MuscleMeat

Greyskull LP + waterpolo + ringen

Bezoekers in dit topic

jellejelle9

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 feb 2015
Berichten
298
Waardering
102
Lengte
1m92
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Hallooo, we zitten weer aan het einde van het waterpoloseizoen met nog 2 weken/wedstrijden te gaan. Gister de bekerfinale gewonnen dus ik kan weer 3x per week kracht gaan doen waarbij ik weer een ''A'' en een ''B'' wil gaan afwisselen. Gekozen voor Greyskull.
Ik heb zelf ringen dus wilde die in de A of B verwerken (niet allebei). Gekozen voor de OHP-dag, omdat daar al chin-ups bij horen. Trainingsschema komende maanden is:
Maandag waterpolo, Dinsdag kracht, Woensdag waterpolo, Donderdag waterpolo, Vrijdag kracht, Zaterdag wedstrijd (word rustdag), Zondag kracht. Mijn Greyskull schema ziet er als volgt uit.

A
Bench Press 2x5, 1x5+
Bent over row 2x5, 1x5+
Squat/Deadlift
Incline dumbbell press 3x10-12
Ez-curls 2x10-12 Superset with reverse dumbbell fly 3 x 10-12
Ab wheel

B
Overhead Press 2x5, 1x5+
Squat/Deadlift
Ring Chin-ups 3xmax
Ring Dips 3xmax
Reverse ring fly 3x10-12
Ab wheel

Squat 2x5, 1x5+
Deadlift 1x5+
Elke dinsdag en vrijdag squatten. Zondag deadliften.
A en B om en om doen.

Feedback is meer dan welkom!
Twijfel vooral of ik de rows (vind ze zelf heel fijn) 2x5, 1x 5+ wil doen (phrak), of 2 x 6-8, zoals in de Greyskull hypertrophy layer.

Alvast bedankt voor het lezen/reageren!
 
Gefeliciteerd met de bekerfinale! Kan op zich prima, al ben ik zelf geen fan van Phraks variant. Ik zou het lekker bij chinups houden en als je rows doet de aanbeveling van het programma aanhouden: 2 sets van 6 tot 8 reps.
 
Ik ga denk ik de rows idd 2x6-8 doen en ik haal de incline dumbbell press eruit voor een betere push/pull verhouding.
 
Back
Naar boven