MuscleMeat

Gratis sportgids Filip Van Houte

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
9 apr 2012
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
76kg
Vetpercentage
10%
Hallo iedereen


Voor iedereen die het wil. Mijn gratis sportgids inclusief fitnessoefeningen, conditieoefeningen, stretchen, periodisering, schema's, ... In totaal 150 pagina’s, waaronder 70 pagina’s schema’s.

Gewoon op deze link: https://www.wetransfer.com/dl/he7P9...a9af863834a7675d4ac725c4303eea911ed0612fe3643 klikken en dan downloaden. Je krijgt dan de gids in een word en een PDF-bestand.Ik heb de 2 bestanden ook in bijlage bijgevoegd.


Ik ben benieuwd naar jullie reacties,


Vriendelijke groet,


Filip Van Houte

Contact: filipvanhoute@hotmail.com
 

Bijlagen

  • Sportgids - Filip Van Houte.pdf
    282,8 KB · Weergaven: 125
Iemand zijn scanner al afgegaan?
 
Ben tot pagina 22 gekomen met de scan en meteen gestopt toen ik zag staan dat je voor explosiviteit met 5-8 herhalingen moet trainen... :sad:

idd, krijg je niet juist snelheid de oefening snel te doen (dus met een laag percentage van je 1RM) of door olympische oefeningen te doen?

edit: benen zijn vrij onvolledig: er staat niet bij of het de kuiten, gluten, quads of hamstrings zijn. Toch wel belangrijk.
Bij borst heb je geen barbell bench press staan, er staat niets bij over incline en decline).
De rug is niet opgedeeld in lats, traps, onderrug enz.
Dus ik zou de oefeningen meer specifiek opdelen.
Als iemand zonder weet van oefeningen hier tussen moet gaan kiezen kiest hij misschien wel alleen oefeningen voor de lats of quads en verwaarloost hij de rest.

en je buikspieren zijn niet je core. Je core bestaat vooral uit je gluten, buikspieren, en de erector spinae.
je handen zijn eerder je voorarmen.

Dit zijn de dingen waar ik mij aan stoorde. Maar ik ben geen expert.
 
Laatst bewerkt:
heb Ross even een pm gestuurd op zijn fora dat je zijn zaken gewoon overneemt.

Lijkt me dat je het begrip copyright even goed begrijpt dan de gemiddelde youtuber met hun "I don't own this video" eronder.
 
:)
 
Laatst bewerkt:
@ Calyptus.


IK vermeld ook rosstraining zijn boeken en website en promoot de aankoop van zijn boeken en DVD's. Ik denk dat mensen ook wel gemotiveerd zullen worden om dit aan te kopen, omdat ze er dan beelden en prentjes bij hebben.



Ik wil ook nogmaals vermelden dat ik geen enkele winst maak met deze gids. Ik heb het eerder voor mezelf gedaan, maar ik dacht bij mezelf, als ik er toch zoveel werk in gestoken heb en ik kan iemand helpen, waarom niet? Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat door mijn gids er minder mensen boeken of dvd's van Ross zouden bestellen. (Integendeel zelfs)
 
Back
Naar boven