XXL Nutrition

gratis beltegoed opladen!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Precies! good ol' CTRL-ALT-DELETE werkt natuurlijk altijd :rolleyes:

Maar ik wilde ff weten of ik het programma kon verslaan door
snel op alt-f4 te drukken, bij sommige sites ;) werkt dat wel
 
Originally posted by NaiaD
CTRL-ALT-DELETE Processes Internet explorer er in opzoeken end task ende voila:P
Moet je alleen niet per ongeluk explorer.exe killen :D

Enne, Naia, over je signature .. Ja, gave film hè, The Shawshank Redemption! (en gave uitspraak ;)), ik heb de laatste 3 kwartier vorige week gezien (maar ja, had hem toch al 2x helemaal gezien) :)
 
Originally posted by Rove


Hmm, ik krijg maar 1 nieuw scherm en die kan ik gewoon afsluiten zonder dat er een nieuwe opent.
Precies, dat gebeurde in Opera ook, gewoon 1 schermpje (wat wel heel snel bewoog) en dan dat wegdoen met Ctrl-W en geen centje pijn meer :)

Ik zal het nu (op mijn werk, verplicht met IE :() maar niet proberen .. Nog ff wachten tot de systeembeheerder weer eens lui is, en als ie iets op mijn compu moet installeren, gewoon mij extra rechten geeft en die vervolgens vergeet weg te halen .. Dan komt hier ook opera op! :)
 
Bill gates pakt wel aardig knaken met microsoft... winstmarge van 85%..
 
Originally posted by soulreaver
Bill gates pakt wel aardig knaken met microsoft... winstmarge van 85%..

Khoorde het ook opt nieuws ja, echt super schandalig man.
Nu ik dit weet koop ik het helemaal niet meer, laten ze eerst maar normale prijzen hanteren :flipoff:
 
Ja, die macht heeft die l*l, alles vanwege monopolie. Ik ben wel blij te zien dat bijv. een blad als Computer Totaal, wat tot voor kort nog ALLEEN maar over Winhoos en programma's ervoor schreef, nu volop artikelen heeft over Linux, Unix, the Gimp, OpenOffice etc.
 
Originally posted by wateengedoe2

Dan zijn het dus de webmasters van die sites die zuigen, niet de andere browsers. Niets persoonlijk naar jou toe (ik heb overigens op deze site helemaal geen problemen met Opera, dat was wel met enkele dingen op het oude forum het geval), maar het is nu eenmaal zo dat Micro$oft zo'n grote vinger in de pap heeft, dat veel mensen zich niet eens realiseren dat er andere browsers zjin en daarom totaal niet compatibiliteit letten als ze een website maken.
Klopt maar als je een site maakt is het volgens mij niet ideaal om voor elke browser appart dingen aan te passen.
Ik ben ook geen Microsoft fan ofzo hoor, maar uiteindelijk beheersen ze de markt en dan kan je je daartegen verzetten, en dat is niet voor de hand liggend, of je kan je er bij neerleggen en minder problemen ondervinden.
 
Originally posted by Bouwer
neeee, die van alt-f4 kende ik al, admin.

Als je die explorertjes daarmee afsluit krijg je er alleen
maar meer, telkens als je er een afsluit opent ie er een
nieuwe. :mad:

Echt klote, uiteindelijk had ik iets van 30 van die klote
explorertjes boucin' on my screen, zeker met mijn pc
die nog van vóór het millennium af stamt is dit errruuug.

O ja, en weg2, mijn pc was zo sloom geworden,
ik wilde die popups wél volgen maar telkens als ik met mijn muis op de
plaats van de popup wees, was de popup al weer op een andere plaats.

Als je het hoofdscherm sluit kunnen er geen nieuwe pop ups komen, dus eerst hun hoofdscherm dan de rest.
Ctr + W gaat trouwens perfect, je moet gewoon snel zijn.
 
Bill Gates is gewoon een hele slimme zakenman, en dat betaald zich uit.. de meeste die hem haten zijn in feite jaloers.. hij heeft een monopoly positie weten te creeeren..
 
Originally posted by admin

Klopt maar als je een site maakt is het volgens mij niet ideaal om voor elke browser appart dingen aan te passen.
Ik ben ook geen Microsoft fan ofzo hoor, maar uiteindelijk beheersen ze de markt en dan kan je je daartegen verzetten, en dat is niet voor de hand liggend, of je kan je er bij neerleggen en minder problemen ondervinden.
Nee, het is niet te doen om in1 site voor 2 of 3 browsers specifieke dingen te gebruiken. Maar met HTML, stylesheets, javascript en java, wat je vervolgens test in alle belangrijke browsers, kun je de mooiste sites maken, daar heb je geen poespas die slechts in 1 browser werkt, voor nodig. En is het w3c van mening dat zo'n 'poespas' echt iets is, dan komt het binnen een jaar of 2 vanzelf in de standaard terecht.

En ik ondervind de laatste tijd zeer weinig problemen met Opera. Ze geven gigavaak nieuwe versies uit, en steeds hebben ze weer meer ondersteuning. Alleen jammer dat ze meneer Bill hierin moeten 'na-apen' ipv dat ze zich gewoon aan de aanbevelingen van het w3c kunnen houden en toch compatibel met de meeste sites blijven. Dat blijf ik echt de schuld van de webmasters vinden, als die zich er niet in mee lieten slepen, zou M$ ook dat monopolie op de browsermarkt (op oneigenlijke manier verkregen door IE met Windows mee te leveren) niet behouden.
 
