Fitness Seller

Groei Stimuleren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Klopt,



Ik was 6 Juni naar dokter geweest voor uitslag van me rontgen foto van me hand en hebben me verteld dat ik niet meer zou groeien dat mij botleeftijd 19jaar was en ik (maximaal 3mm) zou kunnen groeien
toen was ik 1.68 (17 jaar)
nu 1.70 (17 jaar)

ik volg deze strek oefeningen (ELKE DAG) (2x per dag)

http://gettallerforfree.googlepages.com/exercises.html

Je moet er tijd 15 minuten voor over hebben per keer


Succes

Dus deze oefeningen helpen ?? en hoeveel tijd ben je 2cm gegroeid dan?
 
Klopt,



Ik was 6 Juni naar dokter geweest voor uitslag van me rontgen foto van me hand en hebben me verteld dat ik niet meer zou groeien dat mij botleeftijd 19jaar was en ik (maximaal 3mm) zou kunnen groeien
toen was ik 1.68 (17 jaar)
nu 1.70 (17 jaar)

ik volg deze strek oefeningen (ELKE DAG) (2x per dag)

http://gettallerforfree.googlepages.com/exercises.html

Je moet er tijd 15 minuten voor over hebben per keer


Succes

Ik hoop dat je aan het zeveren bent ?
 
accepteer gewoon je lengte, en zoals pietje zegt, als je kleiner bent dan oog je sneller breder :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

van met je nek te draaien ga je groeien? :o meeste oefeningen.. wat zeg ik al die oefeningen zijn stretchoefeningen. het enige dat je zal krijgen zijn soepelere spieren. althans dat is mijn bescheiden mening.
 
@Kristoff
http://gettallerforfree.googlepages.com/proof.html


Many of you are probably wondering, Is it really possible for me to be taller? The answer is yes, you can. For years it has been said that once you reach the age of puberty or adulthood, you stopped growing well consider this:
1. In. the sport of baseball, a pitcher's throwing arm is usually I to 3 inches longer than his other arm. This is a direct result of exercise, reached after the age of puberty.

2. The right arm of every professional Jai Alai player is at least 2 inches longer than his left arm (another result of vigorous exercise.)

3. There are also considerable regional differences of stature recorded at any given age, this variation being linked more to nutrition and socioeconomic conditions than to genetic factors.

This is a very strong proof that additional growth in the human body is possible after adulthood . In fact most scientist's today agree that it is possible to increase your height by 4 or 5 inches until you reach ages between 50 and 55 years old.
 
ik weet het niet hoor.
heb gisteren even op dat forum gelezen wat je eerder vermeldde, er was inderdaad iemand 20cm gegroeid. maar dan verknoeit ie de geloofwaardigheid door te zeggen dat hij 1.6m was toen hij 13 was en nu x-aantal jaar later een geweldige 1.8m :eek: no shit einstein.
 
rond de 13/14/15 krijgt een normaal Jongen wel een groeispurt hoor waardoor die minstens 5 cm groeit in een korte tijd
 
ja dat is dus mijn punt, natuurlijk groeit die kerel tussen zijn 13de en 19de 20cm. maar hij liep het daar te verkondigen alsof het dankzij zijn rekoefeningetjes kwam. :)
 
Back
Naar boven