AndroidHealthClinic

Groei op Test-e stagneert (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gingerbreadman

DBB Koekje
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2008
Berichten
3.351
Waardering
731
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Heb getwijfeld dit topic te openen, maar stel de vraag toch, daar ik het geen plek geven kan.

Ik zit nu in week 6 van m'n test-e 600mg e5d. Tot aan week 4 kwam ik gemiddeld een kilo aan. Na de vierde week is dat echter volledig gestagneerd en geeft de weegschaal soms zelfs minder gewicht aan..
Mijn kcal inname zit op 600kcal boven mijn onderhoud.
Na de vierde week ben ik aan een nieuwe vial begonnen. Volgens mij wel zelfde batch (niet zeker) Zou de test niet oke kunnen zijn?
Ik ondervind overigens wel wat stress in mijn privé, maar of dit daadwerkelijk de boosdoener zou zijn..
 
Meer eten, vooral als je gewicht zelfs naar beneden gaat.
Als je per week een kg omhoog gaat de eerste paar weken is in die paar weken je onderhoud ook omhoog gegaan.
 
Meer eten, vooral als je gewicht zelfs naar beneden gaat.
Als je per week een kg omhoog gaat de eerste paar weken is in die paar weken je onderhoud ook omhoog gegaan.

Ja die heb ik uiteraard aangepast op het gewicht steeds. Elke week wat opgeschroefd om op de 500kcal overschot te komen.
 
Ermee doorgaan? Gaat snel in een kuur.

Wat bedoel je? Uiteraard ga ik door.. Maar als ik ergens een steekje laat vallen waardoor ik niet groei, wil ik dat natuurlijk aanpassen.
 
Zoals reeds gezegd, je zal het in je voeding moeten zoeken.
 
Ik heb altijd hetzelfde na ongeveer vijf weken kom ik niks meer aan of val ik zelfs af tijdens mijn kuur.

Steeds hoger gaan in kcal zal naar mijn mening alleen maar meer vet aanzetten.
 
Geeft ook een beetje vertekend beeld denk ik want na 4 weken groei je nog wel in spiermassa maar dit wil niet zeggen dat je dit ziet op de weegschaal. Je vetpercentage word stilletjes minder maar je gewicht blijft stabiel.

Als je start bouw je altijd vocht op en na 4-5 weken verminderd dat vocht een beetje, dus val je eigenlijk af, maar je gewicht blijft stabiel dus ja dan ga je wel vooruit...

Ik ga ook een beetje mee met IxXxI dat als je je voeding maar blijft verhogen je toch op een gegeven moment te veel vet gaat gainen op plaatsen waar je dat bijna niet merkt zoals benen, onderrug of de volledige rug.... Armen en borst en schouders blijven wel droog dus dan denk je ow ik kom bij en ik blijf scherp.... dus het is goed maar eigenlijk niet zo goed want want heb je nu aan vet gainen?

Als je bevoorbeeld een kickstart doet met dbol voor 3-4 weken tijdens een test E kuur is het gainen HELEMAAL over vanaf dat je stopt met je d-bol omdat je daarna enkel maar vocht verliest....
 
500kcal overschot op een test e cycle gaat je niet brengen wat je wilt denk ik. Je onderhoud zal ook niet liggen waar die zou liggen als je off bent, dus die ook omhoog schroeven en dan van daaruit aanpassen.
 
Eat more fucking food
 
of je kan de test iets verhogen natuurlijk
 
Bedankt voor de input mannen.

Niemand die het idee heeft dat stress een factor zou kunnen zijn?

Naar mijn idee zit m'n voeding oke. Maar ik zal het gewoon eens twee weken nog hoger zetten. (Zit nu al tegen de 600kcal overschot aan)
 
Wat denk je dat je met een basiskuur massa's spier gaat winnen? De 1e paar weken gaat het hard omdat het voornamelijk vocht is wat je krijgt. Blijf 300-500 kcal boven onderhoud eten en weeg ook je bodyfat, als het daalt of even blijft kan je de cals uppen
 
Wat denk je dat je met een basiskuur massa's spier gaat winnen? De 1e paar weken gaat het hard omdat het voornamelijk vocht is wat je krijgt. Blijf 300-500 kcal boven onderhoud eten en weeg ook je bodyfat, als het daalt of even blijft kan je de cals uppen

Vet % is vrijwel gelijk gebleven.

En wat ik verwacht? 8kg was m'n doel wel.
 
Als je bulked dan going je sowieso vet, dus vrijwel gelijk gebleven gaat niet lukken bro
 
Wat denk je dat je met een basiskuur massa's spier gaat winnen? De 1e paar weken gaat het hard omdat het voornamelijk vocht is wat je krijgt. Blijf 300-500 kcal boven onderhoud eten en weeg ook je bodyfat, als het daalt of even blijft kan je de cals uppen

Eerlijk is eerlijk daar kan jij niet over praten he, die basiskuur heb jij niet eens gedaan. Die 500kcal boven onderhoud tijdens een test e kuur is echt puur DBB papegaai gepraat. Misschien werkt het zo als je Tren erbij stacked, maar met test only is dat BS.
 
Eerlijk is eerlijk daar kan jij niet over praten he, die basiskuur heb jij niet eens gedaan. Die 500kcal boven onderhoud tijdens een test e kuur is echt puur DBB papegaai gepraat. Misschien werkt het zo als je Tren erbij stacked, maar met test only is dat BS.

Ik heb test only gedaan hoor bro en werd tering dik omdat ik teveel at
 
Ik heb test only gedaan hoor bro en werd tering dik omdat ik teveel at

At je clean? En volgens mij vertelde je me dat je op 500mg niet goed functioneerde. Maar maakt verder niet uit ook, ik call BS op 500kcal boven onderhoud als je kuurt.
 
Niet of ..... en als je test verhoogd moet je nog meer eten. Meer test is geen vervanging voor meer eten.
als je je kcal blijft verhogen maar aas niet gain je bijna alleen vet imo
 
Back
Naar boven