Fitness Seller

Grip en Overige (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AlexV

Olympisch gewichtheffer
Elite Member
Challenge
10 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2012
Berichten
3.134
Waardering
1.430
Lengte
1m84
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Grip

Captains of Crush #3

Rolling Thunder
  1. 95kg - Chewie
  2. 85kg - Sanca Magni
  3. 80kg - Powerblade
  4. 76kg - calibre
  5. 73kg - dumba
  6. 72,5 - Chreiz
  7. 72,5kg - Tjok
  8. 70kg - matthieu
  9. 70kg - Popjesto
  10. 70kg - AlexV
 
Laatst bewerkt:
Overige

Overhead press

Strict
  1. 125kg - ectoforce
  2. 120kg - mikeo26
  3. 110kg - RockOfAges
  4. 110kg - dj_phreak
  5. 100kg - Sanca
  6. 100kg - Guts
Push
  1. 157,5kg - Chewie
  2. 155kg - IronSport
  3. 150kg - g-men
  4. 145kg - MikeDiesel
  5. 142,5kg - matthieu
  6. 140kg - Bulck
  7. 140kg - JBremers
  8. 140kg - MironT
  9. 140kg - MonsterStrength
  10. 140kg - Viking1012
Strict curl
  1. 80kg - Alexv
 
Laatst bewerkt:
120kg push press :P
 

Hele mooie lifts, maar helaas kan ik hem niet meerekenen, want:
  • Strict curl - Achterhoofd, schouders en kont tegen een muur gedurende de gehele lift. Olympische stang & EZ-bar toegestaan.
Maar als ik zie hoe easy het gaat, moet dat wel goed komen
 
Hele mooie lifts, maar helaas kan ik hem niet meerekenen, want:
  • Strict curl - Achterhoofd, schouders en kont tegen een muur gedurende de gehele lift. Olympische stang & EZ-bar toegestaan.
Maar als ik zie hoe easy het gaat, moet dat wel goed komen
Oeps, was ik even vergeten :P
 
Ik wil geen azijnpisser zijn, maar bij de Rolling thunder moet echt wel even getoond worden in de video of hij nog goed draait. Die dingen kunnen heel gemakkelijk verstopt raken met magnesium en dan is het dus ineens veel makkelijker. Kan zomaar 10kg(of meer) schelen in wat je lift.

Hieronder regel 1 van Ironmind:
1. An authentic current-model IronMind® Rolling Thunder® handle must be used, it cannot have been modified in any way, and it must be inspected to ensure that it revolves freely: holding the handle, lift the triangular metal frame and rotate it until it is horizontal (parallel to the ground). Release the metal frame to demonstrate that it rotates back to its original vertical position (pointing toward the ground) under its own weight.
 
Ik wil geen azijnpisser zijn, maar bij de Rolling thunder moet echt wel even getoond worden in de video of hij nog goed draait. Die dingen kunnen heel gemakkelijk verstopt raken met magnesium en dan is het dus ineens veel makkelijker. Kan zomaar 10kg(of meer) schelen in wat je lift.

Hieronder regel 1 van Ironmind:
1. An authentic current-model IronMind® Rolling Thunder® handle must be used, it cannot have been modified in any way, and it must be inspected to ensure that it revolves freely: holding the handle, lift the triangular metal frame and rotate it until it is horizontal (parallel to the ground). Release the metal frame to demonstrate that it rotates back to its original vertical position (pointing toward the ground) under its own weight.
Deze records zijn erg oud maar de nr1 in die lijst had een super grip. Is tevens een officiële captain of crush.
 
Deze records zijn erg oud maar de nr1 in die lijst had een super grip. Is tevens een officiële captain of crush.

Yes I know! Wil ook zeker niets af doen aan iemands prestatie ofzo..:flexbiceps:
 
122,5,kg push press, op naar de 130kg en hopelijk ooit 140kg...
 

Ik wil in deze fokking lijst :D

Netjes! Heb je toegevoegd! Overigens niemand die zich wil wagen om in de strict curl lijst te komen?!
 
Overigens niemand die zich wil wagen om in de strict curl lijst te komen?!
Reminds me dat ik nog eens een nieuwe poging moet doen :)
 
Now imma let you all finish, but my strict press gonna be the best of all time. OF ALL TIME!
 
Mooie beurt, die muziek tho :roflol:
Het enige voordeel van vaak in Duitsland werken: Je komt in aanraking met de plaatselijke cultuur. Ik voel me verrijkt! :D

En dank je, 120 volgt hopelijk nog in februari.
 

Gewicht plates only dus er komt nog een paar kg bij :P

Mooie lift! Ik zet hem voor nu neer als 85kg, maar als je er achter bent hoeveel de "stang" is, dan update ik de score wel!

10/10 muziek overigens!
 
Back
Naar boven