Fitness Seller

Greg's contest log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ha greg, heb je al foto's gemaakt of wanneer ga je ze maken?

Heb vandaag foto's gemaakt, nu weer vreten als een beest!

Grtz Sjek
 
Ha greg, heb je al foto's gemaakt of wanneer ga je ze maken?

Heb vandaag foto's gemaakt, nu weer vreten als een beest!

Grtz Sjek

Heb vrijdag foto's geschoten, minder droog dan vorig jaar maar meer massa :) Ook heb ik er deze cut wel wat droger bijgestaan, maar eerlijk gezegt vind ik dit mooier.

Heb het erg druk, amper tijd om te posten. Stuur vanavond de foto's in denk ik.

Beetje zonde als je nu meteen weer gaat eten :P Al dat werk voor alleen de contest. Je moet jezelf toch nog op het strand laten zien :cool: Ik ga het zeker tot eind zomer bijhouden. Heb ook nog 2 shoots in de planning staan, dus kan me niet dik gaan eten. Maar ben ook van plan om het lekker zo bij te gaan houden, en niet weer een rondje te worden.

Ben benieuw naar je foto's!
 
Benieuwd naar je foto's! INderdaad zonde om meteen weer te eten, een flinke junkdag als beloning en strak de zomer door! Of ga je voor nog een tandje strakker?
 
Benieuwd naar je foto's! INderdaad zonde om meteen weer te eten, een flinke junkdag als beloning en strak de zomer door! Of ga je voor nog een tandje strakker?

Nee, ik ga het bijhouden zoals het er op de contest uitziet ;)
 
Heb vrijdag foto's geschoten, minder droog dan vorig jaar maar meer massa :) Ook heb ik er deze cut wel wat droger bijgestaan, maar eerlijk gezegt vind ik dit mooier.

Heb het erg druk, amper tijd om te posten. Stuur vanavond de foto's in denk ik.

Beetje zonde als je nu meteen weer gaat eten :P Al dat werk voor alleen de contest. Je moet jezelf toch nog op het strand laten zien :cool: Ik ga het zeker tot eind zomer bijhouden. Heb ook nog 2 shoots in de planning staan, dus kan me niet dik gaan eten. Maar ben ook van plan om het lekker zo bij te gaan houden, en niet weer een rondje te worden.

Ben benieuw naar je foto's!

Ik heb het fysiek dat ik uiteindelijk wil bereiken nog niet dus ga ik nu wel boven onderhoud eten en daarbij goed trainen. Pak het thaiboksen en freefighten weer op dus zal daardoor wel droog blijven.

Het strand boeit me niet zoveel, heb een vriendin dus hoef niet te scoren :P
 
hey greg, heb jij een keer een foto shoot gehad,
ben jij dit?
[Link niet meer beschikbaar]
 
hey greg, heb jij een keer een foto shoot gehad,
ben jij dit?
[Link niet meer beschikbaar]

Ja dat ben ik, echt zooo jammer dat ik tegen eind van de dag zoveel vocht ging vasthouden :mad:
 
:eek:
 
Hier nog een paar foto's

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Erg bruut fysiek, zieke aders op je delts man. Wat meten je boven en onderarmen?
 
Laatst bewerkt:
Oh lala Greg, wat een Sexy body :)
 
Mooi die laatste foto's.. :yes:
 
erg goede fysiek, contest winner (in mijn ogen).
 
Wat een brute foto's op die shoot! Stond ik er maar zo bij!
 
Back
Naar boven