Fitness Seller

Breaking News Gratis geld (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaan ze waarschijnlijk niet doen hoor. Bij bol.com ook wel eens een koptelefoon voor 5 euro besteld ipv 200 ofzo omdat het verkeerd aangegeven stond. Hebben ze gewoon m'n bestelling geannuleerd en aangegeven dat het een fout was.
 
Heb maar nieuwe telefoon gekocht :p
 
Bij een 2e bestelling, gebruiken jullie dan ook andere naam/adres enzo (van ouders/vrienden).
Of gewoon je eigen gegevens en alleen ander email?
 
Ze zijn de site aan het updaten, rara hoe kan dat.


Geachte ALTERNATE klanten,
Op dit moment zijn wij onze online omgeving aan het updaten, in korte tijd is deze weer bereikbaar. In de tussentijd kunt u telefonisch (0180-440844) of per e-mail (klantenservice@alternate.nl) uw bestellingen doorgeven. Ook op Facebook staan we klaar om uw vragen te beantwoorden.
Bedankt voor uw begrip. Het ALTERNATE team
 
Ennnn de fun is over .. En ik wou 2 telfeuns.
 
godverdomme ook weer net te laat. Altijd het zelfde liedje met dit soort dingen
 
Ben benieuwd hoeveel B&F ik ben opgelicht jank nerds geprobeerd hebben ff te cashen.
 
Zat net in me 2e bestelling procedure. :(

Geachte ALTERNATE klanten,
Op dit moment zijn wij onze online omgeving aan het updaten, in korte tijd is deze weer bereikbaar. In de tussentijd kunt u telefonisch (0180-440844) of per e-mail (klantenservice@alternate.nl) uw bestellingen doorgeven. Ook op Facebook staan we klaar om uw vragen te beantwoorden.
Bedankt voor uw begrip. Het ALTERNATE team
 
Wat een bullshit was net bijna klaar
 
Fuck ben net te laat, maar ik denk dat dit soort dingen gewoon in de voorwaarden staan. Je accepteerd het namelijk bij je bestelling. Al met al had ik dus bijna een Fractal Design voor 25 euro:mad:
 
Was da?

Geachte heer,


Hartelijk dank voor uw offerteaanvraag bij ALTERNATE. Hierna volgen de gegevens die u heeft ingevoerd zodat u deze kunt controleren. Deze e-mail dient alleen ter info en is geen bevestiging van uw bestelling. Wanneer u nog wijzigingen wilt aanbrengen in uw bestelling, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. U zult op korte termijn van ons een offerte ontvangen met alle kosten (belasting- en verzendkosten). Met vriendelijke groet, het ALTERNATE-Team


Ik wil kopen, geen offerte.
 
eachte ALTERNATE klanten,
Op dit moment zijn wij onze online omgeving aan het updaten, in korte tijd is deze weer bereikbaar. In de tussentijd kunt u telefonisch (0180-440844) of per e-mail (klantenservice@alternate.nl) uw bestellingen doorgeven. Ook op Facebook staan we klaar om uw vragen te beantwoorden.
Bedankt voor uw begrip. Het ALTERNATE team
 
Zat net in me 2e bestelling procedure. :(

Geachte ALTERNATE klanten,
Op dit moment zijn wij onze online omgeving aan het updaten, in korte tijd is deze weer bereikbaar. In de tussentijd kunt u telefonisch (0180-440844) of per e-mail (klantenservice@alternate.nl) uw bestellingen doorgeven. Ook op Facebook staan we klaar om uw vragen te beantwoorden.
Bedankt voor uw begrip. Het ALTERNATE team

1ste gelukt? Had beter een sneller laptop gekocht...onding.
 
Ga er maar vanuit dat deze bestellingen niet uitgeleverd worden, het is duidelijk dat het hier om een fout gaat en ze zijn niet verplicht uit te leveren.

Helaas Pindakaas mensen.
 
Doet me denken aan die keer dat er op ebay iets twv 2000 euro voor 400 stond. Heb het toen 10x gekocht hoewel het duidelijk een oplichter was, maar je bent toch verzekerd door Paypal.

Ook dit is te mooi om waar te zijn, wel grappig dat er toch zoveel het proberen :)
 
DBB Strikes Again
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven