XXL Nutrition

Gevonden gratis materiaal

Bezoekers in dit topic

lovelyke

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2010
Berichten
117
Waardering
3
Lengte
1m57
Massa
68kg
materiaal

:slotje:
 
Laatst bewerkt:
ik ben ook niet rijk en heb toch spullen kunnen kopen voor me krachthonk:rolleyes:
 
Ik wil ook nog wel wat gratis materiaal, laat maar komen. Danku.
 
IDD als jullie toch spullen over hebben geef mij dan ook meteen maar wat:D
 
Als jij de gene bent op je avatar, dan denk ik wel dat veel DBB member graag een dumbeltje of matje bij je langs brengen:D
 
Als jij de gene bent op je avatar, dan denk ik wel dat veel DBB member graag een dumbeltje of matje bij je langs brengen:D

Eva Longoria toch ;)
 
Op kapaza en marktplaats staan genoeg "goede voornemens" toestellen voor weinig geld kwestie van zoeken. En spullen gratis vragen vind ik echt zielig, vooral als je 30 ben maar dat is mijn mening ;)
 
Op kapaza en marktplaats staan genoeg "goede voornemens" toestellen voor weinig geld kwestie van zoeken. En spullen gratis vragen vind ik echt zielig, vooral als je 30 ben maar dat is mijn mening ;)
hihihi:eyes:
 
Wtf.

Ik zoek ook nog gratis een SSB-barbell en een yoke. Voelt iemand zich aangesproken?
En van 1-120kg dumbbells.

Thanks.
 
Wtf.

Ik zoek ook nog gratis een SSB-barbell en een yoke. Voelt iemand zich aangesproken?
En van 1-120kg dumbbells.

Thanks.

ik heb er nog 2 voor je, ik kom ze wel brengen, wat ik geef je er een hele panatta set bij!:D
 
WTf is dit nou weer
 
Heb nog wel 2 halter schijven van 0,5kg die je gratis mag komen halen.
 
Ik zoek trouwens nog een grote opslagplaats, gratis graag. Een auto heb ik ook nog nodig. Heeft iemand er soms eentje teveel ???
 
Ik zoek trouwens nog een grote opslagplaats, gratis graag. Een auto heb ik ook nog nodig. Heeft iemand er soms eentje teveel ???

genoteerd! kom het vanavond brengen bij je, geen punt en no worries:D De opslagplaats zet ik wel in je tuin nadat ik hem uit me binnenzak heb getoverd.
 
als iemand nog gratis geld heeft ben ik ook geintresseerd
 
:slotje:
 
Laatst bewerkt:
jij bent zeker zo'n type waarbij je nooit een zak chips, pak koeken oid tevoorschijn moet halen omdat anders de helft wordt weggeschooid?
 
jij bent zeker zo'n type waarbij je nooit een zak chips, pak koeken oid tevoorschijn moet halen omdat anders de helft wordt weggeschooid?

hahahaha:D:D
 
:slotje:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven