Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by wateengedoe2
Jup, groeihormoon laat je botten groeien, maar alleen dus zoals Kris uitlegt, als je groeischijven nog niet dicht zijn. En geslachtshormonen zorgen voor afsluiting van die groeischijven, daarom zijn vrouwen o.h.a. kleiner dan mannen (eerder in puberteit, dus ook eerder aan geslachtshormonen blootgesteld, en uitgegroeid).
Dat zal bij jou, Frenkpie, zeker nog niet het geval zijn, dus groeihormoon zal nog helpen. Maar als jij nu 1.72m bent, groei je de komende jaren toch nog genoeg om bijv. 1.80m te worden? Of vind je dat niet lang genoeg? Enne, niet gaan lachen hoor, maar als je op tijd naar bed gaat, en genoeg slaapt, heb je ook kans om wat langer te worden. Dan maak je meer HGH van jezelf aan, groei je ook gelijk meer in de breedte. De schoolarts had voorspeld dat ik 1.70 m zou worden en ik ben bij 1.64 m blijven steken. Waarschijnlijk omdat ik jarenlang als kind zo vaak tot 3 uur 's nachts ofzo lag te lezen ...