MuscleMeat

groeihormonen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fer zei:
Dan betaal je 20 euro per 4iu (jintropin) 8) "ik ken de markt"


ja jongens,

fer heeft gelijk qau prijs!!!
jintropin is zeer goedkoop en dan heb ik het niet over FAKE!!!!!!!!!!
je hebt wel verschil in de 4iu en 10iu, maar mega goedkoop is het zeker.

een vriend van me heeft bijna 1 jaar chinese generic sth gebruikt en is in 1 jaar 15 kilo aan gekomen, dit wel met gebruik van AAS en insuline.
bijwerkingen 0,0 en het spul is in duitsland getest en was 100% ook dat spul was erg goedkoop.
hij nam iedere dag 2iu en 20iu insuline en een goede kuur met goede AAS.

dus mensen de bijwerkingen van STH zijn vaak nihil mits je de normale dosis aan houdt.
ik mijn kring lopen veel STh gebruikers en allen gaan niet boven de 4iu en ik heb nog nooit iets gehoord over die horrorverhaaltjes die je leest over lange ellebogen, kaken en vergroot hart.

2 van mijn beste vrienden en tevens trainingsmaatjes hebben als KIND zijn STH gehad en hebben geen bijwerkingen behalve dat ze een mega pik eraan over gehouden hebben!! (bijwerking)

voordat je sth gaat gebruiken kun je beter eerst veel mensen erover spreken die het daadwerke;lijk gebruikt hebben en hun doseringen en de combi met AAS.

check ook naar de verhalen van de mensen hoe terveden ze over de sth van een bepaalde dealer waren.

al met al goed spul en zorgt voor een goede kwaliteit spieren wat je aankomt hou je ook, maar denk niet dat je erdoor verandert in een HULK!! :thumbs:
 
Kunnen ervaren mensen op deze site niet een aantal kuur-voorbeelden met STH en/of Insuline in combo met AAS plaatsen, eventueel met prijsindicatie?? Dat zouden veel mensen op prijs stellen denk ik.
 
pipo zei:
ja jongens,

fer heeft gelijk qau prijs!!!
jintropin is zeer goedkoop en dan heb ik het niet over FAKE!!!!!!!!!!
je hebt wel verschil in de 4iu en 10iu, maar mega goedkoop is het zeker.

een vriend van me heeft bijna 1 jaar chinese generic sth gebruikt en is in 1 jaar 15 kilo aan gekomen, dit wel met gebruik van AAS en insuline.
bijwerkingen 0,0 en het spul is in duitsland getest en was 100% ook dat spul was erg goedkoop.
hij nam iedere dag 2iu en 20iu insuline en een goede kuur met goede AAS.

dus mensen de bijwerkingen van STH zijn vaak nihil mits je de normale dosis aan houdt.
ik mijn kring lopen veel STh gebruikers en allen gaan niet boven de 4iu en ik heb nog nooit iets gehoord over die horrorverhaaltjes die je leest over lange ellebogen, kaken en vergroot hart.

2 van mijn beste vrienden en tevens trainingsmaatjes hebben als KIND zijn STH gehad en hebben geen bijwerkingen behalve dat ze een mega pik eraan over gehouden hebben!! (bijwerking)

voordat je sth gaat gebruiken kun je beter eerst veel mensen erover spreken die het daadwerke;lijk gebruikt hebben en hun doseringen en de combi met AAS.

check ook naar de verhalen van de mensen hoe terveden ze over de sth van een bepaalde dealer waren.

al met al goed spul en zorgt voor een goede kwaliteit spieren wat je aankomt hou je ook, maar denk niet dat je erdoor verandert in een HULK!! :thumbs:

Vergrote organen zie je niet. Evenals wat het voor de rest van binnen doet, dat zijn dingen die je niet ziet.
 
