Fitness Seller

Groei in vet%

Bezoekers in dit topic

Wel kun je die slechte vetmetingen ter indicatie houden, met bijv. afvallen is t best motiverend om te zien dat je procent omlaag gaat. Vooral op momenten dat de laatste progressie amper te zien is.

Daarbuiten is t gewoon spiegel wat telt....:D



oh en over deze quote, mijn moeder noemt mij al dun en maakt een heel buffet voor mij als ik een weekend minder gegeten heb.
Maar ze noemt mij ook bij het geringste al een dikzak (vaak bedoelt ze dat t goed met mij gaat), terwijl de andere moeder de schijn ophoud. Maar zal ook wel met afkomst te maken te hebben :o
Nee. Dat kan je niet.
 
Wel kun je die slechte vetmetingen ter indicatie houden, met bijv. afvallen is t best motiverend om te zien dat je procent omlaag gaat. Vooral op momenten dat de laatste progressie amper te zien is.

Daarbuiten is t gewoon spiegel wat telt....:D



oh en over deze quote, mijn moeder noemt mij al dun en maakt een heel buffet voor mij als ik een weekend minder gegeten heb.
Maar ze noemt mij ook bij het geringste al een dikzak (vaak bedoelt ze dat t goed met mij gaat), terwijl de andere moeder de schijn ophoud. Maar zal ook wel met afkomst te maken te hebben :o

Die vetmetingen van zo een weegschaal zijn zo slecht dat je er best geen rekening mee kan houden. Er is gewoon geen lijn in te trekken. Nu x% 2 uur later 2% meer.
 
oke , vergeet wat ik gezegd heb.
 
Ik heb nu 2kg per maand.
Begonnen in April op 68,
Mei 70,
Juni 72,
Nu 73.5 volgende week moet ik 74 zijn.


blijven strijden naar meer massa je naam zegt het al:p
 
Weegschaal de deur uit gooien en spiegel en kracht gains als indicatie gebruiken.
 
Duidelijk jongens bedankt.
 
Back
Naar boven