AndroidHealthClinic

Gratis Ebook voor studenten/beginners: combineren van sporten en studeren

Ik zou een complete handleiding met tips voor studenten kopen

  • ja

    Stemmen: 24 54,5%
  • nee

    Stemmen: 20 45,5%

  • Totaal stemmers
    44

Bezoekers in dit topic

stanako

Cool Novice
Lid geworden
24 nov 2013
Berichten
42
Waardering
4
Lengte
1m89
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Goedemiddag,

Ik werk op dit moment aan een ebook speciaal voor studenten en scholieren.

Ik ben zelf student en ik heb gemerkt dat het voor de meeste studenten lastig is om je aan je schema's te houden, sociaal te blijven en goedkope maar toch gezonde etenswaren te kopen.

De meeste studenten willen niet teveel tijd kwijt zijn aan koken en komen toch vaak uit op junkfood.
Wat ik heb gemerkt uit mijn eigen scholierentijd is dat de ouders vooral bepalen wat er gegeten wordt en dat het moeilijk is om überhaupt een voedingsschema op te stellen.

Voor veel studenten en scholieren is motivatie ook een belangrijk punt, waar haal je dat vandaan en hoe blijf je gemotiveerd?

Na wat literatuuronderzoek en verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben kan ik op dit moment mijn studie en fitness doelen goed combineren.

Ik wil dit graag delen met de rest van studerend Nederland en daarom is mijn vraag aan jullie of jullie behoefte zouden hebben aan een soort handleiding waar studenten, scholieren maar ook beginnende sporters veel aan zouden hebben.

De volgende punten zullen er sowieso in worden besproken:

  • Gezonde voeding kopen (Hoe en Wat)
  • Combineren van de middelbare school en een fitness/voedingsschema
  • Combineren van het studentenleven en een fitness/voedingsschema
  • Makkelijke gezonde recepten
  • Het belang van Macronutriënten en Micronutriënten
  • Complete trainingsschema's
  • En meer...

Als je hier behoefte aan zou hebben meld het dan hieronder.