MuscleMeat

Greg Valentino !WARNING! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Purple zei:
Het was ooit een lekker stuk..
zou je hem nu niet meer palen?
arme greg :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit vind ik echt een super mooie fysiek, groot maar niet te, ziet gewoon nog gezond uit zeg maar en zoiets moet ook haalbaar zijn, snap niet dat ie zichzelf zo verdoet heeft maar volgens mij is het gewoon iemand die zo erg op aandacht kickt dat ie het hoe dan ook moet krijgen
 
hehe ... sowieso steekje los zitten :D
 
Ik vind het eerlijk gezegd VIES !!!
 
Gorilla-Man zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit vind ik echt een super mooie fysiek, groot maar niet te, ziet gewoon nog gezond uit zeg maar en zoiets moet ook haalbaar zijn, snap niet dat ie zichzelf zo verdoet heeft maar volgens mij is het gewoon iemand die zo erg op aandacht kickt dat ie het hoe dan ook moet krijgen

Ondanks dat iedereen hier er overeens is dat dit een heel mooi resultaat is, zit het vaak niet goed bij deze mensen in hun hoofd.. Denk aan bv een anorexia nervosa slachtoffer. Deze heeft een sterk vertekend lichaamsbeeld waardoor zelfs 26 kilogram nog te dik is... Ik denk dat deze dude dat had met zijn fysiek..
Het was nooit genoeg (de grootte) en het besef dat dit niet ging door training /anabolen st. gebruik bracht hem tot inspuiten van synthol. Dit tot de extreemste vorm denk ik, die ooit is vertoond.
Daarom traint hij er ook nog bij, hij heeft niet het besef dat dit TE onnatuurlijk is.

En anders is het gewoon een malloot eerste klas... :)
 
In mijn ogen gestoord :eek!: maar zal hij wel anders overdenken :eyes:
Had wel een mooi fysiek voordat die zooi erin kwam.
 
:bawling: :bawling: Heb die gast wel eens in het echt gezien tijdens de FIBO. Iedereen lag in een deuk om die kerel. Het is gewoon treurig, het is een ziekte bij die man net als anorexia. Volgens mij als ze bloed gaan prikken bij die gast komt er alleen maar olie uit!
 
Je hebt nog wel meer van dit soort freggles... Ene Klaus die loopt hier nog wel eens te zwaggelen op de bb-wedstrijden. Ach ja... Best lachwekkend toch
 
toen erg mooie atleet, nu goed voor de frituurpan:cool:
 
hij kijkt echt ziek uit zijn ogen trouwens. Vooral in dat filmpje, maar ook die foto waar hij er normaal uitziet kijkt hij met een verdwaalde blik. Zit niet goed in dat koppie.
 
het lukte me niet om hem af te spelen maar inmiddels wel gezien en jesus wat een freak!!
 
Mij lukt het ook niet om af te spelen ???
 
stel je voor dat die kerel in je sportschool traint zeg, dat je als die persoon zelf zijnde niet na gaat denken als iedereen je uitlacht. word je al snel een lonely wolf
 
Sport2000 zei:
stel je voor dat die kerel in je sportschool traint zeg, dat je als die persoon zelf zijnde niet na gaat denken als iedereen je uitlacht. word je al snel een lonely wolf

Kerel moet wel op eenzame hoogte zitten of heeft een rijkgevulde vriendenkring in zen kop die hem steunen
 
Little Me zei:
Kerel moet wel op eenzame hoogte zitten of heeft een rijkgevulde vriendenkring in zen kop die hem steunen
Of hij is schizofreen of hoe je 't schrijft.
OT ik kan de beste man niet uitstaan hij is een schande voor de sport.
 
Ik wil niet een hele discussie ontlokken maar ik zie geen verschil tussen de top bodybuilders en hem.
Qua fysiek uiteraard wel, maar ze begeven zich qua gezondheid evenveel op glad ijs. Cosmetisch gezien is dat van bodybuilders wellicht meer gewaardeerd maar voor de rest kijk ik er idem naar.
 
ik kan niet bevatten dat je je lichaam zoiets aan kan doen.. en met zo'n misvormde fysiek kunt leven.. diep triest dit
 
Back
Naar boven