XXL Nutrition

Greg's contest log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

goede fotos weer jongeN!
 
Gefeliciteerd greg!
 
Gefeliciteerd met je 2e prijs Greg
Erg goed gedaan hoor, was heel spannend dus je kan trots zijn op je zelf
 
congretz greg, super fysiek hoor!
 
Dankjullie jongens!
 
Super fysiek kerel. Volgend jaar nóg bigger... of houdt je dit fysiek vast zoals je vertelde bij de foto's in de gallery?
 
Super fysiek kerel. Volgend jaar nóg bigger... of houdt je dit fysiek vast zoals je vertelde bij de foto's in de gallery?

Tanks

Ik ga dit vasthouden voor zover dat gaat lukken, staan nog wat shoots in de planning dus moet er voorlopig droog uit blijven zien ;)
 
Laatst bewerkt:
thnx greg...jij ook gefeliciteert, t was een leuke strijd tussen 2 heel verschillende fysieken. je ziet er ook echt goed uit :thumb:
 
****ing hell. Brutaal hard met goede massa. Echt bizar goed. Nummer 1 en 2 mijlenver weg van de rest.
 
Zijn die shoots op eigen initiatief of verdien je er wat pleuro's mee en is het meer een soort modellenwerk?
 
Zijn die shoots op eigen initiatief of verdien je er wat pleuro's mee en is het meer een soort modellenwerk?

Nu is het nog op tfp basis, je krijgt dus een aantal foto's voor je portfolio die jij dus weer kan opsturen naar modellen bureau's, en hun breiden er zo ook hun portfolio mee uit, hoop er later wel wat geld mee te verdienen. De foto's voor de shoot na mijn vakantie worden wel geprobeerd te plubliceren voor een blad (als ze goed genoeg zijn) geen idee of ik dan wel wat krijg (moet nog verder contact met hem opnemen)
 
Ben nu aan het wachten op mijn vliegtuig op Schiphol, alle vragen over PM zal ik na mijn vakantie beantwoorden, 7,8,9 aug ben ik even in Nederland en daarna pas weer 20 aug

Gr.
 
Hey Gefeliciteerd nog!!! Super!
Vliegen...? Ga je lekker op vakantie?
 
Fijne vakantie en nog gefeliciteerd met je 2e plek ;)
 
nou ben ik benieuwd hoeveel pussy jij hebt weten te scoren op vakaans.
k*tjesmagneet :D
 
Jow kerel.

Goede vakantie gehad?

Shootje voor mens health cover?.. zou jij perfect op passen kerel!
 
nou ben ik benieuwd hoeveel pussy jij hebt weten te scoren op vakaans.
k*tjesmagneet :D

Nou niets, wat denk je daarvan...

Mijn derde been mag niet zomaar overal in hoor ;), en in Lloret zijn amper meisjes, dat wist ik van te voren en ging ook mee voor de gezelligheid omdat de rest persé daarheen wilde :o

En in Novalja was ik samen met mijn ex en we hadden afgesproken om geen anderen te scoren ;)

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Jow kerel.

Goede vakantie gehad?

Shootje voor mens health cover?.. zou jij perfect op passen kerel!

Ja super! Lloret was zoals alle andere vakanties, en Novalja was één groot feest, als je wilt feesten moet je echt daar zijn, dat is meer mijn ding :D
Was het maar zo dat ik op de cover kon, volgens mij kan je daar echt niet zomaar bijkomen...


---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

Ik zou vandaag weer gaan knallen in de gym, maar ben een beetje moe en stel het uit tot morgen. Dinsdag nacht ben ik terug gekomen en natuurlijk woensdag avond meteen de eerste cardio weer gedaan, die ik nu weer iedere dag doe. Ben wat dikker geworden op vakantie en dat moet er weer af. Gebruik sinds donderdag ECAY stack en kan zeggen ''goed spul'' de eerste keer voel je het echt een soort inslaan en een beetje waazig in je hoofd, neem er 2 per dag en het vet begint alweer zachter te worden :)
 
Back
Naar boven