AndroidHealthClinic

groeihormonen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

en wat dacht je van voeding? als je weet hoeveel die gasten eten en drinken op en dag, is het dan zo verwonderlijk dat er met een uitgezette pens rondlopen?
 
uiteraard zal er iets zijn. Maar ik denk net zoals Spike zegt dat het meer met het uitzetten van de maag te maken heeft.

Ik bedoel, en ik weet zeker dat meer mensen het hier ook hebben, bij mezelf zie ik af en toe een pens c.q. "bolle" buik terwijl ik nu toch echt op 7% sta en mn buikspieren heel goed zie. Komt gewoon dat je maag uitrekt naar mijn mening.
 
Heb net hetzelfde, veel eten, uitgezette buik.

Die zou dan groot blijven tijdens het cutten /wedstrijdvoorbereiden. Al vermoed ik wel dat er organisch wat gebeurd als je lichaam zo anabool is. Kan best door de combinatie komen van insuline/AAS/hgh/veel eten, receptors zitten namelijk niet alleen aan de spieren.
 
Originally posted by admin
Heb net hetzelfde, veel eten, uitgezette buik.

Die zou dan groot blijven tijdens het cutten /wedstrijdvoorbereiden. Al vermoed ik wel dat er organisch wat gebeurd als je lichaam zo anabool is. Kan best door de combinatie komen van insuline/AAS/hgh/veel eten, receptors zitten namelijk niet alleen aan de spieren.


nee ok begrijp ik. Dat iets ervoor zorgt moge duidelijk zijn. Denk alleen dat het te simpel is om alle schuld te geven aan HGH
 
Originally posted by patrick
jongens zowel van IGF-1 als van HGH is het niet bewezen dat je er een roidgut van kan krijgen.

ennuh als profs voor IGF-1 gaan, nemen ze IGF-1 long R3. aangezien IGF-1 nutteloos is.

Beste Patrick,

GH word gebruikt zodat je lichaam meer igf-1 afgeeft en igf-1 maken kleine babys volwassen mannen/vrouwen het doet dus alles groeien. Dus als je IGF-1 gelijk gebruikt, sla je nu dat hele gh gedeelte over. IGF-1 is ook de oorzaak dat de botten en organen doorgroeien als je met syntetische IGF-1 supplementeerd, zie het verschil pro's van deze tijd en pros van 10-20 jaar trug.
 
Originally posted by Spike
en wat dacht je van voeding? als je weet hoeveel die gasten eten en drinken op en dag, is het dan zo verwonderlijk dat er met een uitgezette pens rondlopen?

Nee, je maag zit bij je ondereste rib en je maag is elastisch en de voedingstoffen worden opgenomen in het bloed, het is gewoon zo: hoe meer je eet of drinkt hoe vaker je naar de wc gaat, soms moet je zelfs tijdens je maaltijd naar de wc.

IGF-1 doet je lichaam groeien, spieren/organen/botten dus alle cellen in het lichaam.
 
De maag kan wel uitzetten en die grootte tijdelijk behouden, dat is niets nieuws. Maar de vraag is of die in dieet periode (wanneer ze wel wat krimpt maar er toch ook minder voeding wordt verorberd) dan de oorzaak blijft van een belly. En dan zeg ik nee, dat is intra-abdominaal/visceraal vet of vergroeiing van organen etc. Iets wat trouwens grotendeels een erfelijke oorsprong heeft. Excessief AAS/SLIN/HGH gebruik versterkt alleen de al aanwezige genetische aanleg.

Bovendien heeft testosterone de eigenschap om de groei van visceraal vet te versterken, GH/IGF-1 stimuleerd de groei van weefsels waar het actief is en slin versterkt de opname van voedingstoffen in alle weefsels ook buiten de spieren.
Dit is wetenschappelijk misschien moeilijk te bewijzen, maar kan je wel over redeneren.
 
JA er zijn geen onderzoeken naar gedaan, maar als je maag uitzet, krijg je geen bollenbuik, kijk maar eens na, dan zie je waar je maag ligt.

bij gh word insuline + testo gebruikt en bij igf-1 word testo gebruikt, igf-1 heeft namelijk al insuline effecten.

Dit bijelkaar moet toch echt je organen doen groeien, zelfs als ronnie bijvoorbeeld stopt met trainen en veel eten, zullen zijn organen altijd zo groot blijven, dit heeft dus niets met het uitzetten van de maag te maken.

Dus groeien van organen ligt het meest voor de hand, als je ziet wie die bollenbuiken hebben en als je weet wat ze gebruiken, bijvoorbeeld die brede kaken, die hebben de grootste bodybuilders namelijk niet vanzelf gekregen.
 
