AndroidHealthClinic

groeien!!!!!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Mars
je moet dagen in de mac doorbrengen, dan groei je pas

echt veel zinnigs komt er ook niet uit als ik je posts zo lees he
 
whaha vind m wel humor die macdonalds grap :P
 
Nee geen macdonald, gewoon veel donker bruin meer granenbrood eten en veel eiwit,kwark en tonijn
 
kijk dat is pas advies:thumbup:
en anders is er altijd nog een voedingsectie die om in massa toe te nemen belangrijker en interessanter is om door te gaan surfen dan hier. dit is een tweede stap in dat proces. eerst goed eten, dan supplementen om naar gelang toe te voegen
 
Ik vind het altijd moeilijk om week in week uit gezond te eten, is daarom een junk dag acceptabel? En zo ja doe je dit dan elke week of minder vaak? En eten jullie dan echt alles wat je wil of kies je gewoon iets lekkers zoals een bord friet en dan verder niets?

Als je wil afvallen wat voor supplementen of dieeten e.d. kan je dan het best gebruiken? Ik kan slecht tegen Ephedra (stekkers).
 
Oja......even over de Mac ik ben daar alweer heel wat jaartjes werkzaam als manager en heb inderdaad al heel wat persooneelsleden slank naar binnen zien komen toen ze kwamen werken en een jaar later als balletjes er weer uit kwamen rollen!

Als je toch een keer bij de Mac eet kun je alles het beste zonder saus eten dan valt het wel mee. Als je tenminste de gefrituurde producten laat liggen. Het gegrillde vlees wordt namelijk zonder boter of olie gebakken.

We hebben trouwens tegenwoordig ook biologische melk, fruitsalades, yoghurt met vezels e.d. en de gewone salades dus het valt allemaal nog wel mee. Als je tenminste de saus en gefrituurde producten achterwege laat. Oja neem zeker geen shake zitten nog meer cal. in als in een BM. Bahhhhh!!!!!!
 
Originally posted by djk
Ik vind het altijd moeilijk om week in week uit gezond te eten, is daarom een junk dag acceptabel? En zo ja doe je dit dan elke week of minder vaak? En eten jullie dan echt alles wat je wil of kies je gewoon iets lekkers zoals een bord friet en dan verder niets?

Als je wil afvallen wat voor supplementen of dieeten e.d. kan je dan het best gebruiken? Ik kan slecht tegen Ephedra (stekkers).

zelf junk ik vrijwel niet. alleen alcohol af i t weekend en voor de rest zo schoon mogelijk eten. maar zoek maar eens in tzoekforum in de voedingsectie onder junken. staat genoeg.

en je zou xenadrine kunne proberen, maar t hangt toch van je calorieinname af dus t is een hulpmiddel.

edit: here you go
[Link niet meer beschikbaar]
 
meergranen k*t producten en creatine werkt voor mij beregoed verdomme
 
Originally posted by Thomasbb
meergranen k*t producten en creatine werkt voor mij beregoed verdomme

havermout en pap (bambix groei onbijt ) my favorite weight gainer!!!
 
Originally posted by patser928


havermout en pap (bambix groei onbijt ) my favorite weight gainer!!!

havermout en bambix in een ontbijt..daar zal je wel van groeien ja. en hoe zit t een paar uur later met de honger ?
 
een paar uur later eet je toch weer je volgende maal :D
 
Back
Naar boven