soulraver,

vergrote organen krijg je niet mits je het gebruik binnen de perken houdt.
als je voor bijv. 15 a 20 weken om de dag 4 i.u. neemt dan heb je over het algemeen nergens last van( wat betreft vergrote organen).
lees maar eens de medische lektuur erover dan zul je er weinig tot niks over lezen over vergrote organen.
lees eens het "repertorium", daar staan alle middeltjes in en je zult lezen dat patientjes met bijv. het turner syndroom toch nog flinke dossisen krijgen.

veel verhalen zijn horror verhalen en de mensen die er ECHT last van hebben hebben naar mijn mening mega dosiringen genomen jaar in jaar uit, zoals de toppers

anyway het blijft een omstreden middel waar de meningen toch erg over verdeelt blijven.
ik ga gewoon uit van praktijk ervaring en das waar ik het meeste in geloof en het woord van een endocrinoloog want die weten er meer vanaf dan de GURU,S (zei het niet voor sportdoeleinden dan wel voor medische doeleinden.

groetjes
 
fer zei:
Syntethische GH is duur, omdat de ontwikkelingskosten ervan hoog zijn, in het nabije verleden had je nog wel goedkope humane GH (die russische), maar sommige van die "humans" waren besmet met een ziekte.

Maar geen zorgen iedereen, binnekort komt er goedkope IGF-1 op de markt, binnen nu en 2 jaar, de aziaten er al een tijdje mee bezig.


We zijn weer 2 jaar verder en kijk eens aan :cool:
 
Champ zei:
Ja ikke.. iedereen kan wel commentaar geven, maar doe dat dan als je het gebruitk heb, want daar vraagt hij naar :p hehehe

ZEER goede opmerking!!! eindelijk iemand die ook wakker is :) :) :)
 
Navy zei:
Hoe kan jij nou zomaar zeggen dat vergroten organen niet zal gebeuren. Denk je niet dat dat per persoon verschillend zal zijn.
Waarschijnlijk zal het al bij lage doseringen gebeuren, alleen zie je dat niet via de buitenkant.

greetz

Hoe ik dat kan zeggen:

Vergroten gebeurt enkel als men extreem hoge doseringen neemt en mensen die op dit board zitten nemen geen belachelijk hoge doseringen.
Verder zijn 2 vrienden van me internist en kom zelf eens per 3mnd bij een endocrinoloog waar ik veel gesprekken mee heb over dit onderwerp.
Nadelen van sth worden erg opgeblazen das sonde, naar mijn idee is sth gebruik veel gezonder op lange termijn dan AAS gebruik.
Maar corrigeer me ff als ik het mis heb. :D
 
Laten we eens een topic openen over de how to's van sth, het verschil met slin enzo.
Ik weet er namelijk niks van.
 
DBC01 zei:
Laten we eens een topic openen over de how to's van sth, het verschil met slin enzo.
Ik weet er namelijk niks van.
is dat nieuwe tpoic er gekomen ??

grtzz :cool:
 
matthieu zei:
HCG is geen HGH he.

HCG wordt in nakuur etc gebruikt om te zorgen dat je eigen systeem weer gaat werken doordat het in feite zelfde werkt als LH meen ik.

HGH is Human Growth Hormone, wat dus wel duidelijk is wat het is.

Toch is dat in mijn ogen ook iets voor zeer ervaren gebruikers die met 'gewone' AS niet veel meer bereiken. Die kunnen zich dan vermaken met slin en ghg etc en dus toch nog goede resultaten boeken.

