XXL Nutrition

Gratis Voedingsbegeleiding voor 1 gemotiveerd persoon

Bezoekers in dit topic

LouSanus

Cool Novice
Lid geworden
6 mrt 2015
Berichten
54
Waardering
0
Massa
64kg
Vetpercentage
34%
Beste DBB'ers,

Ik ben opzoek naar een gemotiveerd persoon (man/vrouw) die wel wat hulp kan gebruiken m.b.t voeding.
Ik help je graag om jouw doelen te bereiken. Echter gaat niks van zelf en zal je ook met mijn hulp zelf aan de slag moeten!

Wat heb jij nodig:
Motivatie en doorzettingsvermogen (ik help je maar jij moet het doen)
Voorkeur: omgeving Alkmaar

Wat je kan verwachten:
Intensieve begeleiding
Voor & na foto's
6 maanden gratis begeleiding

Wie ben ik:
Zelf ben ik een fitness trainer en begeleid ik mensen met zowel training als voeding. Ik probeer mij op alle aspecten bij te scholen en te verdiepen
zodat ik steeds meer kennis verzamel om anderen beter te kunnen begeleiden. Ik heb Fitvak A en gewichtsconsulent BGN succesvol afgerond.

Interesse? omdat het gratis is begeleid ik maar 1 persoon, stuur even een mailtje naar fitmetdylan@gmail.com met een kort verhaaltje over jezelf,
lengte&gewicht/wie je bent/wat je doet/wat je wil bereiken/waar je woont en waarom ik jou zou moeten kiezen.

Reageer niet als je denkt dat je er zelf niks voor hoeft te doen en denkt dat het allemaal vanzelf gaat.
Als je iets wilt bereiken dan zul je er moeite voor moeten doen, ook met mijn hulp.

ps: als dit niet mag, mijn excuses.

:wave:
 
Misschien ook handig om je eigen motivatie erbij te zetten, waarom zou je zomaar 1 vreemde gratis helpen? Niet dat ik 't een verkeerd idee vind hoor, maar mensen zijn nogal gauw sceptisch met het vertrouwen van vreemden die er niets voor terug willen en toch zo intensief veel tijd en moeite in ze willen steken.
 
Misschien ook handig om je eigen motivatie erbij te zetten, waarom zou je zomaar 1 vreemde gratis helpen? Niet dat ik 't een verkeerd idee vind hoor, maar mensen zijn nogal gauw sceptisch met het vertrouwen van vreemden die er niets voor terug willen en toch zo intensief veel tijd en moeite in ze willen steken.

:roflol:

daarom vraag ik het nog (toch) maar een keer ?!
ik ruik een broodje Hoe Hoe...
 
kost dit geld /

Nee, alleen tijd.

Misschien ook handig om je eigen motivatie erbij te zetten, waarom zou je zomaar 1 vreemde gratis helpen? Niet dat ik 't een verkeerd idee vind hoor, maar mensen zijn nogal gauw sceptisch met het vertrouwen van vreemden die er niets voor terug willen en toch zo intensief veel tijd en moeite in ze willen steken.

Dat is een goed punt. Ik wil graag een zo groot mogelijke voor & na transformatie bewerkstelligen. Uiteindelijk wil ik dit dan met toestemming gebruiken bij sollicitaties (geheel anoniem).
 
Waarom gebruik je je eigen fysiek niet als referentie?
 
Waarom gebruik je je eigen fysiek niet als referentie?

Goede vraag. Los van het feit dat ik zelf nooit echt "dik" ben geweest vind ik dat er een groot verschil is tussen weten hoe iets moet (en uitvoeren bij jezelf) en het ook daadwerkelijk kunnen toepassen als coach zodat een ander het ook kan. Het lijkt me ook een leuk "project" :)
 
Goede vraag. Los van het feit dat ik zelf nooit echt "dik" ben geweest vind ik dat er een groot verschil is tussen weten hoe iets moet (en uitvoeren bij jezelf) en het ook daadwerkelijk kunnen toepassen als coach zodat een ander het ook kan. Het lijkt me ook een leuk "project" :)

Helaas een heel slecht antwoord.
niemand doet dit vrijwillig en of gratis, waarom zou jij dat wel doen ?
 
Helaas een heel slecht antwoord. niemand doet dit vrijwillig en of gratis, waarom zou jij dat wel doen ?

Dit antwoord heb ik hierboven al gegeven (post #5). Verder is sport en voeding mijn passie en zie ik het niet als iets vervelends om kennis
te delen en andere te helpen. Soms moet je investeren om verder te komen.

Snap dat mensen misschien wantrouwig zijn en er zullen vast ook nog wel mensen komen haten.
Het is een openbaar forum en iedereen heeft recht op zijn eigen mening.

Hoop dat ik uiteindelijk mijn doel van dit topic haal en dat is om met 1 gemotiveerd persoon aan de slag te gaan en grote resultaten te boeken.
 
9 v.d. 10 mensen hier heeft je hulp niet nodig en/of weet meer dan TS.
 
9 v.d. 10 mensen hier heeft je hulp niet nodig en/of weet meer dan TS.

1. Ik kan ook maar 1 iemand helpen dus 1/10 is prima. Er zijn dagelijks genoeg topics met mensen die om hulp vragen
2. Je laatste zin is een beetje kort door de bocht aangezien je mij niet eens kent en dus ook niet weet wat ik weet.

Er zijn inderdaad genoeg mensen met verstand van voeding op dit forum maar aan deze personen is dit topic ook niet gericht.

Fijne dag nog ;)
 
Enige argument wat ik zelf al kon bedenken was inderdaad je project zien als iets wat je als het ware op je "cv" kan schrijven als voedingscoach/deskundige, maar zet dat dan ook in je beginpost, dat als er al iemand geïnteresseerd is hij/zij ook weet wat jouw interesse/doelen zijn met dit 'project' en meteen aan kan geven of hij/zij het daar wel of niet mee eens is.
 
volgens mij komen er hier genoeg mensen voorbij die de hulp best zouden kunnen gebruiken hoor;)
 
volgens mij komen er hier genoeg mensen voorbij die de hulp best zouden kunnen gebruiken hoor;)

ik bvb... ben al 2 jaar aan het "cutten" zonder echt resultaat :D
 
Heb je mailtje gestuurd.

Kan best goed hulp gebruiken en woon zelf in alkmaar ;)
 
Is de omgeving echt belangrijk? Zou best wat hulp kunnen gebruiken, en dus willen reageren, maar zie niet echt in wat voor toegevoegde waarde het heeft om om de hoek te wonen? Tenzij je gezellig op de thee (of whey) wilt komen tussendoor :).
 
Heb je mailtje gestuurd. Kan best goed hulp gebruiken en woon zelf in alkmaar ;)

Top :lifter:

Is de omgeving echt belangrijk? Zou best wat hulp kunnen gebruiken, en dus willen reageren, maar zie niet echt in wat voor toegevoegde waarde het heeft om om de hoek te wonen? Tenzij je gezellig op de thee (of whey) wilt komen tussendoor :).

hahah als je in de omgeving woont kunnen we makkelijker een paar keer afspreken. Het is een voorkeur maar niet een vereiste. Zou zeker even een mailtje sturen als je interesse hebt :)
 
Beste,

Laat je zoiezo iedereen weten van hoe en wat ? ik denk dat er aardig wat mensen zijn die met smak zitten te wachten..
 
Maar je gaat enkel helpen op het gebied van voeding? Is een voedingsschema niet een verlengstuk van een trainingschema?
 
Back
Naar boven