XXL Nutrition

Green Bulge

Bezoekers in dit topic

jacoba

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2006
Berichten
3.054
Waardering
1
Iemand ervaring met green bulge crea caps van Prometeus?
Ben zelf al begonnen maar ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft.

groetjes
 
Ja ik heb ze gebruikt, was prima creatine supp. Tabs wel beetje chemisch, door kleurstof ofzo? Maar ja, eenmaal doorgeslikt is merk je dat niet.
 
Ik ben nu halverwege m'n tweede potje, echt super supplement! Extra kracht en energie, meer eetlust, hardere erectie(soms iets te hard...) Werkt prima!
 
is van controlled labs toch? Is al eeuwen op de markt bij 1 fast. Zou gewoon creatine ethyl caps nemen van gewoon merk. Net zo goed en minder duur!
 
Ik ben nu halverwege m'n tweede potje, echt super supplement! Extra kracht en energie, meer eetlust, hardere erectie(soms iets te hard...) Werkt prima!

Ik dacht heh, hardere erecties van een creatine supp...maar nu herinner ik me dat er ook wat arginine in zit of niet, hehe...daar zal het dan wel van komen, hoewel het niet zo'n hoge dosering is.
 
Ik dacht heh, hardere erecties van een creatine supp...maar nu herinner ik me dat er ook wat arginine in zit of niet, hehe...daar zal het dan wel van komen, hoewel het niet zo'n hoge dosering is.

Ja er zit Arginine Ethyl Ester in, zorgt voor betere bloedtoevoer naar je spieren, en al je organen, ook je goochelaar dus, en dat voel je!
 
Ik ben nu halverwege m'n tweede potje, echt super supplement! Extra kracht en energie, meer eetlust, hardere erectie(soms iets te hard...) Werkt prima!

Extra kracht en energie is welkom maar meer eetlust?
Dan moet ik mijn eetlust in bedwang gaan houden ben in vet aangekomen.
BF IS NU MEER DAN 25. ja shit.

Spiermassa is iets omlaag gegaan een dip dus vandaar die crea.
Ik hoop dat het bij mij ook wat doet.

Hiervoor had ik crea van fitshape deed niks bij mij dat ik kon merken.
Wel hield ik een hoop vocht vast.
 
Extra kracht en energie is welkom maar meer eetlust?
Dan moet ik mijn eetlust in bedwang gaan houden ben in vet aangekomen.
BF IS NU MEER DAN 25. ja shit.

Spiermassa is iets omlaag gegaan een dip dus vandaar die crea.
Ik hoop dat het bij mij ook wat doet.

Hiervoor had ik crea van fitshape deed niks bij mij dat ik kon merken.
Wel hield ik een hoop vocht vast.

Probeer je gewoon zoveel mogelijk aan je voeddingsschema te houden, en mocht je toch zin hebben om een tussendoortje te nemen, neem dan iets verantwoords.

Maar ik heb zelf ook niet zo heel veel gemerkt van gewone Creatine Monohydraat. De CEE werkt veel beter.

Laat over een week of 2 eens weten of het bij jou al is gaan werken!
 
Extra kracht en energie is welkom maar meer eetlust?
Dan moet ik mijn eetlust in bedwang gaan houden ben in vet aangekomen.
BF IS NU MEER DAN 25. ja shit.

Spiermassa is iets omlaag gegaan een dip dus vandaar die crea.
Ik hoop dat het bij mij ook wat doet.

Hiervoor had ik crea van fitshape deed niks bij mij dat ik kon merken.
Wel hield ik een hoop vocht vast.

verwacht jij soms wonderen!
En vocht vasthouden, het is geen kuur maar creatine.
Ik denk dat jij je gewoon beter aan je eet schema moet houden in plaats van tezeggen dat je vocht vast houd.
 
:rolleyes: :rolleyes: Dat weet ik ook wel dat het creatine is en geen kuur, als ik dat had gedacht had ik dit topic wel in de anabolensectie geplaatst.:roflol:En nee ik verwacht geen wonderen maar je moet toch wel iets merken he van crea.
Ik merkte niks.

Ik weet ook wel het verschil tussen vocht vasthouden en een hoog vetperc.
.Mijn verperc is idd iets te hoog en houd me weer keurig aan mijn schema.
 
Laatst bewerkt:
op rustdagen moet je de 5tabletten verdeeld over de dag innemen!?nu is mijn vraag hoe verdelen jullie ze?ik dacht zelf 2 sochtends en 3 savonds??
 
op rustdagen moet je de 5tabletten verdeeld over de dag innemen!?nu is mijn vraag hoe verdelen jullie ze?ik dacht zelf 2 sochtends en 3 savonds??

ik neem ze vlak voor m'n eerste 5 maaltijden van de dag, elke keer 1 capsule dus..
 
hm misschien ideetje voor volgende keer
 
Probeer je gewoon zoveel mogelijk aan je voeddingsschema te houden, en mocht je toch zin hebben om een tussendoortje te nemen, neem dan iets verantwoords.

Maar ik heb zelf ook niet zo heel veel gemerkt van gewone Creatine Monohydraat. De CEE werkt veel beter.

Laat over een week of 2 eens weten of het bij jou al is gaan werken!


Ja het werkt wel.
Ben wel wat sterker geworden.
Die dl ging in ieder geval flink omhoog en die
militairypress ook.
Die bench gaat wel wat makkelijker maar
de vooruitgang bij het bankdrukken schijnt langzaam te gaan.
 
Ik heb creatine monohydraat gebruikt, maar dat sloeg bij mij niet aan. Ik zit te denken om over een maandje oid green bulge te gaan gebruiken, maar ik ben bang dat deze ook niet werkt en ik mn geld dan verspil. Wat denken jullie?
 
gewoon proberen is de enigste optie...dan weet je het zeker..
 
hoe weet je dat je spiermassa in een dip zat?
 
Spiermassa zit niet in een dip. Die creatine had ik gratis gekregen bij mn bestelling dus had het uitgeprobeert, maar helaas geen effect. Opzich is het nu nog niet nodig, dus ik wacht wel ff tot mn groei een beetje stagneert en dan ga ik het gewoon proberen.
 
Back
Naar boven