Fitness Seller

Gratis Massage (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je bij stats V had staan, had je nu al 20 PM's
 
Je naam Dutch Sucky beloofde veel goeds, de gratis massage ook maar toch maar out.
 
met happy ending?
 
57 jaar... Pffffff veels te oud voor mij
 
Dat username to post verhouding
 
Dat spelling to username verhouding
 
Momenteel bekijken: 4 gebruiker(s) (2 leden en 2 gasten) dit topic
anonimnyylector, Gayboy

Ik denk dat je een kandidaat te pakken hebt :roflol:
 
wat is de minimale leeftijd?
 
Beste lezer, Ik heb een paar jaar terug de opleiding sportmassage gedaan. Ik heb echter nog nooit iemand die heel erg gespierd is gemasseerd en zou graag eens willen weten hoe dat is/voelt onder mijn handen en of ik technieken daarop aan moet passen of zo. Daarom zou ik graag eens iemand masseren die heel erg gespierd is zoals. Het gaat mij puur om de ervaring van mijn massagetechnieken uit te breiden/te verbeteren. Een massage zal een 2-2.5 uur duren (eerst in buikligging: rug, schouders, nek, achterkant armen, achterkant benen en de billen. Dan in rugligging: voorkant armen, borst, buik en voorkant benen. Uiteraard is, als je echt zwaar gespierd bent, de massage gratis voor je, want het is voor mij een leermoment. Ik woon in Rotterdam Noord, vlak bij Station Noord. Hygiene, respect en discretie staan bij mij hoog in het vaandal, en dat verwacht ik ook terug Als je interesse hebt, spreek me dan aan aub. Overigens ben ik zelf niet gespierd!

Ja hoor. Hee maar naverbrander. Massage? Ja prima schat vertel me meer over naverbrander. Mach 2 vroem schat hoe is dat nou.
(Maar ik speel ook veel vliegsimulators en heb ook geen echt liefdesleven hoor. Vroeger die Sukhoi 27 simulator helemaal kapot gespeeld en de laatste tijd ken ik de ins en uit van Orbiter en Flightgear. Ik ga ook trouw naar de jaarlijkse open dag van de luchtmacht en dan huil ik ook van binnen dan ik in zo'n ding had moeten zitten. Ik zou eerlijk gezegd liever neergeschoten worden boven Ukrane dan binnen met m'n gordijnen dicht weer m'n zweterige joystickje op tafel moeten zetten maar dat mag ik zeker niet zeggen he nee)
 
Ik heb interesse bij body to body anders hoeft het niet voor mij.
 
Beste lezer, Ik heb een paar jaar terug de opleiding sportmassage gedaan. Ik heb echter nog nooit iemand die heel erg gespierd is gemasseerd en zou graag eens willen weten hoe dat is/voelt onder mijn handen en of ik technieken daarop aan moet passen of zo. Daarom zou ik graag eens iemand masseren die heel erg gespierd is zoals. Het gaat mij puur om de ervaring van mijn massagetechnieken uit te breiden/te verbeteren. Een massage zal een 2-2.5 uur duren (eerst in buikligging: rug, schouders, nek, achterkant armen, achterkant benen en de billen. Dan in rugligging: voorkant armen, borst, buik en voorkant benen. Uiteraard is, als je echt zwaar gespierd bent, de massage gratis voor je, want het is voor mij een leermoment. Ik woon in Rotterdam Noord, vlak bij Station Noord. Hygiene, respect en discretie staan bij mij hoog in het vaandal, en dat verwacht ik ook terug Als je interesse hebt, spreek me dan aan aub. Overigens ben ik zelf niet gespierd!

En dan post je dit op DBB.
Hier is niemand zwaar gespierd, we doen alsof:D
 
En dan post je dit op DBB.
Hier is niemand zwaar gespierd, we doen alsof:D
ja ik geloof van wel haha
Iemand adviseerde me dat. Doen alsof mag ook hoor haha

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

Ja hoor. Hee maar naverbrander. Massage? Ja prima schat vertel me meer over naverbrander. Mach 2 vroem schat hoe is dat nou.
(Maar ik speel ook veel vliegsimulators en heb ook geen echt liefdesleven hoor. Vroeger die Sukhoi 27 simulator helemaal kapot gespeeld en de laatste tijd ken ik de ins en uit van Orbiter en Flightgear. Ik ga ook trouw naar de jaarlijkse open dag van de luchtmacht en dan huil ik ook van binnen dan ik in zo'n ding had moeten zitten. Ik zou eerlijk gezegd liever neergeschoten worden boven Ukrane dan binnen met m'n gordijnen dicht weer m'n zweterige joystickje op tafel moeten zetten maar dat mag ik zeker niet zeggen he nee)
Ik speel geen vliegsimulator, alhoewel...ik heb er wel eens IN 1 `gevlogen` LOL

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

Als je bij stats V had staan, had je nu al 20 PM's
Ik ga me niet anders voordoen dan ik ben haha

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

Je naam Dutch Sucky beloofde veel goeds, de gratis massage ook maar toch maar out.
Jammer

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

57 jaar... Pffffff veels te oud voor mij
Voelen handen van 57 jaar anders? haha

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

:roflol:

Ik zat er eigenlijk op te wachten..
oh ik wist heus wel dat dat soort berichten zouden komen hoor ;-)

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

Bryce is that u?
No I am not Bryce
 
Het is dat je zover weg woont. anders had ik het wel geweten.
 
Wel lief van je dat je op iedereen reageert, goeie service. :thumbs:
 
Momenteel bekijken: 4 gebruiker(s) (2 leden en 2 gasten) dit topic
anonimnyylector, Gayboy

Ik denk dat je een kandidaat te pakken hebt :roflol:
wie? jij?

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

wat is de minimale leeftijd?
18 marc

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

wat is jammer?

---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

Ik heb interesse bij body to body anders hoeft het niet voor mij.
Het gaat mij om massage van iemand die super gespierd is. Body2body is eventueel wel in te bouwen, maar alleen een body2body van 2.5 uur is ene beetje lang haha
 
Back
Naar boven