelen in stimulantvrij en met stimulanten.
Hulk Force is stimulant vrij en meer gericht op ingredienten (in hoge dosering) die ervoor zorgen dat je langer door kunt trainen, meer kracht in de loop van de tijd kunt ontwikkelen, beter laat herstellen en daarmee de voorwaarden creeert om makkelijker spiermassa aan te zetten. Een stimulantvrije pre-workout is overigens ook ideaal als je 's avonds laat traint aangezien het geen negatieve invloed heeft op je slaap.

Als je echt een rush zoekt waar je ook mentaal door de sportschool staat te stuiteren dan kun je beter een pre-workout met stimulanten pakken maar die zijn weer lager gedoseerd qua BCAA's, Creatine, Beta-Alanine etc.
Het is net wat zoekt. Voor iedere doelstelling is er wel een pre-workout op de markt.:)

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

nice op een weekje bijna 20kg extra op mijn benchpress, beter dan de sterkste orals op dit moment. even mijn bestelling doen.

Zou ik zeker doen!:D Nice bench gewicht trouwens!:thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind sowieso dat je een stimulant apart moet zien van de rest van de pwo. Vaak kom je dan tot betere samenstellingen ook, en de timing kan aangepast worden volgens elke stof.
 
Ik vind sowieso dat je een stimulant apart moet zien van de rest van de pwo. Vaak kom je dan tot betere samenstellingen ook, en de timing kan aangepast worden volgens elke stof.

Mee eens T.
Veel stoffen werken pas vanaf een bepaalde dosering en je kunt maar zoveel in een potje stoppen. Dit geldt inderdaad ook voor de timing.
 
Back
Naar boven