Vergeet niet dat de maag onder het middenrif ligt en dus wel kan drukken op de onderliggende organen en zo de rectus abdominis naar buiten kan duwen, zeker als deze niet sterk genoeg is.

Volle maag betekend ook volle darminhoud.
8-10 maaltijden van per stuk gemiddeld 1000 kcal per dag. Wat denk je dat dat met de buikomgeving doet?

Maar zoals ik zei: dit hangt van verschillende factoren af, er zijn bodybuilders die in off season een belly hebben en die behouden on season. Terwijl er ook zijn die enkel een belly hebben off season en in competitie helemaal niet meer (Goed voorbeeld was altijd Lee Priest)

Ik ben voor beide theorieën te vinden, dus ik sluit geen van de 2 helemaal uit.
 
Groeihormonen zijn duur omdat het in tegenstelling tot andere medicamenten het meest effectief is. De verhalen die de ronde doen m.b.t. het meegroeien van ziektes is puur roddelen, jaloers of meepraten, medisch is hierover nog niets negatiefs getest of ervaren, en dat bij al vele jaren gebruik van groeihormonen in de medische sector.

Graag hoor ik van mensen hun ervaringen met groeihormonen en welke doseringen ze gebruiken.
 
"De verhalen die de ronde doen m.b.t. het meegroeien van ziektes is puur roddelen, jaloers of meepraten, medisch is hierover nog niets negatiefs getest of ervaren, en dat bij al vele jaren gebruik van groeihormonen in de medische sector."

Dit is nogeens een staaltje super-onzin.
En gevaarlijk ook voor degenen die nu denken zomaar effe wat te gaan aanschaffen.

Er is enkele maanden geleden een waarschuwing geweest, gedaan door Nederlandse medische autoriteiten aan de gehele Ned. sportwereld: Het dringende advies NIET in te gaan op aanbiedingen van Russische HGH die met name in ons land en Duitsland en masse ineens aangeboden werd. Deze ampullen bevatten namelijk een smerig virus, dat is vrijgekomen door onvoldoende sterilisatie in het lab.

Op datzelfde ogenblik kreeg ik ook zo'n partij aangeboden en het was lekker vet onder de prijs dus erg verleidelijk voor eenider die er minder van weet.

Niet gedaan dus.
En dit soort waarschuwingen waren er vroeger vaak zat.

Waarom? Zal ik je vertellen. Simpelweg omdat vroeger HGH werd gewonnen uit overledenen. De kans bestond dat het Jacob Kreuzfeld-virus tijdens deze handeling overgedragen werd en dat gebeurde dan ook weleens met dramatische gevolgen.
Tegenwoordig wordt HGH synthetisch gewonnen maar dat zegt nog niet dat het overal even schoon is.
Amerikaanse Aids-patienten verkopen hun HGH-kits aan bodybuilders omdat ze anders geen geld hebben om de huur te betalen van hun appartement. Vroeger konden deze patienten grenzeloos receptjes meekrijgen van de huisarts,maar daar heeft men een stokje voor gestoken omdat bleek dat ze tot wel 6 kits per maand meenamen en die doorverkochten. Dat bleek uit paklijsten van de apotheken. Zo ziet u maar weer, de één z'n dood...
 
altvorst zei:
Groeihormonen zijn duur omdat het in tegenstelling tot andere medicamenten het meest effectief is. De verhalen die de ronde doen m.b.t. het meegroeien van ziektes is puur roddelen, jaloers of meepraten, medisch is hierover nog niets negatiefs getest of ervaren, en dat bij al vele jaren gebruik van groeihormonen in de medische sector.

Graag hoor ik van mensen hun ervaringen met groeihormonen en welke doseringen ze gebruiken.

Syntethische GH is duur, omdat de ontwikkelingskosten ervan hoog zijn, in het nabije verleden had je nog wel goedkope humane GH (die russische), maar sommige van die "humans" waren besmet met een ziekte.

Maar geen zorgen iedereen, binnekort komt er goedkope IGF-1 op de markt, binnen nu en 2 jaar, de aziaten er al een tijdje mee bezig.
 
dbc01 zei:
"De verhalen die de ronde doen m.b.t. het meegroeien van ziektes is puur roddelen, jaloers of meepraten, medisch is hierover nog niets negatiefs getest of ervaren, en dat bij al vele jaren gebruik van groeihormonen in de medische sector."

Dit is nogeens een staaltje super-onzin.
En gevaarlijk ook voor degenen die nu denken zomaar effe wat te gaan aanschaffen.

Er is enkele maanden geleden een waarschuwing geweest, gedaan door Nederlandse medische autoriteiten aan de gehele Ned. sportwereld: Het dringende advies NIET in te gaan op aanbiedingen van Russische HGH die met name in ons land en Duitsland en masse ineens aangeboden werd. Deze ampullen bevatten namelijk een smerig virus, dat is vrijgekomen door onvoldoende sterilisatie in het lab.

