AndroidHealthClinic

Gratis hogedrukreiniger bij Otto!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hebben de mensen die toen tv besteld hebben ook voor die prijs gekregen?
 
Gratis hogedruk-klysma, buitenkansje:eyebrow:
 
wat een sukkels zo veel fouten maken:angstig:
 
ik studeer verkoop, en het is heel simpel, als die hogedrukreiniger volgens die site nix kost krijg je hem ook voor nix
zoniet onderneem je stappen
 
LOL WTF, ik ben aangemeld op die site?... hahaha

ik heet wel Kuipers, maar niet een Kuiper, op de PLOEG 9 :roflol:


Edit: Dus ik kan nu sowieso alles gratis bestellen of hoe zit dat? :D
 
Volgens mij zijn er nu mensen die de hele dag die site refreshen om maar iets goedkoop te krijgen.
 
jullie willen ook alles gratis hebben he, eerst al een tv nu weer zo'n ding :P
 
ik studeer verkoop, en het is heel simpel, als die hogedrukreiniger volgens die site nix kost krijg je hem ook voor nix
zoniet onderneem je stappen

Ik zou wat meer naar school gaan als ik jou was. Of beter leren lezen. Ze kunnen zich beroepen op schrijf- en zetfouten.
 
Ik zou wat meer naar school gaan als ik jou was. Of beter leren lezen. Ze kunnen zich beroepen op schrijf- en zetfouten.

Inderdaad, je gelooft zeker in sprookjes.
 
Ik zou wat meer naar school gaan als ik jou was. Of beter leren lezen. Ze kunnen zich beroepen op schrijf- en zetfouten.
"een geetaleerd artikel moet altijd verkocht worden tegen de daarbij vermelde prijs, ook al is die abnormaal laag en blijkt duidelijk dat het op een vergissing berust"

mjah, je kan gelijk hebben dat het via sites anders is:o
 
Ik zou wat meer naar school gaan als ik jou was. Of beter leren lezen. Ze kunnen zich beroepen op schrijf- en zetfouten.

Een jurist heeft verklaard dat Otto zich niet kan beroepen op schrijf en zetfouten. Waar ze zich eventueel op kunnen beroepen is dat het "aannemelijk" is dat het hier om een fout gaat gezien de prijs.
 
Een jurist heeft verklaard dat Otto zich niet kan beroepen op schrijf en zetfouten. Waar ze zich eventueel op kunnen beroepen is dat het "aannemelijk" is dat het hier om een fout gaat gezien de prijs.

Bron please :) Als dat waar is wil ik het lezen ook.
 

Ah ok :) Maar het blijft bij "hij meent" zus en zo... Ik wil wel eens duidelijk lezen dat het ècht niet geldt omdat mensen popupblockers etc zouden gebruiken. Kan me dat namelijk niet voorstellen. Dat is hetzelfde als zeggen dat mensen de kleine lettertjes op folders niet lezen, omdat ze hun bril vertikken op te zetten. Een fout bij de gebruiker, niet van het bedrijf zelf lijkt mij dus :)
 
Als je van niets wist en de prijs als normaal zag (omdat je niet zo slim bent bijv.), en dan naar de rechter gaat met een goede advocaat dan maak je kans volgens mij. Als je echter goed wist dat het geen normale prijs was dan mag je het vergeten. Als er een groep van mensen nu naar de rechter stapt en die beslist dat de prijs abnormaal laag en klanten dit moesten weten, was dan zal er wellicht niets geleverd worden.

Van die voorwaarden: ik wist niet dat die ook nog downloadbaar moesten zijn? Voor zover ik weet is het voldoende om die op je factuur en site duidelijk en toegankelijk voor iedereen te plaatsen.
 
Back
Naar boven