XXL Nutrition

Griep :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Chewie

Huge Freak
20 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
8.966
Waardering
196
Lengte
1m94
Massa
128kg
Vetpercentage
22%
Vrijdag ziek geworden en tot maandag met 39+ koorts op bed gelegen (40,4 max :P :( )
Vandaag hopelijk de eerste koorstvrije dag, maar geen hap gevroten en veel gedronken :)
 
Ik lig ook al vanaf zaterdag de hele dag op bed, vandaag dus al de 5e dag, begint aardig te vervelen hoor!
Het begon met heftige griep, waarbij mijn hele lichaam zeer deed als bv. Diver me alleen maar aanraakte.
Daarna twee dagen met zeer heftige verkoudheid met een kriebel in je kop van ik weet niet hoe.
Gister en vandaag door het vele gehoest een enorme pijn in mijn rug, en weet dan ook niet hoe ik liggen of zitten moet. Zit ook heerlijk aan de zware pijnstillers, maar merk dat de koorst nog steeds niet weg is. Heb het afwisselend koud en warm, heb geen eetlust, en ben daarom ook al een kilo of drie kwijt, probeer wel goed te blijven drinken. Verder zo duf als een konijn, ben altijd blij als Diver s'avonds weet thuis komt, maar zie dan later op de avond weer als een berg tegen de nacht op omdat ik weet dat ik rond een uur of drie toch niet meer in slaap kan komen. Heb zelfs nu al na dit stukje te typen eigenlijk al helemaal geen puf meer, dus duik zo maar weer mijn bed in waar ik al 5 dagen niet uit kom... saai hoor ziek zijn...

Kuck kuch Diverin

Enne. chewie beterschap he! :D
 
Yep, we zijn allemaal wel een keer aan de beurt.
Beterschap allebei.
 
ik hoop niet dat jullie moeten :barf:
 
Nee dat gelukkig niet, moest er nog bijkomen...bleahh... Wel vaak misselijk geweest, maar ja als je niets eet, dan komt er ook niks uit he

Greetz Diverin
 
Nee niet kosten wel spetterpoep, omdat ik 1 weinig eet tot niks vreet 2 bijwerking anti biotica

Voel me brak zeg, ik mag nu uit bed, maar ben ik 30min uit bed dan wil ik weer terug en dat hoesten argh....

Ach de abs hoeven we voorlopig niet te trainen :P

Ennuh Diver BeTeRScHaP!!!
 
Originally posted by Chewie
Nee niet kosten wel spetterpoep


[Abeelding niet meer beschikbaar]

Sorry voor de wat grote foto! :D :barf:
 
Sorry maar dit kan niet :D
 
was 3 weken geleden goed ziek....5 kilo kwijt in een week ...hehehe ben ineens wel een stuk droger! ;-)
 
ja als je naar diti baby kijkt en je loopt snel naar de wc ben je ookk ineens 5 kg kwijt ;)
 
Damn, wat een ranzige foto.. Beterschap alle zieken!
 
foto kan je wel plaatsten onder de topic pindakaas wie is er niet groot mee geworden?? hahahaha

mvg martijn
 
Originally posted by martijn23
foto kan je wel plaatsten onder de topic pindakaas wie is er niet groot mee geworden?? hahahaha

mvg martijn

:haha: :thumb:
 
Ben g*dverdmn nu ook ziek, nog tips om geen gewicht (zo min mogelijk) gewicht kwijt te raken?
 
ja hiero ook weer :(

gvd... eerst hak een darminfectie waardoor ik een halve week thuis in bed lag.. toen kreeg ik zware verkoudheid dat 3-4 dagen geduurt heeft.. en nu hek de griep... rillingen .. koud.. veel slapen en toch moe zijn :/ etc. etc.

ik word er echt gewoon zwaar pissed van :(

en me verkoudheid was afgelopen maandag afgelopen..

owja en ik heb aankomende week tentames EN ik moet nog leren voor me autotheorie :mad:
 
Originally posted by Frenkpie
ja hiero ook weer :(

gvd... eerst hak een darminfectie waardoor ik een halve week thuis in bed lag.. toen kreeg ik zware verkoudheid dat 3-4 dagen geduurt heeft.. en nu hek de griep... rillingen .. koud.. veel slapen en toch moe zijn :/ etc. etc.

ik word er echt gewoon zwaar pissed van :(

en me verkoudheid was afgelopen maandag afgelopen..

owja en ik heb aankomende week tentames EN ik moet nog leren voor me autotheorie :mad:

Oefs...

Sterkte ermee...

komt allemaal wel goed
 
Ziek zijn SUCKS :sad: , beterschap Frenkpie. 1 troost ik ben er ook nog wel een weekje bezig mee.
 
thnx ...

hebben jullie nog een advies hoe ik sneller beter kan worden.. ik had vanmorgen toch maar een paracetemol gepakt omdat ik zoon koppijn had :(

maar verder nix als een banaan+appel en wat water gehad.. kad ook geen honger.. maar nu wel !!

kank gewoon eten? of alleen water ? en wat kan ik t beste eten ...
 
Back
Naar boven