AndroidHealthClinic

Greg Valentino !WARNING!

Bezoekers in dit topic

big kelvin zei:
synthol maakt je spieren kapot en vult het op met olie meer is het niet het wordt gebruikt voor kuiten en de andere kleine spieren mee te laten gaan maar dan wel met kleine hoeveelheden maar hij ontdekte dat het met meer van dat spul beter ging
LOL die onderliggende gedachte in die laatste zin van je.
 
gatver man ik word gewoon misselijk vna dat filmpje..
 
ECLIPSE zei:
gatver man ik word gewoon misselijk vna dat filmpje..
Ja dat vind ik nog niet zo heel gek dat je daar misselijk van wordt en ik vind het gek dat hij zich nog breed voelt ook.
 
Die man moet beschermd worden tegen zichzelf.
 
Chapeloere zei:
Die man moet beschermd worden tegen zichzelf.
Daar is het al te laat voor ben ik bang
 
The_Oak zei:
Ik wil niet een hele discussie ontlokken maar ik zie geen verschil tussen de top bodybuilders en hem.
Qua fysiek uiteraard wel, maar ze begeven zich qua gezondheid evenveel op glad ijs. Cosmetisch gezien is dat van bodybuilders wellicht meer gewaardeerd maar voor de rest kijk ik er idem naar.
Idd true, maar daar draait de discussie niet om. Niet om zen gezondheid (lichaamlijk), maar eerder zen mentale toestand.
 
Zulke spieren wil toch iedereen? :rolleyes:

Je kan ook tennisballen laten implanteren onder je armen, zelfde effect!

Let vooral ook op de natuurlijke vorm van zijn triceps! :eek: :rolleyes:
 
Bas Hofkens zei:
Zulke spieren wil toch iedereen? :rolleyes:

Je kan ook tennisballen laten implanteren onder je armen, zelfde effect!

Let vooral ook op de natuurlijke vorm van zijn triceps! :eek: :rolleyes:
Denk je echt of het nu een moer uitmaakt, 90% van de bevolking wil niet huge zijn, en of dat nu natuurlijk ogende spieren zijn, of met olie opgepompte ballen, zal hun echt niets uitmaken. Dus zoals jullie nu greg afzeiken gebeurd wss ook dagelijks op andere fora met ronnie, jay, ... en zelfs gewone amateur atleten .
 
Voelt dat dan "zacht" aan :-)
 
Mensen die nix met bb hebben zullen ronnie en jay etc lelijk vinden maar mensen die wel wat met bb kunnen de fysieken van dat slag heren wel kunnen waarderen, Greg Vakentino wordt door iedereen lelijk gevonden, en terecht
 
Greg zal ook wel respect krijgen van andere synthol aanhangers. Elk zen eigen aanhangers en tegenstanders ... synthol freaks zullen ook wel denken van "waarom zo hard trainen voor die weinige progressie, zet spuitje en get big!" ;)
 
tja, je hebt nu eenmaal belachelijke mensen...breed en gespierd zijn (in dit geval lijken) is een ding , maar gespierd zijn door harde training is toch nog iets anders.
Ze denken dat het met hun 'easy way' het gebrek aan karakter en plezier met de ijzers wel vlug opgelost zal zijn..maar uiteindelijk zijn ze een hoopje miserie!
jeah, the easy way of life..ik wil ook groot zijn???
 
heb eens foto's gezien van zen geopereerde arm , dat ziet er pas slecht uit
maar dat hield hem niet tegen gewoon verder te spuiten
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Als ik zo naar die laatste foto's kijk heeft ie ook de spuit in de achterkant van zijn schouders laten zetten. Daar kan die met die vette armen echt niet zelf bij komen dus iemand help hem ook nog eens met die gekte.
In dat filmpje prikt hij nog met zijn vinger in zijn bicep terwijl hij die aanspant, en die vinger verdwijnt er gewoon centimeters in! Dus erg stevig worden je spieren ook al niet van die troep.
 
Heel triest, freaky is mooi maar op deze manier totaal niet.
 
zonde
lang zal hij volgens mij ook niet meer leven
 
Ach ja, het zoveelste topic over een synthol monster :rolleyes:
 
Back
Naar boven