Fitness Seller

grip bij deadlift (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ok Dries :D
 
Laatst bewerkt:
Fries zei:
Dit is gewoon een standaard two hand pinch.. Een wide pinch daarvoor kan je dan beter denken aan block weights, de york blob, pinchen van 3 10kg schijven, of 5 5kg schijven of wat je maar wil.. Dan heb je een wijdere pinch.. De two hand pinch is meestal zo geprepareerd dat je maximaal kan liften.

Al een beetje magnesium geprobeerd?

ik gebruik bij statisch, 2 schijfjes van 25 kg ( elke hand 1) en dan minimaal 1 minuutje blijven staan of rondlopen.........:D
 
met of zonder straps ??
met straps doe ik wel een stuk meer reps en hoef ik niet op te geven vanwege een zwakke grip cq. bezwete handen. ik heb t idee dat ik door de straps langer volhou omdat de straps t zweet opvangen..... en hoef ik alleen op me rug en uitvoering te letten ipv op de stang dat op elk moment uit mijn handen kan glippen. of zie ik t verkeerd?
 
een beetje een ouwe koe, maar desondanks iets wat altijd wel actueel is, een goede/slechte grip.
Ja met straps kan je meer, maar daarmee valt een groot deel van de belasting van je onderarmen af, dus zo lang mogelijk zonder proberen, en alleen indien nodig straps gebruiken. Maar dan wel extra je grip trainen natuurlijk.
 
Chins doen het ook goed. Ook meteen goed voor wat wijdte in je rug.
 
Back
Naar boven