Fitness Seller

Grenzlooz' log

Bezoekers in dit topic

Als je toch kijkt naar mijn squat waar 1RM tegen de 160 ligt en verwaarloosde rows die gister ondanks de fail weer sterk aanvoelde. Dan is de deadlift momenteel waardeloos, dat moet nu toch tussen mijn oren zitten denk ik.
 
Jij pakt het bewonderenswaardig makkelijk op hoor, zelfs na twee weken niet trainen moet ik alweer een stapje terug doen.
 
Jij pakt het bewonderenswaardig makkelijk op hoor, zelfs na twee weken niet trainen moet ik alweer een stapje terug doen.
Zo'n compliment geeft de burger weer moed!
 
De linkerkant van mijn linker quad voelt niet goed en eigenlijk mijn hele linkerbeen niet. Ik voelde wel aankomen dat het vandaag wat strubbelingen zou geven.

Conv. DL
10x70
6x100
5x130
3x140
3x150
1x160
3x140

Bench
Tot 5x95

Sumo DL
Tot 3x130
Ik ga deze een serieuze kans geven, conv. voelt gewoon niet goed.

OHP
5x50
3x60
3x65
1x70
 
Omdat ik nog best spierpijn had van afgelopen training, vandaag aangepaste training.

Squat (in een rek zonder stalen spotter)

5x120
3x130
2x140
2x150
2x140
5x120

Bench
3x5x80

Sumo DL (minst mogelijk wijde stance, schijnt hybrid te heten)
5x90
2x4x110

Omdat ik best wat stijfheid in de rug had, wilde ik het wel blijven mobiliseren.
 
Laatst bewerkt:
En Oh ja, weeg nog maar 88kg
 
Bench
5x4x90

Squat
3x5x120

Pendlay
5x4x90

Met steeds 1 rustdag ertussen heb ik wel wat moeite.
 
Met steeds 1 rustdag ertussen heb ik wel wat moeite.

Wat dan? Teveel rust(volume/freq. Opvoeren) of te weinig? Bij te weinig zou ik overstappen naar ub/Lb(kan je volume opschroeven maar belast je de spier(en) die te weinig rust in frequentie wat minder).
 
Net beetje te weinig. UB/LB is geen optie, over een aantal weken wordt mijn 2e kind geboren. Full body is dan een betere optie aangezien we trainingen zullen gaan skippen.
 
DL hybrid stance
5x110
5x130
3x150
Fx160
5x130

Ja fail, dat voelde ik wel aankomen, niet fris, nieuwe stance en een pijnlijke linder quad. Voordelen aan deze positie is dat ik veel meer feeling met mijn riem heb en dat ik veel comfortabeler in startpositie kom. Ik ga langzaam een run proberen te maken op deze manier.

OHP
3x5x60

Squat
5x6x110

Sled pull/push
Several times till burn motherfucker
 
DL hybrid stance
Ja fail, dat voelde ik wel aankomen, niet fris, nieuwe stance en een pijnlijke linder quad. Voordelen aan deze positie is dat ik veel meer feeling met mijn riem heb en dat ik veel comfortabeler in startpositie kom. Ik ga langzaam een run proberen te maken op deze manier.

Misschien wil je je heupen te laag zetten bij de lift-off bij een normale stance?
 
Ja dat ongetwijfeld, begint een trauma te worden.
 
Net beetje te weinig. UB/LB is geen optie, over een aantal weken wordt mijn 2e kind geboren. Full body is dan een betere optie aangezien we trainingen zullen gaan skippen.

Ja, precies. Push(squat,ohp/bench, triceps/calfs)/pull(DL, pull/row,leg curl, curl) variant? Kan je twee dagen na elkaar trainen. Gefeliciteerd overigens.
 
Ja, precies. Push(squat,ohp/bench, triceps/calfs)/pull(DL, pull/row,leg curl, curl) variant? Kan je twee dagen na elkaar trainen. Gefeliciteerd overigens.

Ja bedankt voor het meedenken. Heb er inderdaad over gedacht om het zo te doen. Echter als ik juist minder ga trainen in een periode zal ik elke training volle bak gaan i.p.v. high/low enz. Dan zal in de praktijk squat en deadlift elkaar enorm gaan bijten.
Maar ik ben hybride, ik pas me tegen die tijd wel weer aan.
 
Ja, 1 rustdag is ook wat te kort voor mij. Maar als ik squat-dl-squat doe ma-woe-vr is het te doen.
 
Squat
5x3x140

Bench
5x5x80

Deadlift conv
5x4x135

Ik had meer last van mijn riem dan profijt, eten kwam steeds naar boven. Deadlift en riem is echt een issue. Heb hem afgedaan, voortaan toch maar weer hoger dragen.
 
Bench
5x5x85

Deadlift
5x120
3x140
3x150
3x160

OHP (oppakken van de grond, rek bezet)
7x50
5x60
5x55
5x50

Squat
5x4x120
 
DL gaat weer wat beter?
 
DL gaat weer wat beter?
Ja langzaam. Set up veranderd zoals ik dat chill vind zonder een karrevracht aan cues.
Dus we gaan een run maken. Al wordt binnenkort 2e kind geboren, dan zal het wel weer ophouden
 
Mijn tweede komt uiterlijk maandag, dan staat een keizersnede gepland, dus ik snap wat je bedoelt. Mijn idee is om daarna op de momenten dat ik tijd heb gewoon te doen waar ik op dat moment zin in heb. Ik moet pas 16 juli weer gaan werken en tot die tijd ga ik gewoon free wheelen in mijn homen gym.
 
Back
Naar boven