Op datzelfde ogenblik kreeg ik ook zo'n partij aangeboden en het was lekker vet onder de prijs dus erg verleidelijk voor eenider die er minder van weet.

Niet gedaan dus.
En dit soort waarschuwingen waren er vroeger vaak zat.

Waarom? Zal ik je vertellen. Simpelweg omdat vroeger HGH werd gewonnen uit overledenen. De kans bestond dat het Jacob Kreuzfeld-virus tijdens deze handeling overgedragen werd en dat gebeurde dan ook weleens met dramatische gevolgen.
Tegenwoordig wordt HGH synthetisch gewonnen maar dat zegt nog niet dat het overal even schoon is.
Amerikaanse Aids-patienten verkopen hun HGH-kits aan bodybuilders omdat ze anders geen geld hebben om de huur te betalen van hun appartement. Vroeger konden deze patienten grenzeloos receptjes meekrijgen van de huisarts,maar daar heeft men een stokje voor gestoken omdat bleek dat ze tot wel 6 kits per maand meenamen en die doorverkochten. Dat bleek uit paklijsten van de apotheken. Zo ziet u maar weer, de één z'n dood...

mooi uitgelegd, dat bedoelde ik met goedkope "besmette" GH uit Rusland
 
altvorst zei:
Groeihormonen zijn duur omdat het in tegenstelling tot andere medicamenten het meest effectief is. De verhalen die de ronde doen m.b.t. het meegroeien van ziektes is puur roddelen, jaloers of meepraten, medisch is hierover nog niets negatiefs getest of ervaren, en dat bij al vele jaren gebruik van groeihormonen in de medische sector.

Graag hoor ik van mensen hun ervaringen met groeihormonen en welke doseringen ze gebruiken.
Persoonlijk vind ik hgh fantastisch spul. Verbrand plaatselijk vet en stimuleert zelfs spiergroei op 'moeilijke' plaatsen (plaatsen waar anders de spieren moeilijk lijken te groeien). Geen grote massa's, maar wel kwaliteit. Ik zit netjes op 4 iu/dag. De horrorstories die de ronde doen zijn meestal van mensen die er geen ervaring mee hebben. Bij misbruik, te hoge doseringen (maar wie kan dat betalen?), dan is het logisch dat je bijverschijnselen krijgt. Slik maar eens een potje/strip asperine in 1 keer! Ook worden de prijzen schromelijk overdreven? Las hier iets van 2100 euro/week? Man, dat betaal ik nog niet eens voor 12 weken!!

Ben benieuwd wie van de hgh gebruikers hier negatieve ervaringen heeft.... Tot nu toe alleen van 'ik-heb-van-horen-zeggen experts' negatieve geluiden gehoord.
 
Ik wil graag heel veel meer van je ervaringen horen Oldy, ik ben erg geinteresseerd.
 
Spike zei:
en wat dacht je van voeding? als je weet hoeveel die gasten eten en drinken op en dag, is het dan zo verwonderlijk dat er met een uitgezette pens rondlopen?

bij gebruik van STH zou je als je het goed wil doen 10.000 cal. per dag moeten consumeren(dit zou goed moeten te doen want je hebt een zeer grote eetlust)
 
oldy zei:
Persoonlijk vind ik hgh fantastisch spul. Verbrand plaatselijk vet en stimuleert zelfs spiergroei op 'moeilijke' plaatsen (plaatsen waar anders de spieren moeilijk lijken te groeien). Geen grote massa's, maar wel kwaliteit. Ik zit netjes op 4 iu/dag. De horrorstories die de ronde doen zijn meestal van mensen die er geen ervaring mee hebben. Bij misbruik, te hoge doseringen (maar wie kan dat betalen?), dan is het logisch dat je bijverschijnselen krijgt. Slik maar eens een potje/strip asperine in 1 keer! Ook worden de prijzen schromelijk overdreven? Las hier iets van 2100 euro/week? Man, dat betaal ik nog niet eens voor 12 weken!!

Ben benieuwd wie van de hgh gebruikers hier negatieve ervaringen heeft.... Tot nu toe alleen van 'ik-heb-van-horen-zeggen experts' negatieve geluiden gehoord.

Dan betaal je 20 euro per 4iu (jintropin) 8) "ik ken de markt"
 
Ik zou graag een kuurschema zien met STH/HGH. Je moet dit toch combineren met een stevige AS-kuur. Liefst met gemiddelde prijzen per middel.
 
dbc01 zei:
Ik wil graag heel veel meer van je ervaringen horen Oldy, ik ben erg geinteresseerd.
PM me maar met wat je wilt weten
 
Back
Naar boven