MuscleMeat

Greg Valentino Biceps Scheuring !

Bezoekers in dit topic

Jonge dat zijn toch geen vormen!!! Wat een balchelijke, lachwekkende en ongelofelijk misvormde fysiek heeft die vent! Die triceps en bicpes zijn net kankergezwellen en zijn schoudertje is gewoon zielig. Als je die bovenarm alleen bekijkt is het net een rotte peer, bij ons in de tuin hangen nog mooiere...
 
misshien weer een nieuwe avatar voor Elmar?:D
 
Dat syn stuff is echt zo dom!!!
 
Dat syn stuff is echt zo dom!!!
 
Je valt in herhaling riki...

:)
 
Ik heb net zijn site eens bekeken.. ik word gewoon misselijk van die fotos, wat een onnatuurlijke bulten. Ik vind het een doorgeslagen freak waar ik geen enkel respect meer voor kan opbrengen.. Ik heb ook alleens fotos gezien van hem voor ie begon met die troep en ik moet zeggen toen zag ie er erg goed uit.. zonde zonde
 
Originally posted by Rob G
Jonge dat zijn toch geen vormen!!! Wat een balchelijke, lachwekkende en ongelofelijk misvormde fysiek heeft die vent! Die triceps en bicpes zijn net kankergezwellen en zijn schoudertje is gewoon zielig. Als je die bovenarm alleen bekijkt is het net een rotte peer, bij ons in de tuin hangen nog mooiere...

Waarom compenseert hij zn verhoudingen niet door zn schouders met synthol in te spuiten? Idd, het lijkt echt op een peer. Die vent is echt weer een typ voorbeeld van stagnatie, een angstig vastklapen aan een bep periode in zn levensloop..
 
bah wat een druiloor, hij was al lelijk, nu is ie gewoon verminkt voor het leven
 
Hij neemt "no pain no gain" wel errug letterlijk HAHA.
Nou heeft ie twee ongelijke armen, FOOLL...

And justice for all.
 
Volgens mij doet hij het gewoon voor de lol!
 
Die kerel doet het gewoon om als freak door het leven te gaan.

Hij kiest bewust om zen lichaam te vernken ....

Een serieuse vijs los die kerel :rolleyes:

Greetz
 
Originally posted by Speedy G.
Die kerel doet het gewoon om als freak door het leven te gaan.
Hij kiest bewust om zen lichaam te vernken ....
Een serieuse vijs los die kerel :rolleyes:
Greetz



Waarom niet, zolang je er niemand anders pijn of kwaad mee doet moet je met je leven en lichaam doen wat je zelf wilt vind ik...
En zo kunnen wij er nog eens mee lachen, is leuk, toch?
 
Dit kunnen jullie als macho's misschien niet vatten, maar de eerste foto's bevatten een zekere tragiek. Je moet eens kijken naar de tatouage op zijn onderarm. Die gaat over het verlies van een geliefde. Misschien is er iets gebeurd waardoor hij op een bepaald moment in zijn leven een knak gekregen heeft..?
 
Dat die mens doet wat hij wil .... geen prob.

Maar ik ben meer bezorg dat bepaalde luny's dit proberen nadoen ...

Laten we dan al niet praten over hoe dit BB in een slecht daglicht steld ...
 
wat een gedrocht.. walgelijk gewoon
 
Back
Naar boven