Fitness Seller

Groeien in de lengte?

Bezoekers in dit topic

krizzle

Novice
Lid geworden
11 apr 2012
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
65kg
Beste mensen,

Ik ben een jongen / man, van 18 jaar oud en heb een lengte van 1.65m
Toen ik mijn identiteitskaart moest laten maken (14 jaar) had ik een lengte van 1.55m

Ik vroeg me dus af of het nog mogelijk voor mij is om te groeien? of heb ik mijn groeispurt al gehad? voel me nu dus echt **** omdat ik zo klein ben, ivm alle dames dan mij groter zijn -___-" oké, dit lijkt dus kinderachtig maar het is gewoon zeer ****..

Geef me zelfvertrouwen pls... kan ik nog groeien? tot 1.72m ?
 
Volgens mij groeit een jongen gemiddeld tot zijn 21ste, dus er is nog hoop

maar denk het niet :trollface:
 
Ben bang van niet. Denk maar zo, hoe kleiner je bent hoe eerder je er buff uitziet :o.

EDIT: Oh my god, mijn id kaart zegt me dat ik 1.74 was op me veertiende, maar laatst was ik 1.72, not good.
 
haha ja klopt hoe eerder je er buff uitziet, muhaha..

mja ):
 
het was weer wachten op de wekelijkse ik groei niet meer, ik ben te kort topic.
Gast ga je ergens anders druk om maken. Er zijn noch 10.000 andere dingen waarin je jezelf kan bewijzen en uitblinken. En dat je kort bent betekent niet meteen dat je kansloos voor het leven bent en er zijn zowieso genoeg kortere vrouwen waar je op eerste gezicht al kans bij hebt qua lengte. En nee je groeit niet meer, accepteer het klaar.
 
Als je een perfecte kop hebt, een kathedraal van een lijf, geweldige humor, een mooie persoonlijkheid en ondanks alles bescheiden bent, dan is 1m70 althans geen probleem. Ik spreek uit ervaring. Denk dat 1m65 dan ook wel zal lukken zeker?
 
achja man, lengte is niet alles, ben je wat breder gebouwd & werk je hieraan
door hard te trainen is het zo gecompenseerd. trouwens wat dan nog, veel vrouwen zijn niet echt groot dusja, het kan ook soms voordelen bieden, btw je groeit tot je 21e dus er kan nog vanalles gebeuren so no stress mate, piekeren hierover is niet nodig, wees blij met wat je hebt & bent ;)
 
Er zijn een aantal middelen die je kunt gebruiken met 1,65 en 18 jaar.
 
Sorry, dit forum kan je enkel helpen om te groeien in de breedte :trollface:
 
koop airforce 1's , zool is zeker paar cm dik :D
 
Ik ben 15 en ik ben sinds ik naar de sportschool ga voor 6 maanden ben ik maar 0,1 cm gegroeid
 
Ik ben 15 en ik ben sinds ik naar de sportschool ga voor 6 maanden ben ik maar 0,1 cm gegroeid

Trainen heeft geen negatieve invloed op je groei , integendeel zelfs.


TS: Ik snap je 'probleem' wel , want ik ben ook niet de langste. Weet je waarom lengte begeerd is bij vrouwen? Omdat het afstamt van oer oude subconcious denkwijze dat vrouwen in de oertijd hadden. Namelijk lengte = betere bescherming voor haar een haar kinderen. Als je dit weet kun je mss je onzekerheid als je dat al hebt opbergen. Want zelfvertrouwen is veel belangrijker dan je lengte of je uiterlijk of wat dan ook.
 
Trainen heeft geen negatieve invloed op je groei , integendeel zelfs.


TS: Ik snap je 'probleem' wel , want ik ben ook niet de langste. Weet je waarom lengte begeerd is bij vrouwen? Omdat het afstamt van oer oude subconcious denkwijze dat vrouwen in de oertijd hadden. Namelijk lengte = betere bescherming voor haar een haar kinderen. Als je dit weet kun je mss je onzekerheid als je dat al hebt opbergen. Want zelfvertrouwen is veel belangrijker dan je lengte of je uiterlijk of wat dan ook.

Tot op zekere hoogte wel ja, maar als je iets nog kan veranderen dan moet hij dat zeker proberen. 1.65 is gewoon erg klein.

@ts, lees dit topic eens door : http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=142406481

succes
 
Trainen heeft geen negatieve invloed op je groei , integendeel zelfs.


TS: Ik snap je 'probleem' wel , want ik ben ook niet de langste. Weet je waarom lengte begeerd is bij vrouwen? Omdat het afstamt van oer oude subconcious denkwijze dat vrouwen in de oertijd hadden. Namelijk lengte = betere bescherming voor haar een haar kinderen. Als je dit weet kun je mss je onzekerheid als je dat al hebt opbergen. Want zelfvertrouwen is veel belangrijker dan je lengte of je uiterlijk of wat dan ook.

Ik ben niet onzeker over mijn lengte, ik denk dat ik nog wel een paar cm groei aangezien ik nog 15 ben. En ik ben niet een van de kleinste, dus dat zit wel goed. Maar er zijn wel veel jongens groter dan ik. Maar ben ongeveer even groot als de meisjes.
 
Mijn vader zelf is 1m64 en is op zijn 19de nog 2cm gegroeid, dus het is best nog mogelijk dat je nog groeit. Maar mijn vader heeft nooit problemen met zijn lengte gehad, ikzelf met 1m69 ook niet. Achja keuze uit het vrouwvolk is misschien minder, maar er zijn er zat genoeg die toppen rond een meter 60 ;). die van mij is 1m55 dus ideaal hahaha

mvg,
 
Je groeit hooguit nog een centimetertje of 2, join the club :p
 
Ben zelf ook maar 170cm, was 1.66 op mijn 14e, dus in 5 jaar tijd maar 4 cm gegroeid. Kettingrokende moeder terwijl ik in haar buik zat heeft me weinig goed gedaan :(
 
Pumps2.jpg


Achja wees blij, 1 jaartje trainen en je bent gelijk buff op die lengte.
Op 1.90+ 10kg spiermassa aankomen zie je amper, da is ook niet leuk.
 
Back
Naar boven