XXL Nutrition

gratis beltegoed opladen!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iniminie

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 okt 2002
Berichten
69
Waardering
0
Wie gratis het mobieltje op wil laden moet wel snel zijn.
Bij de hier onder aangegeven site kan dat.
Even aanklikken en hup de simkaart is weer vol.
Je moet wel vlug zijn , omdat volgens mij gaat het hier om een vergissing.

Ik heb reeds 20 euros "ververst" en het WERKT!!!
Groetjes


http://digilander.libero.it/caricacell
 
lol :D

En als jehier op klikt krijg je 100 euro!!

Klikken op eigen risico :P
 
Originally posted by Bouwer
Tering man, m'n computer:mad:
LOL, in Opera is het niet meer dan ff Ctrl-W klikken om er vanaf te komen. M$ IE zal weer wel helemaal ontregeld raken :rologen:
 
Euh? Opera!? Ik dacht dat meisjes niets van computers wisten? :D
 
Godverdegodver...Dat ik in die van WEG2 trap...Oke, maar dat ik ook zo stom ben om dan vervolgens die van DJNRG83 aan te klikken. Eerlijk waar die nieuwgierigheid van mij breekt me nog eens op! :headbang:
 
Ik zei nog, op eigen risico :P
 
Originally posted by frietbakker
Euh? Opera!? Ik dacht dat meisjes niets van computers wisten? :D
Moet je veel van computers weten om Opera te gebruiken? (misschien wel als er Linux onderhangt :D)

Maare, wat wilde je weten, frietenbakker! :p
 
Originally posted by BullDog
Godverdegodver...Dat ik in die van WEG2 trap...Oke, maar dat ik ook zo stom ben om dan vervolgens die van DJNRG83 aan te klikken. Eerlijk waar die nieuwgierigheid van mij breekt me nog eens op! :headbang:
Pardon, van WEG2? Wat heb ik gedaan? Alleen ff subtiel aangeven dat Internet Explorer sucks like hell, da's alles? ??? :lol:
 
Originally posted by wateengedoe2

Moet je veel van computers weten om Opera te gebruiken? (misschien wel als er Linux onderhangt :D)

Maare, wat wilde je weten, frietenbakker! :p

Nou ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat de meeste meisjes/dames/vrouwen/mejuffrouws/enzetera mij als verguld aankijken als je weten dat ze Windows op hun pc'tje hebben. Laat staan dat ze dan weten dat er nog andere browsers zijn dan IE!
 
Not me! :) Heb Windhoos 2000 en SuSE Linux 8.0 op mijn compu'tje, en ben momenteel bezig om veiligheidissues van Windows 2k te doorgronden en zo ook eens te kijken of ik op mijn werk wat dingetjes kan doen die niet mogen en daarmee systeembeheerder te helpen (want als ik een gat vind, vertel ik hem dat wel gelijk)) :)
 
Originally posted by wateengedoe2

LOL, in Opera is het niet meer dan ff Ctrl-W klikken om er vanaf te komen. M$ IE zal weer wel helemaal ontregeld raken :rologen:
Nee hoor, Ctr +W of Alt + F4, gaat vlot en effectief ;)
 
Originally posted by wateengedoe2

Pardon, van WEG2? Wat heb ik gedaan? Alleen ff subtiel aangeven dat Internet Explorer sucks like hell, da's alles? ??? :lol:
Ik vind andere browsers eerder zuigen, meeste sites zijn er niet op gemaakt en werken bijgevolg niet optimaal.
 
Originally posted by admin

Ik vind andere browsers eerder zuigen, meeste sites zijn er niet op gemaakt en werken bijgevolg niet optimaal.
Dan zijn het dus de webmasters van die sites die zuigen, niet de andere browsers. Niets persoonlijk naar jou toe (ik heb overigens op deze site helemaal geen problemen met Opera, dat was wel met enkele dingen op het oude forum het geval), maar het is nu eenmaal zo dat Micro$oft zo'n grote vinger in de pap heeft, dat veel mensen zich niet eens realiseren dat er andere browsers zjin en daarom totaal niet compatibiliteit letten als ze een website maken.
 
Originally posted by admin

Nee hoor, Ctr +W of Alt + F4, gaat vlot en effectief ;)
LOL, OK, dan probeerde Bouwer zeker met zijn muis die popup te volgen! :D
 
Originally posted by wateengedoe2

Pardon, van WEG2? Wat heb ik gedaan? Alleen ff subtiel aangeven dat Internet Explorer sucks like hell, da's alles? ??? :lol:

OEPS!! Sorry WEG2. Ik had beide oogjes weer eens een beetje dicht zitten. Mijn excuses.
;)
 
Originally posted by Girl


OEPS!! Sorry WEG2. Ik had beide oogjes weer eens een beetje dicht zitten. Mijn excuses.
;)

POTVER...Nu doe ik het weer. Nog maals die vervloekte ogen niet goed open. Altijd lastig twee profiles (1 voor moi en 1 voor m'n vriendin), moet je als je ergens antwoord op geeft wel zorgen dat je met de juiste profile bent ingelogd. :rolleyes:
 
neeee, die van alt-f4 kende ik al, admin.

Als je die explorertjes daarmee afsluit krijg je er alleen
maar meer, telkens als je er een afsluit opent ie er een
nieuwe. :mad:

Echt klote, uiteindelijk had ik iets van 30 van die klote
explorertjes boucin' on my screen, zeker met mijn pc
die nog van vóór het millennium af stamt is dit errruuug.

O ja, en weg2, mijn pc was zo sloom geworden,
ik wilde die popups wél volgen maar telkens als ik met mijn muis op de
plaats van de popup wees, was de popup al weer op een andere plaats.
 
CTRL-ALT-DELETE Processes Internet explorer er in opzoeken end task ende voila:P
 
Originally posted by Bouwer
neeee, die van alt-f4 kende ik al, admin.

Als je die explorertjes daarmee afsluit krijg je er alleen
maar meer, telkens als je er een afsluit opent ie er een
nieuwe. :mad:

Echt klote, uiteindelijk had ik iets van 30 van die klote
explorertjes boucin' on my screen, zeker met mijn pc
die nog van vóór het millennium af stamt is dit errruuug.

O ja, en weg2, mijn pc was zo sloom geworden,
ik wilde die popups wél volgen maar telkens als ik met mijn muis op de
plaats van de popup wees, was de popup al weer op een andere plaats.

Hmm, ik krijg maar 1 nieuw scherm en die kan ik gewoon afsluiten zonder dat er een nieuwe opent.
 
Back
Naar boven