XXL Nutrition

Groeien handen mee

Bezoekers in dit topic

Nikita1998

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 feb 2015
Waardering
43
Lengte
1m85
Massa
77kg
Vetpercentage
11%
Dag iedereen

Een vrij simpele vraag: groeien je handen mee als je traint? Ze worden wel groffer en er komt eelt bij, maar zal de grootte toenemen als je bv: meer zit te liften of niet? Hebben knijphalters veel nut want ik denk eraan om het te kopen.

Ik hoor vaak van mensen dat mijn handen echt gigantisch en breed zijn, ik vind ze nochtans maar 'gewoon'. Hebben die 'grote' handen dan een voordeel of maakt het totaal niet uit?

Bedankt!

Damn wat maak jij vreemde topics aan zeg!

Misschien dat grote handen meer helpen bij grip. Maar groter trainen. ...ehm nee.

Meer grip dus, bedankt!

Ik heb idd rare vragen haha ... maar ik vroeg het me gewoon eens af.

Hedde hem weer, wa bende gij een frikandel!

Als je een schijf op je hand laat vallen dan groeit die wel

Genoeg hgh dan groeien ze wel

Hoe verklaar je dan dat de meeste 25kg schijven groter en zwaarder zijn dan 20kg schijven

rfFWukr.gif

in je handen zitten toch spieren? spieren kunnen groeien, handen dus ook! :thumbup:
mits goede voeding, goede training en voldoende rust toch wel zeker 1 mm per jaar. :hamer:

Laatst bewerkt:
Heb je ook een grote lul dan?

Heb je ook een grote lul dan?

een man die geïnteresseerd is in iemand anders zijn penis = homo.

wat trouwens totaal niets met dit topic te maken heeft.

Dus inprincipe kunnen je handen 1mm per jaar groeien? Da's belachelijk weinig maar beter dan niks natuurlijk.

Bedankt!

die 1mm heb ik zelf verzonnen hé.

Ik denk gewoon dat je handen (de spieren in je handen) kunnen groeien, maar echt heel weinig omdat het kleine spieren zijn.

In je handen zitten inderdaad spieren maar ik hoor vaak van mensen dat je handen niet zullen groeien of ze letten er gewoon niet op.

Ik ben op het werk van medium naar large handschoenen gegaan, toen ik nog mega schraal was (65kg) had ik medium.
Nu 10 kilo zwaarder en Large handschoenen. Misschien dat het vanaf super ecto wel wat kan schelen, maar als je een beetje wat met je handen verzet is de max zo bereikt denk ik.

Dikke mensen hebben vaak dikke handen

Denk dus eerder dat het wat met bodyweight te maken heeft

Back
Naar boven