Fitness Seller

Groeien en VET verliezen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DutchPsycho

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 feb 2005
Berichten
6
Waardering
0
Beste BB mensen, ik ben nou goed bezig met krachttraining alleen zit er bij mij veel te veel vett voor me spieren.... Hoe kan ik nou het beste droog worden en toch groeien? Ik eet 6 maaltijden per dag, bijvoorbeeld: 08:00 2 bruine boterhammen met pindakaas 10:30 2 bruine boterhammen met gebraden kip 12:30 halfe pot magere kwark 14:30 2 boterhammen met pindakaas 16:30 halfe pot magere kwark 18:00 avond eten, moeten eten wat de pot schaft, meestal groenten met aardappelen of rijst.....

Eet ik te veel? En hoe kan ik snel droger worden? :eek:
 
verspreid jij je ontbijt over de hele dag? :D

kan best wat meer bij. Ik weet niet wat je stats zijn.. maar aangezien je toch nog niet half naakt rond kan lopen zou ik gewoon lekker bulken en wat massa pakken om vervolgens volgend jaar je zorgen te maken om vetverlies.
 
Na ik ben niet heel dik, maar wil wel gewoon VETT kwijt!!!! moet ik me brood vervangen door iets anders???
 
als vet kwijtraken je enige doel is.. ga cutten.
Ik wil ook wel wat vet kwijt.. maar dat komt wel als ik wat massa gepakt heb.
Als je ook massa wil pakken gaat het vetverbranden ten koste van de groei.
 
De keeuze ligt bij jou he, als je echt van dat vet afwil , ozu ik toch eerst gaan cutten, omdan vanaf daar licht verder te bulken.
Ik zou in elk geval gewoon nu goed doorbulken tot je wat aanvardbare massa hebt, om zo voor volgende zomer te gaan cutten.
De keuzen ligt bij jou.

Maar maak in elk geval een defitg dieet ;) wat je plannen ook zijn.
Doorziek anders evne de stickys en heb je vragen vraag het dan maar.
Veel succes
 
Misschien minder brood met pindakaas en in plaats daarvan.. vlees/vis/kip met groenten.

Je eet heel weinig en in verhouding veel koolhydraten en vetten. Verder eet je te weinig eiwitten en zo zet je ook niet echt spiermassa aan. En spieren vrerbruiken weer call. Dus hoe meer spieren je hebt, hoe meer calorieën je verbruikt om ze te onderhouden.
 
Back
Naar boven