XXL Nutrition

Groeien

Bezoekers in dit topic

PLAAT

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2007
Berichten
9
Waardering
0
Ik ben een man van 35, en heb weinig tot geen ervaring met bodybuilding, ben redelijk gespierd en ik vraag me af of ik nog GOED gespierd kan worden? Ben ik niet te oud hiervoor? Ik zou graag hier meer over willen horen van iemand die ervaring mee heeft!
 
tuurlijk kan dat.
 
Uiteraard kan dat. (het gaat alleen iets langzamer dan wanneer je op je 15e begint en wellicht moet je iets meer aandacht besteden aan herstel, maar daar staat tegenover dat je waarschijnlijk al beter naar je lichaam hebt leren luisteren)

Er is zelfs een 35+ forum hier: http://forum.dutchbodybuilding.com/f182/
 
Ik ben een man van 35, en heb weinig tot geen ervaring met bodybuilding, ben redelijk gespierd en ik vraag me af of ik nog GOED gespierd kan worden? Ben ik niet te oud hiervoor? Ik zou graag hier meer over willen horen van iemand die ervaring mee heeft!


Vraag is wat versta je onder GOED en wat heb je er voor over?
 
Post is een pic hoe gespierd je nu bent en een pic hoe gespierd je wilt worden, alleen dan weten we ook of het echt haalbaar is. Voor goed gespierd in mijn ogen zou ik nog 6 jaar moeten trainen.
 
met de nodige inzet en vastberadenheid lukt dat zeker!
 
Niets is onmogelijk. Lees is wat rond op dit forum want een goede start is het halve werk.
 
synthol en je bent een beest!:D

nee even serieus, ook jij kunt gewoon nog een hoop massa op je lichaam plakken. Misschien niet zosnel als mensen van rond de 17 jaar maar het komt er zeker aan als je goed traint, genoeg eet en natuurlijk rust (misschien nog wel belangrijker op latere leeftijd) ;)

succes! niet vergeten om een before pic te maken he :cool:!
 
Back
Naar boven