Wordt overigens ook gestackt met behoorlijke dosissen AS geloof ik..

hij bedoelt dus ook dat er hcg wordt verkocht als hgh. ;)
 
een jongen die ik ken maar niet vaak genoeg zie om erover te vragen gebruikt nu sth wat ik heb gehoord.hij vertelde aan een vriend van me dat hij er een paar duizend euro voor heeft neergeteld.hij is dan ook huge geworden, echt groot.

terug komen over het rekken van je maag. paar maanden geleden heb ik 2 maanden echt hard getraind goed gegeten en kwam maar liefst 8 kg in 2 maanden tijd(zonder aas)!ik had zon pot van 5 kg eiwit die ik die 2 maanden heb gebruikt.ik at echt om de 2 uur en goed.merkte ook dat mn buik echt uitzette, leek net of ik zwanger was. nu daarentegen heb ik dat niet komt ook omdat ik nu in een mindere periode zit. dat heb ik altijd goede en mindere periodes wel jammer.
 
Groeihormoon wordt ook gebruikt bij mensen met ernstige brandwonden voor een beter en sneller genezings proces.
Best voor het slapen inspuiten en 1.5uur voor en na geen suikers eten stond op de site van jintropin zelf. 0.5 tot 2IU zou voldoende zijn per dag. 6dagen op de 7 te nemen. Die dosering lijkt me toch iets te weinig. Ideaal begint bij 3a4IU. Men zou deze minimaal 2maanden moeten gebruiken om voldoende resultaten te zien.
 
Het gebruik van deze STH-preparaten biedt de atleet drie prestatiebevorderende werkingen. STH (Somatotropes hormoon) heeft een sterk anabool effect en bewerkstelligt een verhoogde proteïnesynthese, die zich in een spierhypertrofie (vergroting van de spiercellen) en in een spierhyperplasie (vermeerdering van de spiercellen) uit. Het laatste punt is heel interessant, omdat dit door een inname van steroïden niet bereikt kan worden. Waarschijnlijk is dat ook de reden, waarom STH als het sterkste anabole hormoon wordt aangeduid. De 2e werking van STR is zijn uitgesproken invloed op de vetverbranding. Het zet versterkt lichaamsvet om in energie, wat tot een drastische vetafbraak leidt, resp. de atleet de mogelijkheid geeft, een hoger aantal calorieën tot zich te nemen. Het derde punt, waarop het minst aandacht wordt geslagen, is, dat STH het bindweefsel, de pezen, de botten en het kraakbeen versterkt, wat een van de hoofdredenen voor de deels enorme krachttoename, die veel atleten ondervinden, zou kunnen zijn. Enige bodybuilders en powerlifters melden , dat STH daardoor de atleet tegen verwondingen beschermt, als door de gelijktijdige inname van steroïden de kracht zeer vlug groeit.


Blijft heerlijk om dit soort dingen te lezen :D

vooral als je in de 2e maand van een sth kuur zit
 
Hoezo die bump ???
 
sth op zichzelf doet niet veel voor massa. 3-5iu per dag is leuk om mee te cutten, wil je massa pakken dan zal je dr insuline en AAS drbij moeten pakken om deftig te groeien
 
sth op zichzelf doet niet veel voor massa. 3-5iu per dag is leuk om mee te cutten, wil je massa pakken dan zal je dr insuline en AAS drbij moeten pakken om deftig te groeien

En dan nog hoeft het niet duur te worden.
De sth blijft idd het duurste, maar slin kost ook geen drol toch?
Zoveel verschillende soorten aas hoef je er ook niet bij te zetten.
Alleen test zou al voldoende moeten zijn.
 
En dan nog hoeft het niet duur te worden.
De sth blijft idd het duurste, maar slin kost ook geen drol toch?
Zoveel verschillende soorten aas hoef je er ook niet bij te zetten.
Alleen test zou al voldoende moeten zijn.

:klink: :bow2: wij kunnen praten! ;)
PM me s grote muis, heb ander msn adres...
 
En dan nog hoeft het niet duur te worden.
De sth blijft idd het duurste, maar slin kost ook geen drol toch?
Zoveel verschillende soorten aas hoef je er ook niet bij te zetten.
Alleen test zou al voldoende moeten zijn.

idd maar een lekkah decaatje ernaast maakt het nog beter:D
 
Back
Naar boven