XXL Nutrition

Breaking News Gratis RAW IRON Professional Whey sample aanvragen

Bezoekers in dit topic

26e aangevraagd, nog niet ontvangen.
 
26e aangevraagd, nog niet ontvangen.

Dan is het vrijdag verstuurd en zou het zaterdag bij je geweest moeten zijn, maar dan zal het maandag wel worden.;)
 
Ik heb hem zaterdag ontvangen, thanks daarvoor.
De smaak (banaan) viel me tegen, ik zal dus niet tot bestellen overgaan. Maar ik waardeer de service zeker wel :)
 
maar 4 smaken?
 
maar 4 smaken?

Er komen er nog meer smaken bij maar we zijn ZEER kritisch als het om smaken gaat.
Whey is van nature bitter, dus hoe hoger het eiwitgehalte is, hoe moeilijker het is om een goede smaak te krijgen. De RAW IRON Professional Whey heeft een zeer hoog eiwitgehalte van 84% in tegenstelling tot veel eiwitproducten die ver onder de 80% zitten (geclaimd of ongeclaimd;)).
Smaken zullen altijd blijven verschillen, maar wij moeten ze sowieso lekker vinden voordat we ze gaan verkopen! Nieuwe smaken komen er dus wel aan, maar moeten eerst goedgekeurd worden!:thumb: Welke smaken mis je vooral?
 
Laatst bewerkt:
Ik had vanille en die smaakte prima!
 
Gelijk de dag erna mijn sample ontvangen. Vanille smaakte me lekker joh :D
 
ACTIE IS BEEINDIGD!
Bedankt allemaal voor het meedoen!:thumb:

Als de Whey goed bevallen is, de 10% kortingscode op de meegestuurde kaart is geldig tot 31 juli.

Tot de volgende RAW IRON Sports Nutrition actie!:wl:
 
Heb hem ontvangen, smaak en oplossen is prima!
 
Ontvangen. Thx voor de sample en kortingscode. Topactie!
 
Heb hem ontvangen, tnx! Smaak (banaan) is goed en loste ook goed op (wel een shakebeker gebruikt.
 
Bedankt voor al je jullie feedback jongens!:thumb:

Positief of negatief, we kunnen altijd wat met jullie opmerkingen.:)
 
Ik heb chocola geprobeerd, smaakte goed maar wel een erg lichte smaak. Overigens niet negatief bedoeld, misschien koop ik binnenkort wel een pot :D
 
gelukkig mijn sample aangevraagd, ben benieuwd!
 
Zojuist mijn sample ontvangen. Jammer genoeg was de samplezak kapot, waardoor de wheypoeder er deels uit lag en uit viel :( Mijn handen zitten er helemaal onder.
 
Zojuist mijn sample ontvangen. Jammer genoeg was de samplezak kapot, waardoor de wheypoeder er deels uit lag en uit viel :( Mijn handen zitten er helemaal onder.

No Whey!
 
Raw Iron Professional Whey is een top whey. De smaak is niet te zoet gemaakt, geen klontering.

Als je een McDonalds-achtige shake wilt probeer dan het volgende:
-een scoop Raw Iron Professional Whey (ongeacht welke smaak), eiwit van 4 eieren, 300ml Alpro unsweetened almond milk en een handje vol ijsblokjes. Vervolgens blend je de hele mix.

Tips:
-bij banaan en aardbei kun je de bevroren fruitvariant er bij mixen en bij chocola een gram of 5 cacao (macrofriendly).
 
Hopelijk zit mijn sample straks in de bus maar naar Belgiê verzenden zal doorgaans iets meer tijd vragen.

Ben benieuwd om eens een andere whey te testen. Leuk dat je eens de kans krijgt om een andere whey te testen zonder ineens een pot te moeten aankopen.
 
Back
Naar boven