XXL Nutrition

Breaking News Gratis geld

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou het nog even proberen :roflol::windup:
 
Gelukkig kom jij met goed onderbouwde argumenten om die top 10 in twijfel te trekken.

Gelukkig ja, anders zou men het zo maar overnemen. Zo een rankingsysteem ziet naar meer dingen dan leerstof.

Hier zie je een mooie vergelijking van de structuur.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Onderwijsstructuur_in_Vlaanderen_en_Nederland

Voor de rest is het een moeilijke algemene vergelijking. Best kan je de leerstof van 12 tot en met 18 jaar vergelijken eerst. Dit geeft al een beeld hoe het met de basis zit. Dit hangt weer van je richting af.

Nadien moet je studie per studie vergelijken en weer kijken naar leerstof. Daarom spreek ik me ook niet uit over rechtenstudies bv. En het hangt ook af van waar je gaat studeren.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee juridisch, maar bepaalde wetenschappelijke richtingen alvast. In België leer je ook meer op school tot je 12 en 18 jaar. Heb de leerstof al eens vergeleken (en uren schooltijd per week) en dan is het in Nederland toch een stuk makkelijker.

Friesland kan je dan weer een beetje vergelijken met West-Vlaanderen in België vermoedelijk.

Juridisch is lastig vergelijken omdat dat voor een groot gedeelte anders is.
 
Als dit echt geleverd gaat worden ga ik janken.. was zondag 10 minuten na first post in dit topic, maar website deed het niet en ik dacht fuck it.:o
 
Als dit echt geleverd gaat worden ga ik janken.. was zondag 10 minuten na first post in dit topic, maar website deed het niet en ik dacht fuck it.:o

Volgens mij ben je niet echt het scherpste mes in de la...
 
Wat zijn de verschillen?

Nederlands en Belgisch recht is natuurlijk niet helemaal gelijk. Zo heeft Belgie ook jury rechtspraak en Nederland niet. Nu gaat het bij een rechtenstudie ook voor een belangrijk deel om te leren op een bepaalde manier te denken en te redeneren. In dat opzicht kan het wel vergeleken worden.
 
Vind dat geld terugstorten ook maar lang duren, zijn nu al 4 dagen verder
 
Vind dat geld terugstorten ook maar lang duren, zijn nu al 4 dagen verder

En jij dacht dat ze dat direct zouden doen?

Als er 1 tot 2 weken overheen gaat mag je al van geluk spreken.
 
Daarom had ik voor afterpay gekozen:)
 
werkt niet meer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven