XXL Nutrition

Groeien

Users who are viewing this thread

PLAAT

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
25 sep 2007
Ik ben een man van 35, en heb weinig tot geen ervaring met bodybuilding, ben redelijk gespierd en ik vraag me af of ik nog GOED gespierd kan worden? Ben ik niet te oud hiervoor? Ik zou graag hier meer over willen horen van iemand die ervaring mee heeft!

bear

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 mei 2005
tuurlijk kan dat.

wazzup

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
2 mei 2003
Lengte
1m89
Uiteraard kan dat. (het gaat alleen iets langzamer dan wanneer je op je 15e begint en wellicht moet je iets meer aandacht besteden aan herstel, maar daar staat tegenover dat je waarschijnlijk al beter naar je lichaam hebt leren luisteren)

Er is zelfs een 35+ forum hier: http://forum.dutchbodybuilding.com/f182/

3XL

Senior Moderator
Super Mod
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Ik ben een man van 35, en heb weinig tot geen ervaring met bodybuilding, ben redelijk gespierd en ik vraag me af of ik nog GOED gespierd kan worden? Ben ik niet te oud hiervoor? Ik zou graag hier meer over willen horen van iemand die ervaring mee heeft!

Vraag is wat versta je onder GOED en wat heb je er voor over?

UltraX

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 aug 2006
Post is een pic hoe gespierd je nu bent en een pic hoe gespierd je wilt worden, alleen dan weten we ook of het echt haalbaar is. Voor goed gespierd in mijn ogen zou ik nog 6 jaar moeten trainen.

spark

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
29 dec 2004
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
9%
met de nodige inzet en vastberadenheid lukt dat zeker!

philosopher

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 mrt 2005
Niets is onmogelijk. Lees is wat rond op dit forum want een goede start is het halve werk.

kazamafury

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
10 dec 2006
synthol en je bent een beest!:D

nee even serieus, ook jij kunt gewoon nog een hoop massa op je lichaam plakken. Misschien niet zosnel als mensen van rond de 17 jaar maar het komt er zeker aan als je goed traint, genoeg eet en natuurlijk rust (misschien nog wel belangrijker op latere leeftijd) ;)

succes! niet vergeten om een before pic te maken he :cool:!

Naar boven