AndroidHealthClinic

Griep :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vitamine C, geloof ik. En vooral zoals bekend VEEL water, en rust. Het aloude doktersrecept... Ik vreet overigens nu ik ziek ben alles wat los en vast zit, probeer zo min mogelijk gewicht te verliezen. wordt alleen een beetje lastig als je ook aan het:barf: bent.
 
ik krijg geen hap naar binnen... ik had vanmiddag 1 broodje gegeten en da was al veel.. een 2e zouk echt niet binnekrijgen :(
 
Originally posted by Frenkpie
ik krijg geen hap naar binnen... ik had vanmiddag 1 broodje gegeten en da was al veel.. een 2e zouk echt niet binnekrijgen :(

Nou als ik jou was zou ik proberen goed te eten...

Als je er niet van moet kotsen tenminste...
 
nou kben een dag verder. gisteren de hele dag op de bank gelegen.. en om 9 uur gaan slapen.

kep nu bijna 13 uur geslapen.. voel me een stuk beter maar ik ben nu heel erg duf/stijf en nog steeds moe :(

ik had me net gewogen op een lege maag... 71,5 kg (vrijdag woog ik nog 74,5). ik ben te zwak om me spieren goed aan te spannen.

hopelijk kank morgen weer sporten.. vanavond dnek ik niet:sad:
 
Laatst bewerkt:
same here Frenkpie, heb gisteravond met me zieke kop toch een paar dumbbell curls gedaan. Gewoon thuis, gewoon voor het gevoel..... maarja Ik heb vanmorgen met kotsneigingen mijn broodje ei naar binnen gewerkt, en eet nu met de grootst mogelijke tegenzin een bak Yoghurt met havermout. Ik ben (gelukkig) nog maar 0,5 kg afgevallen. Ik hoop ook morgen weer te kunnen sporten, of anders donderdag, maar zie het zelf eigenlijk niet zo positief in....
 
mja ik heb net 2 boterhammen met pindakaas binnen.. en me ff geschoren etc. (mocht welles na 5 dagen :P).. ik zie er niet bleek uit iig....

ik heb hier nog een banaan en een soort sportdrankje en een glas melk wat nu naar binnen aan t werken ben.. ik ga proberen vandaag langzaam aan weer te gaan (vr)eten :P

ik wil voor t einde van de week weer op me oude gewicht zitten.... maja

btw.. wel iets heel raars.. me rug tintelt de heletijd (soort van kippenvel).. en is ook heel stijf en voelt ongemakkelijk aan... wat zou dt zijn?

me verkoudheid is bijna over.. kan weer normaal ademen en hoef niet zoveel te hoesten.. maar nog wel DUF :spaz:
 
mja ik heb net 2 boterhammen met pindakaas binnen.. en me ff geschoren etc. (mocht welles na 5 dagen :P).. ik zie er niet bleek uit iig....

ik heb hier nog een banaan en een soort sportdrankje en een glas melk wat nu naar binnen aan t werken ben.. ik ga proberen vandaag langzaam aan weer te gaan (vr)eten :P

ik wil voor t einde van de week weer op me oude gewicht zitten.... maja

btw.. wel iets heel raars.. me rug tintelt de heletijd (soort van kippenvel).. en is ook heel stijf en voelt ongemakkelijk aan... wat zou dt zijn?

me verkoudheid is bijna over.. kan weer normaal ademen en hoef niet zoveel te hoesten.. maar nog wel DUF :spaz:
 
Gaat goed Frenkpie, goed idee trouwens ga ook ff een tros bananen aanvallen. Ik weet het niet wat dat is, met je rug, misschien nog wel gewoon van de koorts.
 
nou tis avond.. ben naar school gegaan.. niet zoveel last van me ziekheid .. alleen beetje zware ogen en verkouden en een constante vieze smaak in me mond :(

me rug tintelt nog wel maar ik voel me nu een stuk beter.. heb alweer redelijk gegeten.. weeg nu weer 73 kg :) dus gelukkig was t dus me superlege maag dat ervoor zorgde dat ik zo weinig woog vanmorgen

nou hopen dat ik weer voor een LANGE tijd niet meer ziek wordt.. ben nu 3x achterelkaar ziek geweest..niet echt bevordend voor me groei dus :/
 
Back
Naar boven