Fitness Seller

Griepje

Bezoekers in dit topic

ultimategainer

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 aug 2012
Berichten
727
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
97kg
Hallo allemaal, sinds vandaag ben ik terug in Oostenrijk en ik heb een stevige griep te pakken. Gisteren nacht heb ik 5 keer overgegeven en alles is eruit gegaan van die dag. Vandaag stond ik op de weegschaal en er is z'n 3 kg af. Ik ben nu al z'n 2.5 dagen ziek, Zou ik wat spiermassa hebben verloren, of is het meerendeel vocht en omdat mijn maag leeg is? ik ben sinds 2 dagen ook gestopt met creatine na een gebruik van 1 jaar omdat ik niet veel verschil meer merk van mijn creatine. Iemand tips wat ik kan eten of wat helpt tegen de griep? Ik heb nog nooit echt een griep gehad sinds ik serieus bezig ben met bodybuilding vandaar dit topic. Met vriendelijke groet, Ultimategainer
 
99% is vocht, gewoon rusten en water drinken en maak je geen zorgen. spiermassa gaat niet in 1 week weg
 
Al je spieren zijn nu weg.....

For real: niets aan het handje, vocht, al zal je wel iets merken eerst volgende keer dat je gaat trainen. Maar niets om je druk over te maken. Hebben we allemaal wel eens
 
Oke, bedankt en ja ik had ook op meerdere andere sites gelezen dat het ook meer vocht is, maar ik wou het toch zeker weten! en ik kan gelukkig al meer eten ik probeer nu rustig een glaasje water en een beetje kwark naar binnen te krijgen.

---------- Post toegevoegd Sat 5 Jan 2013 om 18:33 ----------

Ja inderdaad, ik ben ook gestopt met creatine en na ziek zijn verwachtte ik al wel dat mijn kracht wel minder gaat zijn als normaal maarja gelukkig is dat zo weer terug!
 
het enige wat je met griep kan doen is rustig uitzieken... en neem er de tijd voor, ongeduldig zijn helpt niet
 
@Dinky Toy inderdaad, ik heb net trouwens mijn eerste training weer gehad sinds ik ziek ben geweest. En geen kracht kwijt, zelfs een beetje erbij. Ik voel me gelukkig weeral een stukje beter ik krijg ook steeds meer trek dus gaat weeral stukje beter!
 
Back
Naar boven