XXL Nutrition

Gratis schoenen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 okt 2006
Berichten
6.493
Waardering
2
Via een foefje kan ik nu aan gratis schoenen komen!
Voor de mensen die dit ook willen stuur maar even een pm er zit een fout in de volgende site:

https://www.planet-sports.com/

En via een simpele hack heb ik nu schoenen op mijn adres laten bezorgen dit is eerst om te proberen.
Waarschijnlijk 1 of andere arme sloeber had schoenen van 64 euri besteld en hij denkt ook dat hij ze krijgt.
Net de status bekeken en ze zijn onderweg naar mijn adres.
 
Via een foefje kan ik nu aan gratis schoenen komen!
Voor de mensen die dit ook willen stuur maar even een pm er zit een fout in de volgende site:

https://www.planet-sports.com/

En via een simpele hack heb ik nu schoenen op mijn adres laten bezorgen dit is eerst om te proberen.
Waarschijnlijk 1 of andere arme sloeber had schoenen van 64 euri besteld en hij denkt ook dat hij ze krijgt.
Net de status bekeken en ze zijn onderweg naar mijn adres.


hmm maar als ze erachter komen ben je wel de lul man:eek:
 
****ing zielig dit, echt
Heb je geen eer?
 
Ok, als ik het goed begrijp heeft iemand anders voor die schoenen betaalt maar ontvang jij ze?
 
O WEE !!! als ik straks mijn schoenen niet ontvang :mad:
 
haha, als dit lukt goed ^^

**** the system
 
Eerste pm:

Schoenen

--------------------------------------------------------------------------------

Hey man,

Kan je misschien vertelle hoe dat moet??

Alvast bedankt

En Spiertjuh stel je aan man kijk eens goed Gare hanenhok elders staat een topic waarin iemand twijfelt om online schoenen te bestellen.
Plannetje is gelukt je zal wel geïrriteerd worden omdat je niet eet of wel?
Nou over een klein uurtje kun je je weer volladen met schaapie schaapie
 
Hahaha ok mischien ben ik lichtelijk geirriteerd :o
 
Ik zie de fout niet.... Kan je mij vertellen waar hij zit? Ik hoef geen gratis schoenen maar ben wel benieuwd wat ze fout hebben geschreven.

edit: laat maar, ik was lui en las alleen de beginpost :headbang:
 
Laatst bewerkt:
Voor een paar schoenen neem ik geen risico.. !!

Vind het wel zielig voor mensen die er voor betalen, maar de dupe worden van cyberfraude ..!!
 
Back
Naar boven