AndroidHealthClinic

Groeien in eerste jaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

CrocoDillon

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 feb 2003
Berichten
677
Waardering
0
In de eerste jaren dat je trained groei je sneller right? Maar stel dat je dit groeipotentiaal niet volledig benut (doordat je aan het cutten bent in het eerste half jaar), kan je dan uiteindelijk toch evenveel kilo's aankomen in spiermassa op langere termijn?

Ik wil tegen de zomer droger zijn, en daardoor kan ik niet gaan bulken nu. Maar na de zomer wel en 10 kg ofzo lijkt me wel leuk om erbij te hebben tegen 2004 :D of moet ik dan de zomer vergeten en doorbulken tot volgende zomer?
 
Door het cutten zal je progressie even minderen. Het is ook weer zo dat hoe droger je bent, je makkelijker spier wint t.o.v. vet. En ik denk niet dat je zo in termijnen moet kijken. Het eerste jaar win je het meeste spier, omdat je nog weinig spier gewonnen hebt. Het gaat erom hoe meer spier je hebt, hoe moeilijker het wordt om meer te winnen.
 
Originally posted by CrocoDillon
In de eerste jaren dat je trained groei je sneller right?

Dat is niet per definitie een regel. De meeste groeien pas na een tijdje trainen harder, omdat ze pas dan de sport een beetje beginnen te snappen. Dan pas leren waar hun lichaam goed op reageerd, en hoe ze moeten eten en rusten...
 
Okay dan :)

Bedankt voor jullie reacties... ik ga maar eens een cutschema opstellen!

Mzzl!
 
waaaarom, ooo waaarom schop je een topic van 3 jaar oud omhoog ???
 
hahah. ben in een beetje gare bui vandaag. effe oude koeien uit de sloot halen. :D :D hoe gaat het nu met em?
 
Ik ben straks ook in een gare bui en deel eens wat punten uit. Niet meer kicken dus, locked.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven