AndroidHealthClinic

Gratis Ebook voor studenten/beginners: combineren van sporten en studeren

Ik zou een complete handleiding met tips voor studenten kopen

  • ja

    Stemmen: 24 54,5%
  • nee

    Stemmen: 20 45,5%

  • Totaal stemmers
    44

Bezoekers in dit topic

stanako

Cool Novice
Lid geworden
24 nov 2013
Berichten
42
Waardering
4
Lengte
1m89
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Goedemiddag,

Ik werk op dit moment aan een ebook speciaal voor studenten en scholieren.

Ik ben zelf student en ik heb gemerkt dat het voor de meeste studenten lastig is om je aan je schema's te houden, sociaal te blijven en goedkope maar toch gezonde etenswaren te kopen.

De meeste studenten willen niet teveel tijd kwijt zijn aan koken en komen toch vaak uit op junkfood.
Wat ik heb gemerkt uit mijn eigen scholierentijd is dat de ouders vooral bepalen wat er gegeten wordt en dat het moeilijk is om überhaupt een voedingsschema op te stellen.

Voor veel studenten en scholieren is motivatie ook een belangrijk punt, waar haal je dat vandaan en hoe blijf je gemotiveerd?

Na wat literatuuronderzoek en verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben kan ik op dit moment mijn studie en fitness doelen goed combineren.

Ik wil dit graag delen met de rest van studerend Nederland en daarom is mijn vraag aan jullie of jullie behoefte zouden hebben aan een soort handleiding waar studenten, scholieren maar ook beginnende sporters veel aan zouden hebben.

De volgende punten zullen er sowieso in worden besproken:

  • Gezonde voeding kopen (Hoe en Wat)
  • Combineren van de middelbare school en een fitness/voedingsschema
  • Combineren van het studentenleven en een fitness/voedingsschema
  • Makkelijke gezonde recepten
  • Het belang van Macronutriënten en Micronutriënten
  • Complete trainingsschema's
  • En meer...

Als je hier behoefte aan zou hebben meld het dan hieronder.

Ik zoek ook nog mensen die het ebook willen lezen en kijken of er fouten inzitten of zeggen wat ze er goed/slecht aan vinden. Dus wil je het ebook gratis ontvangen stuur dan even een privébericht met je email-adres dan stuur ik hem op zodra ik klaar ben.
 
Laatst bewerkt:

Thanks! Ik heb zelf in het begin vrij veel moeite gehad om mijn studie te combineren met mijn training en ik wil proberen zoveel mogelijk mensen te behoeden voor de fouten die ik heb gemaakt :).
 
Ik stuur je een pb met mijn emailadres.

Ik ben zelf low budget bezig wat betreft mijn voeding, dus op dat gebied kan ik je wel een beetje helpen als je dat wil.
 
Ik stuur je ook een pb met mijn emailadres. Wat een gaaf idee btw, denk dat er heel veel mensen geinteresseerd in zullen zijn, vooral omdat het steeds populairder wordt!
 
Ik stuur je ook een pb met mijn emailadres. Wat een gaaf idee btw, denk dat er heel veel mensen geinteresseerd in zullen zijn, vooral omdat het steeds populairder wordt!

Klopt het dat ik die van jou nog niet heb gekregen?
 
Ik woon nog thuis en houd me aan bepaalde richtlijnen met het avondeten. Kun je deze wel in een PM sturen als je deze nodig hebt.
 
Ik woon nog thuis en houd me aan bepaalde richtlijnen met het avondeten. Kun je deze wel in een PM sturen als je deze nodig hebt.

Ja ik kan alles wel gebruiken op dit moment! Thanks
 
Ben benieuwd, pb incoming :)
 
Even een update: ik ben nu ongeveer op de helft met het schrijven van mijn ebook.
Ik heb nog 4 mensen nodig die het ebook gratis willen ontvangen en een review willen schrijven zodat ik weet wat ik nog moet veranderen voordat ik hem online zet.

Laat maar weten via een pb
 
Zou 'm graag willen lezen. Kan helaas pas echt beginnen met lezen vanaf halverwege juni, dus als er echt haast bij is dan pas ik.
 
Heb interesse, maar nog niet genoeg posts om te pben
 
Ik wil ook wel, email komt via pb!
Heb vanaf volgende week alle tijd #examens
 
Heb interesse, maar nog niet genoeg posts om te pben

Laat je email hier achter of post nog even wat als je het liever via PB doet :) het heeft geen haast
 
nog 2 mensen nodig ;)
 
Zou het graag willen lezen maar heb nogal druk met het voorbereiden van de examens, dus ik zou jammer genoeg moeten passen. Als het af is zou ik het graag willen kopen :)

Succes ermee!
 
Ik kan hem wel reviewen als je wilt.
 
Back
Naar boven