Fitness Seller

Grauwe huid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
22 sep 2006
Berichten
46.678
Waardering
33.592
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
Tja, het word weer slechter weer en dan krijg ik altijd een erg vermoeide grauwe huid, met name m'n gezicht!

Iemand ideeen wat je daar aan kunt doen??????
 
niveau sausjes erop smeren...
 
smeer me al rot..maar thanks!:P
 
stoppen met roken?:P
 
zonnebankje?
 
Doe eens een foto, want ik heb geen benul waar je het over hebt. Mensen die grauwe huid hebben meestal een lage bloeddruk (of zijn al dood).
 
misschien is hij wel dood maar weet hij het nog niet :P
 
Zonnebank, crème, gezicht goed wassen, goed slapen...
 
die goed slapen zou wel een idee zijn..haha.

Wassen was toch slecht voor je huid en heeft zonnebank zoveel positieve impact??

En ik rook niet...

En zover ik weet ben ik (nog) niet dood..
 
die goed slapen zou wel een idee zijn..haha.

Wassen was toch slecht voor je huid en heeft zonnebank zoveel positieve impact??

En ik rook niet...

En zover ik weet ben ik (nog) niet dood..

en je bloeddruk ?
 
Regelmatig scrubben. Dit vernieuwt je huidcellen.

De scrubgel van kruidvat vind ik erg fijn en is ook goedkoop.
 
die goed slapen zou wel een idee zijn..haha.

Wassen was toch slecht voor je huid en heeft zonnebank zoveel positieve impact??

En ik rook niet...

En zover ik weet ben ik (nog) niet dood..

Nou ja, ik merk altijd dat ik (mijn huid) van een zonnebankje wel opknap, zeker in de herfst/winter. Gewoon, je ziet er wat frisser/beter uit met een kleurtje.

Mijn gezicht was ik elke ochtend en avond met een facewash, je huid krijgt de hele dag uitlaatgassen etc te verduren en gaat er daardoor ook niet beter uitzien.

Scrubben, zoals Gorill0r zegt, vind ik idd ook wel fijn.
 
Een grauwe huid onstaat wanneer de bloedcirculatie, in dit geval in je gezicht, niet optimaal is.

Stomen met kamille helpt goed en daarna een maskertje nemen van bijv Dr vd Hoog. Zorg daarna dat je dit volhoudt en ook scrubben en een peeling is aan te raden. Het verwijderd de dode huidcellen die ook een grauwe huid kunnen verzoorzaken.

Dit maskertje

http://www.dr-vanderhoog.nl/php/productdetails.php?IdProduct=38

En deze scrub of peeling

http://www.dr-vanderhoog.nl/php/productdetails.php?IdProduct=23



Als je een droge huid hebt dan kan ik je aanraden om niet te stomen, neem dan 2 grote wattenschijfjes, leg die op elkaar en dompel die kort in het warme water met kamille en leg de schijfjes op je gezicht, laat dat ongeveer 15 min zitten. Maar het allerbeste is om de dr van de hoog middeltjes te gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Allemaal bedankt voor de reacties!
 
Ik heb vooral met koud weer last van me ogen. Ze worden snel rood en zien er vermoeid uit. Wat kan ik eraan doen?
 
Back
Naar boven