Originally posted by soulreaver
Bill Gates is gewoon een hele slimme zakenman, en dat betaald zich uit.. de meeste die hem haten zijn in feite jaloers.. hij heeft een monopoly positie weten te creeeren..
Ik ben niet jaloers .. (maar ja, ik ben dan ook niet 'de meesten' ;)) .. Ook al vind ik Linux een goed besturingssysteem, ik zou het Linus Torvald ook niet echt in dank af hebben genomen als hij op zo'n dwingende manier als Bill Gates Linux erdoor gejast zou hebben, of hij daar nou veel of weinig mee verdiend had. Want het is echt niet het beste besturingssysteem wat erdoor is gekomen, maar de beste marketing. De mensen denken dat ze Windows willen, omdat ze het in de schoot geworpen krijgen.

WinXP, omdat jij het wilt!

Jaja ... :flipoff:
 
Originally posted by wateengedoe2

Ik ben niet jaloers .. (maar ja, ik ben dan ook niet 'de meesten' ;)) .. Ook al vind ik Linux een goed besturingssysteem, ik zou het Linus Torvald ook niet echt in dank af hebben genomen als hij op zo'n dwingende manier als Bill Gates Linux erdoor gejast zou hebben, of hij daar nou veel of weinig mee verdiend had. Want het is echt niet het beste besturingssysteem wat erdoor is gekomen, maar de beste marketing. De mensen denken dat ze Windows willen, omdat ze het in de schoot geworpen krijgen.

WinXP, omdat jij het wilt!

Jaja ... :flipoff:

Maar zo werkt het nou eenmaal, als het beste product het beste zou verkopen, tjsa.. je kan er hoe dan ook niet omheen dat Bill gewoon slim is en op het juiste moment met het juiste product gekomen is, wat die overigens ook nog gejat heeft in eerste instantie meen ik..

zakenlijk is het een topper, gevoel heb je niet als je het over miljarden hebt, dan tellen enkel de keiharde $$
 
Jup, ook nog een heleboel gejat van Apple .. Die hebben de zakelijk niet-slimme zet gedaan in het begin van de jaren negentig, dat ze hun besturingssysteem alleen maar samen met bepaalde hardware wilden verkopen. Dat ging dus niet goed, maar Microsoft, die tot toen toe alleen nog maar DOS hadden, hebben hun idee van een grafisch omgeving gejat van MacOS of hoe dat toen heette (kan wel hetzelfde geweest zijn, maar ik weet het niet zeker).

Net als dat grapje over een overleg tussen Ericsson en Nokia .. Zegt Nokia 'wij maken een telefoon zonder antenne, want mensen willen een telefoon zonder antenne'. Ericsson: 'wij maken een telefoon met antenne, want een telefoon zonder antenne werkt niet' (natuurlijk heb ik het hier over een uitstekende antenne, want elke mobiel heeft een antenne). En guess what, wie het meeste succes had. En guess nog eens .. Ik zat met mijn telefoon-met-antenne (overigens van KPN, niet Ericsson) vrolijk te bellen in de trein, terwijl mijn overbuurman met telefoon-zonder-antenne (wel van Nokia :D) geen ontvangst had :) Ik kijk dus liever naar de technologie dan het mooi, maar ja, ik ben de uitzondering die de regel bevestigt.

Heeee, bedenk ik me ineens .. Zo zijn we toch weer terug bij de mobiele telefoons, waar deze thread mee begonnen is! :lol: :D

edit: oh ja, en onder de motorkap hebben ze ook nog een hele zwik van UNIX 'overgenomen'.

Ook wel een goeie bak .. Pasgeleden werd een bug in bepaalde open source software (ik dacht 1 of andere bibliotheek waar o.a. Apache webserver gebruik van maakt) gevonden ... Kwam in de kijker dat ook Microsoft die code in Windows had gebruikt en dus die bug moest fixen. LOL, en dat terwijl zo'n topman van M$ pas nog had gezegd dat Open Source de dood was (of weet ik veel hoe ie het had gesteld, er klonk iig goed in door dat ze in hun broek schijten bij M$). Ze hadden de wet niet overtreden (dit stukje code viel niet onder de GPL, wat ervoor zou zorgen dat je het niet commercieel mocht uitbuiten, maar zo maken ze zichzelf wel een beetje (veel) belachelijk natuurlijk :D
 
Laatst bewerkt:
Bill Gates heeft Apple financieel gesteund..maar dat weet niet iedereen...
Ze hebben hun rechtzaak trouwens zo goed als gewonnen bij Microsoft dus het ziet er niet naar uit dat er verandering komt in de huidige toestand.
 
Originally posted by admin
Bill Gates heeft Apple financieel gesteund..maar dat weet niet iedereen...
Nope, ik ook niet iig. Wanneer is dat dan geweest?

Enne, ze hebben weer een 'goede daad' gedaan door Windhoos gratis aan een aantal scholen te geven ... Klantenbinding, en hen kost het geen fluit om een CD'tje meer te branden :rologen:

Ze hebben hun rechtzaak trouwens zo goed als gewonnen bij Microsoft dus het ziet er niet naar uit dat er verandering komt in de huidige toestand.

Dat heb ik ook gelezen ja :(
 
Back
Naar boven