MuscleMeat

groeien!!!!!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

djk

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2003
Berichten
11
Waardering
0
Wie helpt mij??

Van welk legaal middel groei je het best? Ik gebruik nu animal m-stak maar hoor hier weinig goede dingen over.
Op zich ga ik er wel hard op maar om te zeggen dat ik ook groei....nee!

Ik wil graag advies van jullie.......

Groeten,

Daan
 
Brinta en havermout :) Je zou dingen als creatine, whey en weightgainers kunnen proberen. Maar zoals eerder gezegd gewoon ontzettend veel eten..
 
s

idd eten, gewoon alles eten, ongeveer 8 keer per dag
om de twee uur iets eten bijv.2 á 3 boterhammen
en natuurlijk met avondeten, warm eten met groente en als toetje fruit
 
Dat is duidelijk!!!!!!!

Bedankt!!
 
Nog even een vraagje, wat is test-100 wat doet het waar koop je het en heeft het zin?

Mazzel,

Daan
 
test-100 is prohormoon en is illegaal

wanneer je dit neemt, kun je beter een echt AS(anabolen steroiden) kuur nemen. Prohormonen zijn in verhouding erg duur en bevat tevens AS-grondstoffen, dus je zou jezelf niet echt natural meer kunnen noemen. Maar hier zullen wel weer meningen over verschillen.

Ik zou idd gewoon vreten als een beest:

- 6-8 keer per dag
- weinig verzadigd vet
- 2 tot 3 gram eiwitten per kilo lichaamsgewicht
- hoger in je calorien zitten dan dat je verbruikt

- maw. ff het board doorspitten naar voedingstips en het komt helemaal in orde

suc6 :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Eerst eten, veel eten en verstandig. Dan trainen, hard trainen en verstandig. en als laatste redmiddel verstandig as gebruiken.
 
Niks is anabolischer dan een flink bord rijst met kip en een handje cashewnoten..

vreet maaris 400 gr. rijst en 400 gr. kip en een half bakje cashewnoten per dag, doe dat een maand lang en bekijk je vooruitgang eens.. :)
 
lol, but what about the vegetables?? ??

what about the vegetables?? ?? :bawling:
 
Originally posted by Spike
lol, but what about the vegetables?? ??

what about the vegetables?? ?? :bawling:

TJa, ik noem nu een massa maal, groenten zijn idd. nog beter om toe te voegen, alleen ze leveren vrijwel geen cals en eiwitten of nog beter, vetten.. uiteraard moet je 1x per dag een flinke lading groenten tot je nemen.
 
welja, vrijwel geen cals, dus prop ze der maar bij zou ik zeggen :D vitamines en mineralen welkom!
 
goed proteine,koolhydraat en vitamine rijke voeding.. en vooral VEEL ! :)

en hard trainen... gaat niet omdat je LANG traint.. maar hard! maar wel met je verstand :) en supplementen moet je als aanvulling gebruiken !

en als je echt groot wil worden... kan je as gebruiken. maja veel voorwaarden.. begin eerst maar es goed te eten/trainen
 
m.a.w.

Een goede basis opbouwen!
 
Okay mensen het is duidelijk eten eten en nog eens
eten!!!

Bedankt weer zover,

Daan
 
Ik ben het hier niet echt mee eens, dus misschien handig om nog eens over te discussieren.
Volgens mij is het volstrekte onzin dat je maar moet vreten tot je knapt. Hoe meer kh hoe meer groei.
Je moet natuurlijk wel genoeg nemen om goed op te trainen en daarna moet je de voorraad weer snel aanvulen met simpele suikers en daarna met complexe koolhydraten. Maar geonoeg is mijns inziens genoeg. En het meerdere wordt gewoon als vet opgeslagen.
 
Eten tot je niet meer kan vind ik ook een domme manier. Maar je moet wel meer eten dan je verbrandt. Zorg dat je rond de 20% boven je cal. verbruik zit.
 
Hoewel het voor beginners vaak wel zo aanvoelt. Je moet 't wel een beetje rustig opbouwen natuurlijk en niet te ver boven je verbruik gaan zitten.
 
supplementen bussines bestaat voor een groot deel uit afzetterij.

Ze spelen in op de hoop en illusie dat er middelen (ik wil bijna wondermiddelen zeggen) zijn die de spiergroei enorm bevorderen. Topbodybuilders verdienen het meer met sponsor opbrengsten van deze fabrikanten dan met het winnen van wedstrijden, hoe ironisch alsof men daar zo groot van geworden is.

Ik zeg niet dat alle supplementen rotzooi zijn ik ben wel voor hulp van supplementen voor aanvulling van de basisvoeding. De basisvoeding in combinatie met voldoende rust en intensieve training zorgt voor de groei.

Jongens/mannen zoals de threadopener zijn precies de doelgroep van de supplementenfabrikanten! Men hoopt op legale middelen die grote spiergroei tot gevolg hebben. Verwacht geen bovennatuurlijke dingen behalve van AS die je natuurlijke hormoonprocessen beinvloeden. Op een natuurlijke manier kun je groot worden, sommigen heel groot, maar de lijn van groei zal afnemen. Als deze lijn helemaal gestopt is heb je je genetische maximum bereikt maar ik geloof niet dat er iemand is die zijn echte genetische maximum heeft behaald! Alleen gaat de groei op een gegeven moment tergend langzaam, maar daar gaan deccenia overheen vraag het aan 3xl of smalluser. AS kunnen je natuurlijke hormoonprocessen beinvloeden en dus je groei manipuleren. Maargoed ik ga off topic.

Ik zeg hetzelfde als de mensen die voor me hebben gereageert: zorg voor een goede voeding en vul deze eventueel aan met supplementen om het te perfectioneren.
 
je moet dagen in de mac doorbrengen, dan groei je pas
 
Back
Naar boven