XXL Nutrition

Gravity boots

Bezoekers in dit topic

Moob

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2004
Berichten
1.828
Waardering
2
Ben een beetje aan het rondkijken voor wat (kleine) uitbreidingen van m'n homegym.

Ik zag ook gravity boots:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Positieve uitwerking aan de wervelkolom, bloedsomloop, lichaamshouding, gewrichten en de rug.


Nu kan ik niet heel veel info vinden eigenlijk over deze anti zwaartekracht 'schoenen'. las wel dat het niet goed zou zijn voor je enkels (komt toch aardig wat gewicht aan te hangen als je ondersteboven aan je enkels hangt) en dat de voordelen voor je rug ook wel tegenvielen eigenlijk.

Iemand ervaring met gravity boots? Crunches en reverse squats bijvoorbeeld.
iedeeën voor oefeningen?
Heb je er serieus wat aan, of is het meer voor de 'leuk'?


Eventueel nog tips welk model/merk ik eventueel zou moeten nemen? Zie namelijk wel een aantal verschillende modellen....
 
Als je niet normaal kan reageren, post dan niks.
 
onderstebove aan een stang ?? is dat ook niet in pumpin iron (voor buikspieren)

Lukt het je niet om gewoon met je voeten grip te krijgen....?

En met die dingen heb je neem ik aan niet de volle druk opdat metalen punt zitten ik neem aan dat je ook nog wel met je voeten tegen de stange aan drukt...

Begrijp je wat ik bedoel ??

mvrg
 
Volgens mij heb je wel de volledige druk op die stalen 'haken' als ik dit plaatje zo eens zie. Daar zijn ze (mag ik aannemen) wel op berekend.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lukt het je niet om gewoon met je voeten grip te krijgen....?
Ik wil er niet halverwege een oefening achter komen dat het niet lukt.
 
zolang je naam niet deuce bigalow is ;)
 
Ik heb ze wel eens gebruikt. Ik voelde nergens negatieve druk of pijntjes ofzo, die dingen zitten wel goed in elkaar.
Uitstekende manier om je buikspieren te trainen, gewoon een soort van verticale situp maken. Wel erg duur helaas, ik vind het het geld niet waard.
 
Wou dat ze dat bij mijn gym aanschaften, zou mn physiek geen kwaad doen.
Je kan waanzinnig je buikspieren trainen of biceps curls, back kicks, je verzint t maar.
 
zou er iemand misschien wat oefeningen kunnen posten die met de gravity boots gedaan kunnen worden? (evt. met foto's?) alvast bedankt.
 
Ik heb ze wel eens gebruikt. Ik voelde nergens negatieve druk of pijntjes ofzo, die dingen zitten wel goed in elkaar.
Kijk, toch iemand die het wel eens gedaan heeft. Klinkt in elk geval positief.

Blijft moeilijk om mensen te vinden die er ervaring mee hebben blijkbaar.
 
Prima spul en goede oldschool manier om buik te trainen.
 
Niks voor mij ... op de kop hangen kan ik absoluut niet tegen ...
 
Back
Naar boven