Fitness Seller

Breaking News Gratis geld

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja het klinkt misschien gek Ray, maar er is heel wat mogelijk in de grote boze buitenwereld!
 
Geachte heer/mevrouw,

Samen met Tweakers.net hebben wij afgelopen week een kortingscode actie georganiseerd exclusief voor Tweakers.net abonnees voor 3 specifieke producten.

Het betrof hierbij de volgende producten:
- Toshiba Satellite L50-B-19Q Notebook - €80,- korting (kortingscode TWEAKERS80)
- Arrozi Gaming Chair Enzo Blue - €35,- korting (kortingscode TWEAKERS35)
- Sharkoon Shark Zone H10 - €7,- korting (kortingscode TWEAKERS7)

Deze actie heeft Tweakers.net gecommuniceerd binnen hun afgeschermde omgeving voor uitsluitend abonnees van Tweakers.net.

Afgelopen weekend bleek er echter een fout te zitten in de kortingscodes, waar helaas massaal misbruik van gemaakt is.
We zullen alle onterechte bestellingen met deze kortingscodes voor andere producten dan bovenstaande annuleren en derhalve niet uitleveren.

Indien u een bedrag betaald heeft, zullen wij dit zo spoedig mogelijk terugstorten op uw rekening.

Wij vragen uw begrip voor eventueel ongemak.

Met vriendelijke groet,

Alternate Nederland

Verzamel het dbb juridisch team en voor de zekerheid de dbb knokploeg!

anchorman-teamjump.gif
 
Hebben jullie btw allemaal die mail gehad? Ik heb 'm namelijk niet ontvangen.
 
Het betrof hierbij de volgende producten:
- Toshiba Satellite L50-B-19Q Notebook - €80,- korting (kortingscode TWEAKERS80)
- Arrozi Gaming Chair Enzo Blue - €35,- korting (kortingscode TWEAKERS35)
- Sharkoon Shark Zone H10 - €7,- korting (kortingscode TWEAKERS7)

Deze actie heeft Tweakers.net gecommuniceerd binnen hun afgeschermde omgeving voor uitsluitend abonnees van Tweakers.net.

Afgelopen weekend bleek er echter een fout te zitten in de kortingscodes, waar helaas massaal misbruik van gemaakt is.
We zullen alle onterechte bestellingen met deze kortingscodes voor andere producten dan bovenstaande annuleren en derhalve niet uitleveren.

Indien u een bedrag betaald heeft, zullen wij dit zo spoedig mogelijk terugstorten op uw rekening.

Wij vragen uw begrip voor eventueel ongemak.

Met vriendelijke groet,

Alternate Nederland

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Told you so.
 
Hebben jullie btw allemaal die mail gehad? Ik heb 'm namelijk niet ontvangen.

Op beide gebruikte email adressen, kijk eens onder spam misschien?
Maybe you're the fucking lucky bastard.

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Beide ontvangen op 12:06
 
Op beide gebruikte email adressen, kijk eens onder spam misschien?
Maybe you're the fucking lucky bastard.

Nope, niks.

Zelfs al mail gehad van PostNL dat 'ie op de 21e verwacht wordt.
 
Hadden jullie 1 of meerdere producten besteld?
 
1 product, vond het vrij matig om heel die winkel leeg te roven.

Super krom dat ik dan wel honderden anderen informeer, maar goed.
 
1 product, vond het vrij matig om heel die winkel leeg te roven.

Super krom dat ik dan wel honderden anderen informeer, maar goed.

Dacht ik ook aan, heel lief en sociaal van je, maar je maakt de kans kleiner en kleiner.
Voortaan alleen naar mij een pm sturen. :roflol:

Anyway, misschien doordat ik 2 accounts heb gebruikt met dezelfde gegevens, dat ze mij eruit hebben kunnen halen.
Je hebt dus nog kans, had niet zo greedy moeten zijn en het bij 1 product moeten laten. :(
Staat zelfs in me signature nota bene. :p
 
ik heb ook die mail ontvangen en maar een mail terug gestuurd
 
ik heb ook die mail ontvangen en maar een mail terug gestuurd

Hoi ik ben meaantje ik squat jullie allemaal de moeder geef me gratis geld



zoiets ?
 
Hoi ik ben meaantje ik squat jullie allemaal de moeder geef me gratis geld



zoiets ?

nee ik zei dat ik een verkoops overeenkomst met ze heb en liever mn producten gewoon toegestuurd krijg voor de prijs die ik heb betaald dan mn geld terug gestord krijg :)

Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u het volgende mededelen.

De actiecodes waren enkel geldig op de eerder genoemde actieproducten, zoals ook aangegeven in de geldende voorwaarden. Het is derhalve niet mogelijk de code te gebruiken voor andere producten op onze website. Helaas was dit door een fout in de code toch tijdelijk mogelijk.
Op het moment van bestellen heeft u de code gebruikt voor een ander product dan het geldende actieproduct en daardoor is er geen geldige koopovereenkomst tot stand gekomen.
Excuses voor het ongemak. We zullen het door u betaalde bedrag z.s.m. terugstorten.

drogreden of peace
 
inbe4 een no reply emailadres
 
Helaas, 3/3 emails. Misschien kunnen ze er toch nog iets leuks van maken
 
Gewoon een vrij normale mail hoor :roflol:.

Het is derhalve niet mogelijk de code te gebruiken voor andere producten op onze website

aleen dit zinnetje. Dit is gewoon niet waar, en het was hun fout.
 
Het is derhalve niet mogelijk de code te gebruiken voor andere producten op onze website

aleen dit zinnetje. Dit is gewoon niet waar, en het was hun fout.

Als dat in hun voorwaarden staat dan hebben ze gewoon gelijk, wat mij ook logisch lijkt.
 
Als dat in hun voorwaarden staat dan hebben ze gewoon gelijk, wat mij ook logisch lijkt.

ja dat weet ik niet. Dat zou goed kunnen.


maar het blijft een fout van hun :P De vraag is of wij er van mogen profiteren ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven