MuscleMeat

Grip en kracht log

Bezoekers in dit topic

Vandaag toch geen maximale ohp. Lichaam voelt vandaag niet helemaal goed aan. Dus vandaag ga ik gewoon de techniek oefenen met 30 kg op mijn kamer.
Heb gister iets te veel getraind. Rustige dag nu.

Ook mijn trainingroutine vandaag, maar vandaag train ik niet tot het falend punt

Dagelijks Trainen
Wandelen of Mountain Biken
Pullups
Hanging Leg Raises
Pushups
Strict Press
Horse Stance
Neck Static

Je kunt ook eens een rustdag nemen, rust is namelijk groei.

Luister naar je lichaam, maatje.

Horse Stance gaat steeds beter, heb het gevoel dat ik wel langer had kunnen doen.

Dit is puur jeugdtrauma voor me, uit de tijd dat ik Pencak Silat beoefende.
Paardenzitstand NA 10 gymzaal rondjes ganzenpas.
En dan kwam die fijne trainer ook nog even langs om aan je gaan hangen..
Dat was een mooie tijd!

Dit is puur jeugdtrauma voor me, uit de tijd dat ik Pencak Silat beoefende.
Paardenzitstand NA 10 gymzaal rondjes ganzenpas.
En dan kwam die fijne trainer ook nog even langs om aan je gaan hangen..
Dat was een mooie tijd!
Dat klinkt zwaar haha. Zo sterk ga ik ook worden.
Ik ben blij dat ik eindelijk een oefening heb gevonden voor het onderlichaam die leuk, nuttig en ook veilig is.

Hier is dead hang training

Mijn grip is minder sterk dan eerst dus ik ben het weer op aan het bouwen.

Ik heb wel veel met Indonesie. Pencak Silat lijkt me een mooie sport maar er is op dit moment geen geld voor.

Dat klinkt zwaar haha. Zo sterk ga ik ook worden.
Ik ben blij dat ik eindelijk een oefening heb gevonden voor het onderlichaam die leuk, nuttig en ook veilig is.

Pas wel op voor peesirritatie en zeurende pijn (ontsteking) van de slijmbeurzen van je knieën.

Ik heb wel veel met Indonesie.
Ik ook nog steeds, na al die jaren.

Pencak Silat lijkt me een mooie sport
Silat is prachtig, maar kan je veel meer voordelen brengen dan slechts zelfverdediging en een getraind weerbaar lichaam.
Denk aan mentale kracht en een stukje filosofische wijsheid, discipline, doorzettingsvermogen, emotionele stabiliteit, sociale cohesie/acceptatie en het ergens "thuis" horen.

maar er is op dit moment geen geld voor.
Dat is best jammer.
Waar een wil is, is wellicht ook een weg?

Je bent echt atletisch, wist je dat?

Ik hoef echt niet te denken aan die horse stance of zo lang hangen, ben ik veel te zwaar en niet mobiel genoeg voor :D

Fysiek update
Stepups zou ik niet weten waar ik die moet uitvoeren, die had ik wel gedaan bij kickboksen.

Ah ja mijn benen zijn net tandenstokers haha.
Ik weet nog ik deed met gewichten trainen toen ik 21 was. Droog met 8% vetpercentage woog ik 68 kg.
Nu in een paar maanden ben ik 29. Vorig jaar ook droog geworden, woog zelfs lichter dan toen ik 21 was... Soms wel 67 kg. Maar ik zag er op een of andere manier breder uit. Ik vind het raar hoe ik er dan breder uitzie dan 8 jaar terug met het zelfde lichaamsvet percentage en zelfde gewicht (Als ik droog word)

Hier een foto van vorig jaar, de foto van toen ik 21 was heb ik niet meer.

2022.jpg

Je hebt mij verteld dat je niet wist hoe lang het geleden is dat je je comeback gemaakt hebt.

Als het nog niet zo lang geleden is, is je spiergeheugen nog steeds bezig de volheid van de spieren terug te krijgen. Met dedication en geduld krijg je dat wel weer terug.

En wat betreft de benen, die moeten echt getraind worden. Niet alleen om de spillebeentjes, wat al reden genoeg is, maar voor algehele groei.

Kaal stond je goed btw, what made you change your mind?

Ha. Ik heb liever lange haren. Ik heb er spijt van elke keer als ik het kaal laat scheren.
Ik doe momenteel horse stance voor benen, ook doe ik graag mountain biken en hardlopen.
Ik wacht nu even tot mijn geld overgemaakt word zodat ik shag kan gaan halen. (Avondwinkel)

De spieren heb ik nu wel, maar toen was ik droger dus ik zag er breder uit. Ik denk dat ik nu eigenlijk meer spiermassa heb dan vorig jaar. Ben veel sterker geworden met opdrukken.

Ha. Ik heb liever lange haren. Ik heb er spijt van elke keer als ik het kaal laat scheren.
Ik doe momenteel horse stance voor benen, ook doe ik graag mountain biken en hardlopen.
Ik wacht nu even tot mijn geld overgemaakt word zodat ik shag kan gaan halen. (Avondwinkel)

Ik snap je, ik laat volgende keer ook een streep staan. Maar kaal stond je wel!

Benen wat actiever aanpakken, je wilt geen Johnny Bravo figuur. En nogmaals, het gaat je helpen bij algehele groei.

Alles wat ik je zeg is goed bedoeld, ik wil je helpen de beste jij te realiseren 🤜🏻

Back
Naar boven